[mkIII] Lozysko tylne, czy juz czas??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
przód: odpinasz zwrotnicę od wahacza, odpinasz przegub, odkręcasz zwrotnicę od amora - wyjmujesz zwrotnicę i wyciskasz łożysko, a nastepnie wprasowujesz nowe. Tył: zdejmujesz kapturek, wyciągasz zabezpieczenie, odkręcasz nakrętkę, luzujesz samonapinacz szczęk i ściagasz bęben, no chyba ze masz tarcze z tyłu - ale robota podobna tylko że nie popuszczasz samonapinacza a tylko zdejmujesz zacisk. Jak ściągniesz bęben lub tarczę po odkręceniu nakrętki to wybijasz bieżnie, wbijasz nowe - można zwykłym młotkiem to zrobić, więc sposób pracy przód a tył mają się nijak do siebiegolofs pisze:A reszta klucze płaskie wybicia gałki i sworznia ?
- CzapCzap
- Gadatliwa bestia
- Posty: 830
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 23:53
- Lokalizacja: Athlone
- Kontakt:
Ja bym szukal SKF , to by bylo super , tylko ze do skody :/.greg pisze:no włąśneie - sek w tym że nie ma nazwy firmy która to zrobiła.. bo tak to mozna by coś powiedziećCzapCzap pisze:5zl , to chyba jakas lipa
http://www.allegro.pl/item109514317_sko ... latyl.html
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 233 gości