Wymiatajace 1.6 TD z Polski

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » śr cze 14, 2006 23:26

Ja mam w psi i jest ok :bigok:



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw cze 15, 2006 09:33

Za 80 zika jest czytelniejszy tak mi się wydaje.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

dziomal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: pn gru 13, 2004 22:53
Lokalizacja: Brzozów/Kraków
Kontakt:

Post autor: dziomal » czw cze 15, 2006 22:16

ventil pisze:Jeśli ktoś miałby dostęp do wykresów napięciowych sterowania tej cewki to byłbym wdzięczny za wklejenie lub przesłanie na mail'a. No i co o tym myslicie?
Cewka od nastawnika jest sterowana chyba napieciem stałym do około 0,8 volta na biegu jałowym do 4 volt przy max dawce(max napięcie jest zwiększane o kilka dziesiątych volta podczas tuningowania). Gdy napiecie na nastawniku bedzie zero volt to dawka paliwa bedzie 0(np. gaszenie silnika). Moim zdaniem do sterowania takiej pompy najlepszy by był ori komputer z tdi. Niektóre sygnały dochodzące do niego można zafałszować(których nie ma w zwykłym dieslu). Zawsze też można pozmieniać mapy w programie sterującym tak aby nie brały pod uwage niektórych wartości.



Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » pt cze 16, 2006 21:34

dziomal, dzieki - właśnie o to mi chodziło. miałem zacząć eksperymentować od rozebrania nastawnika i podłączeniu jego cewki pod regulowany zasilacz i sprawdzeniu reakcji. Teraz myśle że obejdzie się bez rozbierania. Oryginalne ECU jak najbardziej ale związane z tym sa dość duże kłopoty z podłączeniem całej instalacji i zdobyciu wszystkich potrzebnych elementów. Ponieważ ma to byc zastosowane w Mk2 to musiałbym nabyc Mk3 i przełożyć wszystko a to wiąże się z dość dużym kosztem. Sam silnik, bez osprzętu jest dość łatwo zdobyć dlatego są takie założenia by sterować tą pompa bez ECU. Teoretycznie (tylko teoretycznie) ECU i cały osprzęt pomocniczy tak naprawdę powstał w związku z ostrzejszymi normami spalin a te w tym projekcie nie będą obowiązywać :smoke: . Tak więc jeszcze raz dzięki - Twój post rozjaśnił dość sporo sprawę.
Pozdrawiam!



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob cze 17, 2006 09:13

Chłopie zrobisz potwora !!! ale popieram :bigok:


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » pn cze 19, 2006 18:21

A jakie mody można zastosować w Mk3 TDI - podobne??? i jakie efekty....??? :hmm:

pzdr


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » pn cze 19, 2006 21:42

Johny1984, w TDI jak na razie chip tuning lub box - śrubkami pokręcić się za bardzo nie da...



Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » pn cze 19, 2006 23:40

ventil pisze:Johny1984, w TDI jak na razie chip tuning lub box - śrubkami pokręcić się za bardzo nie da...
chip - wydatek około 1000 zł - podobno daje efekt
box - wydatek kilka stówek - a co daje???słyszałem, że więcej szkody niż pożytku???

pzdr


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » pt cze 23, 2006 17:40

no ja dzis zamontowalem wskaznik doladowania. przy 3000 daje jakies 0,6 bara. czyli dosc skromnie. jak narazie nie udalo mi sie tego pobic



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt cze 23, 2006 17:42

Kapibara, u mnie tez na poczatku wlasnie tyle cisnienia bylo :D zacznij dlubac, a zobaczysz co SB potrafi


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » pt cze 23, 2006 18:08

w sumei to na poczatku troche sie zmartwilem bo cinek cos o 0,8 mowil ale przynajmniej moge powoli sobie zwiekszac dawke i cisnienie :bigok:

musze pomyslec o jakims tescie dla poszczegolnych cisnien bo max speed to takie srednie sprawdzenie i malo prakttyczne. musze sobie upatrzec jakas prosta i sprawdzac do jakiej predkosci sie bede w stanei rozpedzic to chyab bedzie dobre



Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » pt cze 23, 2006 21:41

Kapibara, musisz pamietac że kręcenie przy turbinie nic nie da jeśli nie zaślepisz lub nie zakręcisz zaworu BOV który łączy kolektor ssący z rurą ssącą powietrze do turbo. Ten zawór jest ustawiony tak by w przypadku awarii zaworu WASTEGATE turbo nie tłoczyło zbyt dużego ciśnienia.



Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » pt cze 23, 2006 22:18

Kapibara pisze:no ja dzis zamontowalem wskaznik doladowania
jaki koszt???
zaprzal pisze:a zobaczysz co SB potrafi
????????????
Kapibara pisze:musze pomyslec o jakims tescie dla poszczegolnych cisnien bo max speed to takie srednie sprawdzenie i malo prakttyczne. musze sobie upatrzec jakas prosta i sprawdzac do jakiej predkosci sie bede w stanei rozpedzic to chyab bedzie dobre
polecam G-Tech'a Pro :hmm:

pzdr


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt cze 23, 2006 23:16

Johny1984 pisze:zaprzal napisał/a:
a zobaczysz co SB potrafi
????????????
ma seryjne doladowanie 0,6bar, mozna zwiekszyc prawie dwukrotnie w granicy bezpieczenstwa, do tego paliwko, obroty, wydech. Reszte sam sobie dopowiedz :)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości