[MK4] .:R line
Moderator: G0 Karcio
[MK4] .:R line Diagi
Podczas strojenia po włożeniu turbiny sprzęgło przestało się dostosowywać do momentu, skończyło się na wymianie. Oryginalne sprzęgło z dwumasą było w dosyć dobrym stanie i pojeździ bez problemu jeszcze długo ale na serii. Przy okazji wymieniona została również skrzynia biegów na dłuższą. Więcej 1 str.
- czajaa22
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
- Lokalizacja: Elblag/UK
- Kontakt:
[MK4] .:R line Diagi
No to pisz ile wypluło autko? Co to za sprzęgło włożyłeś jakieś specjalne bo wiem że ze stanów chyba co?
R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ
[MK4] .:R line Diagi
Niestety zanim zaczne stroić krótka faza docierania jeszcze przed nim.
To firma robiąca kompletne hybrydowe sprzęgła na bazie Sachsa oprócz koła zamachowego, bo robią sami. Okładzina od strony docisku organiczna, od strony koła zamachowego spiek. Przy normalnej jeździe brak odczucia zmiany co było zaskoczeniem. Tak samo lekko chodzi jak seria a nawet ciut lżej co było dla mnie bardzo ważne a wytrzymuje dużo więcej, jest na jednomasie a mimo to nie ma drgań. Nie obyło się też bez wad czyli terkot skrzyni na jałowym, ale przy spokojnie 450 Nm wytrzymałości i wciskaniu lżej jak serii to już żaden problem. Wyeliminować się tego nie da ale żeby to trochę uciszyć jest opcja zalania gęstszego oleju.
To firma robiąca kompletne hybrydowe sprzęgła na bazie Sachsa oprócz koła zamachowego, bo robią sami. Okładzina od strony docisku organiczna, od strony koła zamachowego spiek. Przy normalnej jeździe brak odczucia zmiany co było zaskoczeniem. Tak samo lekko chodzi jak seria a nawet ciut lżej co było dla mnie bardzo ważne a wytrzymuje dużo więcej, jest na jednomasie a mimo to nie ma drgań. Nie obyło się też bez wad czyli terkot skrzyni na jałowym, ale przy spokojnie 450 Nm wytrzymałości i wciskaniu lżej jak serii to już żaden problem. Wyeliminować się tego nie da ale żeby to trochę uciszyć jest opcja zalania gęstszego oleju.
- czajaa22
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
- Lokalizacja: Elblag/UK
- Kontakt:
[MK4] .:R line Diagi
nop tak myślałem ze na jednomasie to jest. Co do hałasu to u mnie jest to samo ale to klekot wiec nie ma się czym przejmować sadze.
R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ
[MK4] .:R line Diagi
Ostatnie hamowanie to 180KM i 350NM więc zaraz po tym zrobiona następna lekka korekta ze względu na stanowczo za niski moment, ale wynik z niej na nowy sezon żeby już był ostateczny. Tu przy okazji chciałem obalić mit że pompowtryskiwacze w 100 konnym TDI PD AXR (ATD ma inne) wystarczają maksymalnie do 170 koni, nie wiem na jakiej podstawie to stwierdzenie które często można wyczytać choćby na forach skoro wynik końcowy zależy w dużej mierze też od innych podzespołów i stanu silnika. W każdym będzie zawsze jakaś mała różnica i nie ma jednoznacznej reguły na dany podzespół do jakiej mocy on wystarcza. Tu są nadal seryjne pompowtryski i podejrzewam że jeszcze leciutko można by było coś wykręcić.
Mimo że auto technicznie i wizualnie uznałem za zakończone to nie obejdzie się jeszcze bez drobnych modyfikacji od czasu do czasu, więcej na 1 str.
Mimo że auto technicznie i wizualnie uznałem za zakończone to nie obejdzie się jeszcze bez drobnych modyfikacji od czasu do czasu, więcej na 1 str.
[MK4] .:R line
No to taki dosyć jasny bursztyn Co mi pozostało z drobnych spraw to jeszcze chciałbym ten włącznik świateł z ostatnich Volkswagenów ze srebrną wstawką ale to nie jest taka priorytetowa sprawa.
- ThoMass
- Mały gagatek
- Posty: 119
- Rejestracja: śr mar 12, 2008 07:33
- Lokalizacja: Koszalin
- Auto: VW GOLF VI VARIANT 1.6
- Silnik: CAYC
- Kontakt:
[MK4] .:R line
gluszcz pisze:bursztyn z audi ?
Powiem Ci że wygląda to bardzo ciekawie, a w całości te zegary komponują się PKPDiagi pisze:No to taki dosyć jasny bursztyn
Just like that... :okej:
- czajaa22
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
- Lokalizacja: Elblag/UK
- Kontakt:
[MK4] .:R line
Ladnie to skomponowałeś, wynik też niezły jak na seryjne pompki. Musze z tobą pogadać odnośnie tego wyskalowania bo u mnie za cholerę nie mogę zmienić a trochę nad tym siedziałem. Powodzenia.
R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ
[MK4] .:R line
ten w zegarku i przejechanych kilometrach skojarzył mi się z pomarańczem w peżotach " onclick="window.open(this.href);return false;
No chyba że to nie jest pomarańczowy tylko tak zdjęcie wyszło.
No chyba że to nie jest pomarańczowy tylko tak zdjęcie wyszło.
Mój MKIV viewtopic.php?f=89&t=227169
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości