Podwójne szarpnięcie przy dodawaniu gazu i zmianie biegu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: sob sty 03, 2009 00:16
- Lokalizacja: okolice krakowa
Podwójne szarpnięcie przy dodawaniu gazu i zmianie biegu
Witam, mam problem z Golfem III, TDI, 1z, `94r, podczas dodawania i odejmowania gazu na każdym biegu można odczuć 2 szarpnięcia, pierwsze jest silne drugie już słabsze, problem również występuje przy zmianie biegów oraz przy ruszaniu.
Wymieniłem teraz poduszkę silnika od strony rozrządu i z przodu silnika, od strony skrzyni biegów wymieniłem poduszkę rok temu (wygląda na dobrą). Sprzęgło (komplet) było robione miesiąc temu, przed wymianą również szarpało. Brak błędów w logach.
Gdzie szukać przyczyny szarpania silnika/auta?
Brakuje mi już pomysłów na rozwiązanie tego problemu
Wymieniłem teraz poduszkę silnika od strony rozrządu i z przodu silnika, od strony skrzyni biegów wymieniłem poduszkę rok temu (wygląda na dobrą). Sprzęgło (komplet) było robione miesiąc temu, przed wymianą również szarpało. Brak błędów w logach.
Gdzie szukać przyczyny szarpania silnika/auta?
Brakuje mi już pomysłów na rozwiązanie tego problemu
Podwójne szarpnięcie przy dodawaniu gazu i zmianie biegu
przyczyny szukaj w uszkodzonym czujniku na sprzegle lub kodowaniu sterownika...wszystko widac na vagu
-
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: sob sty 03, 2009 00:16
- Lokalizacja: okolice krakowa
Podwójne szarpnięcie przy dodawaniu gazu i zmianie biegu
Fahoo, no to mnie zaskoczyłeś jaka grupa odpowiada za to sprzęgło? Czujnik (to ten od sprzęgła?) znajdujący się obok linek do biegów odłączyłem ale dalej to samo jak to sprawdzić?
Podwójne szarpnięcie przy dodawaniu gazu i zmianie biegu
Jeśli chodzi o czujnik sprzęgła F36 to wchodzisz w Vag w 01 Engine i po wyświetleniu się głównego okna dialogowego sterownika silnika masz tam pozycję "Soft. Coding" a z jej prawej strony w polu wyświetlane jest aktualne kodowanie - napisz jakie masz. Potem klikasz na 08 Meas. Blocks i wybierasz grupę 006 a w 2 polu powinieneś mieć wskazanie "000" jeśli nie naciskasz ani pedału sprzęgła ani hamulca". Po naciśnięciu pedału sprzęgła pierwsze zero musi się zmienić w 1 czyli "100". Jeśli tak masz u siebie to czujnik F36 działa prawidłowo.
-
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: sob sty 03, 2009 00:16
- Lokalizacja: okolice krakowa
Podwójne szarpnięcie przy dodawaniu gazu i zmianie biegu
Witam, problem wynikał z przecięcia kabla od prędkości do ECU, zrobiłem to wtedy gdy miałem zabrudzony nastawnik ale wtedy nic się nie działo dopiero po roku roku zaczął się pojawiać ten problem, na szczęście mam to już za sobą, dziękuje za pomoc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 129 gości