[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Bartek_R
- Pasza dla Świń
- Posty: 395
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
- Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
- Kontakt:
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
CichyGTI,
Jeśli chcesz mieć po prostu skrzynie w samochodzie zakładaj 4t i już, a jeśli chcesz mieć długa skrzynie i jednocześnie sprzęgło na linkę to 4t z piątym biegiem od FF lub 7A
dla ułatwienia wyboru:
przełożenie na piątym biegu:
FF~2,769
7A~2,806
4T~2,732
przełożenie piątego biegu:
FF 0,711
7A 0,712
4T 0,745
przełożenie główne:
FF 3,895
7A 3,941
4T 3,667
Dodam jeszcze że im mniejsza cyfra tym szybciej samochód jedzie na danym biegu przy tej samej prędkości obrotowej silnika
jeśli coś pokręciłem to mnie poprawcie ale chyba jest ok
Jeśli chcesz mieć po prostu skrzynie w samochodzie zakładaj 4t i już, a jeśli chcesz mieć długa skrzynie i jednocześnie sprzęgło na linkę to 4t z piątym biegiem od FF lub 7A
dla ułatwienia wyboru:
przełożenie na piątym biegu:
FF~2,769
7A~2,806
4T~2,732
przełożenie piątego biegu:
FF 0,711
7A 0,712
4T 0,745
przełożenie główne:
FF 3,895
7A 3,941
4T 3,667
Dodam jeszcze że im mniejsza cyfra tym szybciej samochód jedzie na danym biegu przy tej samej prędkości obrotowej silnika
jeśli coś pokręciłem to mnie poprawcie ale chyba jest ok
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
4T to stary trup.CichyGTI pisze:do 1.9 td AAZ, piszecie że najlepsza by była skrzynia 4T
Jej nowszym odpowiednikiem jest skrzynia CHC i CHD właśnie z MK3 1,9D i TD.Mają dokładnie te same przełożenia co 4T,ale są nowsze i z pewnością dłużej się pokręcą
Jedna od drugiej różni się tylko i wyłącznie średnicą zabieraków.
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
Jeżeli zamontujesz skrzynię CHD do golfa "jedynki" będziesz miał problem z prędkościomierzem, CHD jest na impulsatorze, nie na linkę.CichyGTI pisze:Kolega kupił silnik AAZ do golfa 1
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
Zawsze można wyjąć impulsator i w jego miejsce włożyć "ślimak" z linkąkarol8114 pisze: CHD jest na impulsatorze, nie na linkę.
Toż to jest P&P
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
Nie wiedziałem o tym, jeśli jest taka możliwość to jak najbardziej CHD.
- CichyGTI
- Niesolidny sprzedawca
- Posty: 71
- Rejestracja: sob cze 02, 2007 16:15
- Lokalizacja: Wa-wa/Laski
- Kontakt:
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
dzięki wam wszystkim za podpowiedzi kolega sobie już coś z tego poskłada. JESZCZE RAZ DZIĘKI
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
tylko gdzie tu kupic 5 bieg ze skrzyni ff ;/
tdi 1z 228KM 514 nm mk2
- CichyGTI
- Niesolidny sprzedawca
- Posty: 71
- Rejestracja: sob cze 02, 2007 16:15
- Lokalizacja: Wa-wa/Laski
- Kontakt:
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
Witam was ponownie. Wiem ze ten wpis nie jest w odpowiednim poście ale czy nie ma ktoś z was lub nie wiecie kto może mieć skrzynie CHC lub CHD na sprzedanie w rozsądnych pieniądzach? 5 bieg ze skrzyni FF już mam brakuje mi tylko skrzyni CHC lub CHD.
- LeadPCT-V.A.G
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
- Lokalizacja: Trzcianka
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
Panowie a czy ktoś odpowie na mój problem ?? silnik do dziś nie zapala już przerobiłem chyba wszystko co miałem w pamięci i nic nie skutkuje , wtryski zmieniłem z powrotem na te od azz i nic , dziwnie zachowuję się pompa , możliwe że coś na powrocie się popsuło i przez to nie dopala ??
Mój paszczurek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
Jak masz powrót nieszczelny to paliwo pompa się będzie zapowietrzać i silnik nie będzie palić, sprawdź przede wszystkim wężyki przelewowe na wtryskach.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
- LeadPCT-V.A.G
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
- Lokalizacja: Trzcianka
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
wężyki kupię jutro nowe , łącznie z zaślepką , miałem źle ustawiony rozrząd dlatego w ogóle nie łapał , teraz już odpala ale nie mogę coś go odpowietrzyć , wężyki filtr-pompa mam już wymienione teraz kolej na wężyki wtrysków
Mój paszczurek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
LeadPCT-V.A.G pisze:teraz już odpala ale nie mogę coś go odpowietrzyć , wężyki filtr-pompa mam już wymienione teraz kolej na wężyki wtrysków
a co mamy ciągle powietrze w przewodzie powrotnym paliwa?
jak to to Ci się wtryskiwacze wieszają i nic nie zrobisz po za próbą przegonienia go ewentualnie podrzuć do pompiarza żeby spróbował na próbniku je rozruszać.
jeśli masz idealnie szczelny dopływ paliwa do pompy i w zasilającym nie masz bombli powietrza ale ciągle w powrocie jest powietrze a silnik nie pracuje jakby w nim wszystko luzem latało to zmień simmering wałka pompy wtryskowej
- LeadPCT-V.A.G
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
- Lokalizacja: Trzcianka
Re: [Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
arwam pisze:LeadPCT-V.A.G pisze:teraz już odpala ale nie mogę coś go odpowietrzyć , wężyki filtr-pompa mam już wymienione teraz kolej na wężyki wtrysków
a co mamy ciągle powietrze w przewodzie powrotnym paliwa?
jak to to Ci się wtryskiwacze wieszają i nic nie zrobisz po za próbą przegonienia go ewentualnie podrzuć do pompiarza żeby spróbował na próbniku je rozruszać.
jeśli masz idealnie szczelny dopływ paliwa do pompy i w zasilającym nie masz bombli powietrza ale ciągle w powrocie jest powietrze a silnik nie pracuje jakby w nim wszystko luzem latało to zmień simmering wałka pompy wtryskowej
teraz znowu nie odpala , ani na wtryskach z JR ani na wtryskach z AAZ , bąbelków powietrza nie ma , a jeżeli są to minimalne , może coś z tym gov mod się spieprzyło ?? bo wcześniej jak odpalił to nie mogłem utrzymać wolnych obrotów , chyba będę musiał tam zajrzeć
rozrząd sprawdzany milion razy , jeśli wsio ustawie na znaki to bolec blokujący na pompie wchodzi leciutko w otwory
Mój paszczurek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
Aaa,pompę się rozbierało...LeadPCT-V.A.G pisze:może coś z tym gov mod się spieprzyło ??
Może dawka zbyt uboga.
Mierzyłeś suwmiarką przed wykręceniem ile śruba wystaje,żeby tak samo wkręcić?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości