czujnik ciśnienia atmosferycznego
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- kw
- Forum Master
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: BMW 330i
- Silnik: B48
czujnik ciśnienia atmosferycznego
Może mi ktoś wytłumaczyć jak to działa, co ECU robi z wartościami z takiego czujnika, jakie są efekty jego uszkodzenia (nie chodzi mi tylko o auta VAG) pozdrawiam
Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
czujnik ciśnienia atmosferycznego
Czujnik wysokości (bo tak się fachowo nazywa) informuje o aktualnym ciśnieniu otoczenia, które zależne jest od wysokoośi geograficznej. Sygnał wykorzystywany jest jako wartość korekcyjna do obliczenia niezbędnego ciśnienia doładowania i wielkości stopnia recyrkulacji spalin. Tyle mówi teoria.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
czujnik ciśnienia atmosferycznego
kw, a gdyby ci chodziło czasem o czujnik IAT tro pod ta nazwa znajdziesz googlami.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- kw
- Forum Master
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: BMW 330i
- Silnik: B48
czujnik ciśnienia atmosferycznego
a jego uszkodzenie może się objawiać sporadycznymi problemami z odpalaniem?
Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
czujnik ciśnienia atmosferycznego
prędzej źle ustawiony początek wtrysku - nie wiem dlaczego ale większość aut które mi się przewinęło przez ręce miało źle ustawiony kąt wtrysku - czy wszyscy "mechanicy- fachofcy" ustawiają rozrządy robiąc sobie plamki na kołach rozrządu???kw pisze:a jego uszkodzenie może się objawiać sporadycznymi problemami z odpalaniem?
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
- kw
- Forum Master
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: BMW 330i
- Silnik: B48
Re: czujnik ciśnienia atmosferycznego
Rozrząd był wymieniany jeszcze w Niemczech. Jest dobry, bo czy pali, czy nie zawsze pod kompem pokazuje to samo, a nie odpala tylko przy dużej temperaturze zewnętrznej. Piszę tu bo to jest tak chory silnik (isuzu), że nawet mechanicy w warsztacie robiącym tylko takie auta nie wiedzą o co chodzi, o forach itp nie wspominając. Czujnika się czepiłem, bo był wymieniany zawór TCV, a ten czujnik tak sobie swobodnie gdzieś tam latał (szwabskie druciarstwo).Pozdrawiamgrg474 pisze:prędzej źle ustawiony początek wtrysku - nie wiem dlaczego ale większość aut które mi się przewinęło przez ręce miało źle ustawiony kąt wtrysku - czy wszyscy "mechanicy- fachofcy" ustawiają rozrządy robiąc sobie plamki na kołach rozrządu???kw pisze:a jego uszkodzenie może się objawiać sporadycznymi problemami z odpalaniem?
Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 10 gości