Garrett GTB do TDI PD

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Dario84 » ndz sie 07, 2011 12:58

O wykresy musicie uderzyć do Mumina, on jest w posiadaniu wszystkich.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
mazio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pn lut 20, 2006 23:34
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: mazio » ndz sie 07, 2011 17:00

a więc jestem po przeszczepie turbiny z BRD na GTB1756VK, ( w pasku AVF). Program miałem zrobiony pod 200PS i teraz po tej zmianie mam strasznego laga z dołu, turbina zaczyna ciągnąć od 2850obr, nie raz się przeładowuje. Próbowałem kręcić gruszką ale nie przynosi to żadnego efektu. Czy coś źle wysterowałem czy muszę mieć inny program pod tą turbinę aby wstawała jak należy??


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1807202#1807202&sid=b9f6c47b4a768b891e3f6cf57ab0d82c]Zobacz moje cudo[/url]

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: evolution » ndz sie 07, 2011 17:55

program lub sterowanie tylko to moze za to odpowiadac


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Fahoo » ndz sie 07, 2011 18:19

raczej sterowanie
mazio, dałeś ogranicznik?czy vnt zamyka sie na głucho i wszystkie spaliny idą na wirnik?
Ostatnio zmieniony ndz sie 07, 2011 18:26 przez Fahoo, łącznie zmieniany 1 raz.


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Dario84 » ndz sie 07, 2011 18:23

Jeszcze kwestia przerobienia na podciśnienie, tam jest wiele miejsc w których można to zrobić źle.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
mazio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pn lut 20, 2006 23:34
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: mazio » ndz sie 07, 2011 19:08

Dario84 pisze:Jeszcze kwestia przerobienia na podciśnienie, tam jest wiele miejsc w których można to zrobić źle.
możesz bardziej rozwinąć swoja myśl z tym źle przerobionym podciśnieniem??


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1807202#1807202&sid=b9f6c47b4a768b891e3f6cf57ab0d82c]Zobacz moje cudo[/url]

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Fahoo » ndz sie 07, 2011 20:28

mazio, ciałes vnt czy dokleiłeś tylko gruszke?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
mazio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pn lut 20, 2006 23:34
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: mazio » ndz sie 07, 2011 20:34

dodałem gruszkę ale po rozmowie z Dario84 dowiedziałem się że mogę mieć źle ją ustawioną (inny kont (90stopni) i zamknięcie kierownicy gdy dźwignia jest położona na max)
czy jakoś tak...

a wiec po całym dniu pracy udało mi się zejść do niższych obrotów aby turbina wstawała- teraz budzi się przy ok. 2tyś obrotów,Na dalsze ustawianie zabrakło czasu bo trzeba było jechać do domku( a przy mocnym wciśnięciu gazu zaczęły węże od coolera spadać- muszę się zaopatrzyć w lepsze opaski :crazy:
Ps. u mnie przyczyną tak późnego wstawania turbiny była źle ustawiona dźwignia- pracowała tylko w górnych zakresach( w ogóle nie pompowała powietrza) dzięki krótkiej rozmowie z mrozoo i Dario84 naprowadzili mnie na mój błąd za co bardzo dziękuje :kufel:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1807202#1807202&sid=b9f6c47b4a768b891e3f6cf57ab0d82c]Zobacz moje cudo[/url]

Daron7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: czw maja 06, 2010 20:18
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Daron7 » czw sie 11, 2011 18:41

mazio daj jakieś logi 011 z tego wstawania jak już wyregulujesz ;)



Awatar użytkownika
mazio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pn lut 20, 2006 23:34
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: mazio » pt sie 12, 2011 08:36

Daron7 pisze:mazio daj jakieś logi 011 z tego wstawania jak już wyregulujesz ;)
z tym może być mały problem... muszę mieć laptopa cały czas pod napięciem, gdyż nie trzyma mi bateria.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1807202#1807202&sid=b9f6c47b4a768b891e3f6cf57ab0d82c]Zobacz moje cudo[/url]

arwam

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: arwam » sob sie 13, 2011 15:32

ogólne zadowolenie jest.



Awatar użytkownika
mazio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pn lut 20, 2006 23:34
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: mazio » sob sie 13, 2011 17:53

jak najbardziej uśmiech pojawia się na twarzy przy wciśnięciu pedału gazu :grin: , tylko będę musiał jechać na korektę softu i poprawę ustawienia sztangi ..Jak ruszam z jedynki to turbo nie zdąży naładować powietrza i słabe jest przyśpieszenie, lecz jak wrzucę już dwójkę to ciągnie już od samego dołu i nieraz jak przełączam z 4 na 5 przy pełnym wciśnięciu gazu to mi wyskakuje przeładowanie. Ale wrażenia jak najbardziej pozytywne. Czuć że GTB1756VK budzi się o wiele wcześniej w porównaniu z BRD. Jak będę już po wizycie u Roberta to wstawię dwa wykresy dla porównania.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1807202#1807202&sid=b9f6c47b4a768b891e3f6cf57ab0d82c]Zobacz moje cudo[/url]

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Fahoo » sob sie 13, 2011 18:29

czekam na wykres

stary nie porównuj brd do gtb 17 bo gtb 17 jest mniejsze


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

arwam

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: arwam » sob sie 13, 2011 22:44

Fahoo pisze:stary nie porównuj brd do gtb 17 bo gtb 17 jest mniejsze

mam w rękach turbo od silnika CAH czyli następcę BRD i to jest maleństwo w porówaniu do GT2052V a GTB1756VK jest większe i to sporo od GT2052V



mazio, jak Ci późno wstaje to jeszcze delikatnie skróć sztangę.


z tym że to turb jak je odpowiednio wysterujesz potrafi robić surge nawet na postoju bez dotykania gazu.
tu jest kwestia rozwiązania łożyskowania i to tak rzutuje na zachowanie turbiny



Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości