Silniczek tylnej wycieraczki.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Silniczek tylnej wycieraczki.
Witam od jakiegoś czasu nie działa tylna wycieraczka,rozebrałem wszystko podpiąłem silniczek przekręciłem zapłon i okazało się że silniczek działa cały czas bez względu czy wycieraczki są włączone czy nie(ale ni rusza w ogóle wycieraczką)
Nie ma siły jej obrócić.Co może być przyczyną ciągle pracującego silniczka,coś z manetką?
Bo obracać nie ma siły chyba ze względu na mechanizm prawda?Trzeba id razu wymieniać czy idzie to naoliwić?
Nie ma siły jej obrócić.Co może być przyczyną ciągle pracującego silniczka,coś z manetką?
Bo obracać nie ma siły chyba ze względu na mechanizm prawda?Trzeba id razu wymieniać czy idzie to naoliwić?
Sprzedam felgi stalowe VW 13" ,komplet 100 zł.
Kontakt na PW.
Kontakt na PW.
- janek1350
- VW MANIAK
- Posty: 459
- Rejestracja: śr paź 28, 2009 19:44
- Lokalizacja: Tarnowo Podgórne
- Kontakt:
Silniczek tylnej wycieraczki.
Przyczyną morze być manetka lub gdzieś kable sie stykają a ze nie idzie obrucic wycieraczką to musisz wybić ten czpien wyczyscic ten syf nasmarować i po sprawie.
Silniczek tylnej wycieraczki.
hej , wymien silniczek bo zapewne ci juz trzpien od napedu wyrobilo.
jak wykrecisz silniczek to wtedy spróbuj obrócić wycieraczke, jak nie ruszy to sie zatarła na swojej osi. Mozesz próbować wybić ją ale latwiej wymienic caly mechanizm ze szrotu:)
Co do ciagle dzialającego silniczka to w srodku jest tarcza która okresla kiedy wycieraczka znajduje sie w odpowiedniej pozycji i ją wyłącza prawdopodobnie masz wycieraczke zablokowana w dziwnym miejscu i mechanizm próbuje powrocić do stanu spoczynku ale nie ma jak bo albo zdarty albo ukręcony jest trzpień silniczka.
jak wykrecisz silniczek to wtedy spróbuj obrócić wycieraczke, jak nie ruszy to sie zatarła na swojej osi. Mozesz próbować wybić ją ale latwiej wymienic caly mechanizm ze szrotu:)
Co do ciagle dzialającego silniczka to w srodku jest tarcza która okresla kiedy wycieraczka znajduje sie w odpowiedniej pozycji i ją wyłącza prawdopodobnie masz wycieraczke zablokowana w dziwnym miejscu i mechanizm próbuje powrocić do stanu spoczynku ale nie ma jak bo albo zdarty albo ukręcony jest trzpień silniczka.
Silniczek tylnej wycieraczki.
Wyjąłem mechanizm wycieraczki wymoczyłem w oleju,chodzi lżej.
Obadałem jeszcze raz i wygląda to dokładnie tak.
Przekręcę zapłon silniczek cały czas chodzi,włączę wycieraczki przednie chodzą a silniczek tylnej przestaje działać.Uruchamia go ponowne przekręcenie zapłonu.
Obadałem jeszcze raz i wygląda to dokładnie tak.
Przekręcę zapłon silniczek cały czas chodzi,włączę wycieraczki przednie chodzą a silniczek tylnej przestaje działać.Uruchamia go ponowne przekręcenie zapłonu.
Sprzedam felgi stalowe VW 13" ,komplet 100 zł.
Kontakt na PW.
Kontakt na PW.
Silniczek tylnej wycieraczki.
Na razie nie próbowałem,na tygodniu się tym zajmę.Będę jeszcze pisał.
Żeby nie zakładać nowego tematu zapytam od razu tu.Mam problem z licznikiem,pokazuje prędkość ale nie mierzy kilometrów żaden z liczników.
Wygląda dokładnie tak,jadę i po jakiś 2 km nagle się zacinają,zatrzymam się wyzeruje licznik i znowu zmierzy kilka km i zacina się :/
Licznik to wersja z zegarkiem indeks 950.
Żeby nie zakładać nowego tematu zapytam od razu tu.Mam problem z licznikiem,pokazuje prędkość ale nie mierzy kilometrów żaden z liczników.
Wygląda dokładnie tak,jadę i po jakiś 2 km nagle się zacinają,zatrzymam się wyzeruje licznik i znowu zmierzy kilka km i zacina się :/
Licznik to wersja z zegarkiem indeks 950.
Sprzedam felgi stalowe VW 13" ,komplet 100 zł.
Kontakt na PW.
Kontakt na PW.
Silniczek tylnej wycieraczki.
Możesz sprawdzić jeszcze przekaźnik od tylnej wycieraczki czy jest sprawny - ten z numerem 72
MaciU
Silniczek tylnej wycieraczki.
OK.
Dzięki
A z licznikiem jakieś pomysły?
Dzięki
A z licznikiem jakieś pomysły?
Sprzedam felgi stalowe VW 13" ,komplet 100 zł.
Kontakt na PW.
Kontakt na PW.
Silniczek tylnej wycieraczki.
Co do licznika, to VW zastosował jak dla mnie dziwny patent. Ślimak z prędkościomierza napędza licznik przebiegu głównego. Jeden z jego trybów obraca licznik przebiegu wycieczkowego. W przypadku częstego resetowania dolnego licznika podczas jazdy może dojść do rozluźnienia połączenia trybu, który jest włożony na ciasno (to właśnie ten dziwny patent, jakby nie mogli zrobić jakiegoś asymetrycznego nacięcia) i który otrzymując napęd od ślimaka przekazuje przebieg na poszczególne cyferki. Podsumowując, u Ciebie połączenie trybu napędowego (patrząc na licznik ze ściągniętą tarczą pierwszego z prawej, szarego, metalowego) jest już luźne. Czasami się zaklinuje i przekazuje przebieg, a czasami ośka luźno się w nim kręci.
Rozwiązaniem może być np. delikatne zeszlifowanie wodnym papierem dokładnie tego miejsca, gdzie jest owe trybko i nabicie trybka młotkiem (tylko delikatnie). Wtedy połączenie jest ciasne i skuteczne.
Pozdr,
ss
Rozwiązaniem może być np. delikatne zeszlifowanie wodnym papierem dokładnie tego miejsca, gdzie jest owe trybko i nabicie trybka młotkiem (tylko delikatnie). Wtedy połączenie jest ciasne i skuteczne.
Pozdr,
ss
'91 Galant E33 4G63 sohc m/t
'97 Galant EA5 6A13 sohc m/t
'89 VW Golf 1G1 1.6 PN m/t
'97 Galant EA5 6A13 sohc m/t
'89 VW Golf 1G1 1.6 PN m/t
Silniczek tylnej wycieraczki.
Dzięki swees,spróbuję to na prawić bo teraz licznik kilometrów w ogóle nie działa.
Sprzedam felgi stalowe VW 13" ,komplet 100 zł.
Kontakt na PW.
Kontakt na PW.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości