1.8 T po modach 230 km AGU

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

knd18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: wt maja 03, 2011 16:22
Lokalizacja: tomaszów mazowiecki

1.8 T po modach 230 km AGU

Post autor: knd18 » pt cze 17, 2011 12:08

Siemka, chciałbym założyć do siebie zawór Blow OFF wie może ktoś z was który jest dobry ? i czy trudno się go montuje jak ktoś wie to proszę o informacje . pozdrawiam.



knd18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: wt maja 03, 2011 16:22
Lokalizacja: tomaszów mazowiecki

1.8 T po modach 230 km AGU

Post autor: knd18 » pt cze 17, 2011 18:42

nikt o tym nic nie WIE ;P



Awatar użytkownika
hunterek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1141
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 23:01
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

1.8 T po modach 230 km AGU

Post autor: hunterek » sob cze 18, 2011 15:16

Zawory sa rozne Pro Perfect, Gready, HKS. Montaz max 10 minut.



Awatar użytkownika
Mr Coffee
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 17:31
Kontakt:

1.8 T po modach 230 km AGU

Post autor: Mr Coffee » sob cze 18, 2011 17:28

polecam Pro Perfect TYP II, mam taki u siebie i super sie sprawuje, jeśli silnik jest pod obciążeniem to głośne psssssst jest już w granicach 2200 obr/min :food:



knd18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: wt maja 03, 2011 16:22
Lokalizacja: tomaszów mazowiecki

1.8 T po modach 230 km AGU

Post autor: knd18 » sob cze 18, 2011 23:33

własnie oto mi chodziło wielkie dzięki to spróbuje ten pro perfekt typ II jak kupię i zamontuje dam znać a możesz w skrócie opisac montaż? :P



Awatar użytkownika
camikazee
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: wt sie 25, 2009 21:04
Lokalizacja: Bydgoszcz

1.8 T po modach 230 km AGU

Post autor: camikazee » pn cze 20, 2011 08:17

Skoro to 10min roboty, to raczej instalacja jest intuicyjna i nie wymaga komentarza.


Mk4 1.8T + K03s + nowy przelot - katalizator, końcówka tłumik ULTERa - chwilowo na tyle :)
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=338260]Moja maszynka[/url]

Awatar użytkownika
Mr Coffee
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 17:31
Kontakt:

1.8 T po modach 230 km AGU

Post autor: Mr Coffee » pn cze 20, 2011 23:27

montaż jest bajecznie prosty, najpierw odkręć osłonę silnika, wymontuj starego DV, zaślep dziurę w dolocie po nim (zaślepka w zestawie), i na rurze turbo/ic zamontuj blow off'a. Przewód podciśnienia musisz mieć dłuższy bo stary będzie za krótki. To by było na tyle ;)



atosss007
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: śr cze 16, 2010 17:42
Lokalizacja: częstochowa
Kontakt:

1.8 T po modach 230 km AGU

Post autor: atosss007 » czw sie 11, 2011 11:44

Podłączę się pod temat ... również AGU i ten sam BOV ale ... czy komputer ( bez chipa ) nie będzie miał czasem problemów przez BOV-a ? Wiem że w passatach chłopaki mieli problemy z przepływomierzem i sondą i komputer im szalał. Chciałbym coś takiego założyć ale czy czasem nie trzeba równolegle jakiegoś mądrego programu do tego ? :bigok:



Awatar użytkownika
hunterek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1141
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 23:01
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

1.8 T po modach 230 km AGU

Post autor: hunterek » czw sie 11, 2011 14:07

atosss007, nie bedzie szalal.



atosss007
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: śr cze 16, 2010 17:42
Lokalizacja: częstochowa
Kontakt:

1.8 T po modach 230 km AGU

Post autor: atosss007 » czw sie 11, 2011 15:29

To znaczy że jest jakaś znacząca różnica w przypadku AGU a AEB ( bo to chyba o takim była mowa ) ?
Więc skoro nie będzie takich rzeczy to czego ewentualnie można się spodziewać ? Czy jakiekolwiek komplikacje mogą powstać ? No i jeszcze pytanko o samego BOV-a ... ten HKS faktycznie jest taki dobry ? I czy przy seryjnym doładowaniu jakiś efekt będzie ? Na chwile obecną nie planuję jakiś znaczących modów bo cienko z kasą ale BOV-a i dolot to zrobię w tym samym czasie :food:



Awatar użytkownika
hunterek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1141
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 23:01
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

1.8 T po modach 230 km AGU

Post autor: hunterek » czw sie 11, 2011 16:02

atosss007, AGU to stara i mocna jednostka pozbawiona czesci elektroniki przez co jest mniej konfliktowa. HKS przy seryjnym doladowaniu juz ladnie brzmi. Zwiekszenie doladowania bardziej podkresli dzwiek. Sam dolot jesli jest dobry daje bardzo fajny efekt dzwiekowy :)



atosss007
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: śr cze 16, 2010 17:42
Lokalizacja: częstochowa
Kontakt:

1.8 T po modach 230 km AGU

Post autor: atosss007 » czw sie 11, 2011 18:20

No ale ta aukcja tego HKS-a już się skończyła niestety :-( Może ktoś by podrzucił jakiegoś linka z równie dobrym BOV-em lub nawet lepszym pod moje AGU ? :bigok: Nie jestem szpecem w tej materii i nie chciałbym kupić jakiejś lipy



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości