Skończyło się paliwo, gorzej odpala
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Skończyło się paliwo, gorzej odpala
Witam. dzisiaj miałem taką sytuację, auto mi zgasło bo zabrakło paliwa. Wiem wiem głupota. Ale przyjechal kumpel i zalałem 5l. Auto odpalilo normalnie po chwili krecenia i git, zajechalem do domu. Dalem silnikowi 2 min na ochlodzenie sie i turbiny. Ide rano do auta odpalam a tu telepie autem chodzi jakby na 3 gary kopci jak oszalaly na bialo. No to ja zdziwienie o co chodzi. Poszedlem pieszo bo następną piątkę paliwa , zalałem i rozjeździłem auto i teraz juz nie kopci, chodzi normalnie.
Ale pozostal jeden objaw, przy pierwszym przekreceniu kluczyka silnik kreci ale nie odpala. Przekrece drugi raz i zapala.
Przed calym incydentem paliło normalnie.
Dziękuję za wszelkie sugestie.
Auto mk3 variant, silnik 1Z
Poprawka, odpala od pierwszego krecenia ale trzeba dluzej krecic.
Ale pozostal jeden objaw, przy pierwszym przekreceniu kluczyka silnik kreci ale nie odpala. Przekrece drugi raz i zapala.
Przed calym incydentem paliło normalnie.
Dziękuję za wszelkie sugestie.
Auto mk3 variant, silnik 1Z
Poprawka, odpala od pierwszego krecenia ale trzeba dluzej krecic.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Skończyło się paliwo, gorzej odpala
Czasami w takich przypadkach filtr paliwa się zasyfia...może to jest przyczyną
- szadrak
- Mały gagatek
- Posty: 80
- Rejestracja: czw mar 25, 2010 23:28
- Lokalizacja: PO
- Auto: Seat Leon ST
Skończyło się paliwo, gorzej odpala
chciałbym sprawdzić ile przejade na pełnym baku(autostrada) do wyczerpania paliwa (w bagażniku bede miał 5l ON+ nowy filtr paliwa). Może głupie pytanie ale czy przy wymianie filtra paliwa trzeba podłączyć VAG i coś ustawiać?
Czy tylko wystarczy założyć wężyki i zalać filtr ropą? Czy układ może się tak zapowietrzyć że nawet jak zaleje te 5l ON i wymienie filtr to moge mieć jakieś problemy z odpalaniem w przyszłości?
Czy tylko wystarczy założyć wężyki i zalać filtr ropą? Czy układ może się tak zapowietrzyć że nawet jak zaleje te 5l ON i wymienie filtr to moge mieć jakieś problemy z odpalaniem w przyszłości?
Skończyło się paliwo, gorzej odpala
szadrak, a czy nie lepiej zatankować do pełna,przejechać np. 100km i dotankować-wtedy zobaczysz dokładnie ile wejdzie paliwa,czyli ile spalił przez te 100km
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
Re: Skończyło się paliwo, gorzej odpala
A jak kolega chce zobaczyc średnią ????? na pełnym baku???????? to tez ma przejechac 100kmKaras23 pisze:szadrak, a czy nie lepiej zatankować do pełna,przejechać np. 100km i dotankować-wtedy zobaczysz dokładnie ile wejdzie paliwa,czyli ile spalił przez te 100km
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Skończyło się paliwo, gorzej odpala
szadrak, zamiast kombinować i się babrać...zalej pod korek (z odpowietrzaniem powinno wejść prawie 70l do pustego baku - ja maksymalnie wlałem 68)...bujaj się baną aż się zapali żebrak, zrób kolejne 120km i zalej furkę, w baku powinno być prawie pusto...chyba że będziesz butował go 180km/h to nie zrobisz tych 120km
Chyba że chodzi o jakiś zakład ...wtedy jedź 90km/h i 1300km na baku powinno być
Wczoraj zrobiłem Variantem z AXR 600km po naszych drogach i wyszło mi 5,5/100km...cztery osoby na pokładzie, bagażnik prawie pusty (może z 15kg), prędkość ok 130 i spory ruch...średnia prędkość wyszła ok 80km/h
Chyba że chodzi o jakiś zakład ...wtedy jedź 90km/h i 1300km na baku powinno być
Wczoraj zrobiłem Variantem z AXR 600km po naszych drogach i wyszło mi 5,5/100km...cztery osoby na pokładzie, bagażnik prawie pusty (może z 15kg), prędkość ok 130 i spory ruch...średnia prędkość wyszła ok 80km/h
- szadrak
- Mały gagatek
- Posty: 80
- Rejestracja: czw mar 25, 2010 23:28
- Lokalizacja: PO
- Auto: Seat Leon ST
Skończyło się paliwo, gorzej odpala
O zakład tu nie chodzi. Bede poprostu jechał z Holandii do Polski(~1400 km) niedługo i chce sprawdzić ile uda mi się przejechać na jednym baku. A poza tym zawsze myślałem, że tankowanie auta dosł. pod korek jest szkodliwe, bo niby musi byc troche powietrza w baku?
A co do wyjeżdżania całego paliwa to chyba sobie odpuszcze, bo jeszcze gdzieś stanę w szczerym polu i mimo, że zaleje troche ropy do baku to i tak moze nie odpalić i wtedy
A co do wyjeżdżania całego paliwa to chyba sobie odpuszcze, bo jeszcze gdzieś stanę w szczerym polu i mimo, że zaleje troche ropy do baku to i tak moze nie odpalić i wtedy
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Skończyło się paliwo, gorzej odpala
Na granicy pewnie i tak będziesz tankował...zalej do pełna i śmiało w drogę, być może uda Ci się obrócić tak żeby nie tankować za granicąszadrak pisze:O zakład tu nie chodzi. Bede poprostu jechał z Holandii do Polski(~1400 km) niedługo i chce sprawdzić ile uda mi się przejechać na jednym baku.
Ten zapas (powietrze) jest po to aby paliwo miało się gdzie pomieścić kiedy zwiększy swoją objętość w wyniku rozszerzalności cieplnej...lejemy zimne paliwo, na dworze ciepło to paliwo się ogrzewa...jak słońce świeci to tym bardziej. Jak wiesz, że wsiadasz w auto i jedziesz to śmiało możesz lać pod korek...zrobisz ok 300km zanim zauważysz ruch wskazówki poziomu paliwaszadrak pisze:poza tym zawsze myślałem, że tankowanie auta dosł. pod korek jest szkodliwe, bo niby musi byc troche powietrza w baku?
tak będzie lepiej...VW podaje że żebrak zapala się przy 7l w baku, załóż że będzie wtedy 6l...możesz wtedy wyzerować pierwszy licznik na FISie (czy MFA - zakładam że któreś jest) i obserwować średnie spalanie...dodać do tego 0.5-1.0l/100km i masz całkiem spory margines błędu...100km śmiało powinieneś zrobić, jak teoretycznie zacznie brakować paliwa to zatankuj.szadrak pisze:A co do wyjeżdżania całego paliwa to chyba sobie odpuszcze
Pamiętaj też że jazda na niskim poziomie paliwa nie sprzyja żywotności pompy paliwa, ale sporadyczny przypadek nie zaszkodzi. Ja zawsze lałem/leje do pełna i tankuje jak tylko żebrak się zapali i pompa mi padła prawie 2000km od domu
Skończyło się paliwo, gorzej odpala
1340/1360 Droga Wrocław - Za Split --- nie zapaliła się rezerwa .... odpowietrzanie ( 4 krotne ) zbiornika i w drogę ... więc 1400 to żadna przeszkoda
Ps - prędkości normalne ( autostradowe i zgodne z przepisami )
Co do problemu kolegi thejaabba zasyfiłeś filtr ... więc czeka go wymiana ... poza tym - takie lanie przysłowiowych PIĄTEK jest dobre ale w komarku
Ps - prędkości normalne ( autostradowe i zgodne z przepisami )
Co do problemu kolegi thejaabba zasyfiłeś filtr ... więc czeka go wymiana ... poza tym - takie lanie przysłowiowych PIĄTEK jest dobre ale w komarku
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 176 gości