Halasujace popychacze - srodek zaradczy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

skuri
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 01:11
Lokalizacja: Gdańsk-Uk

Halasujace popychacze - srodek zaradczy

Post autor: skuri » ndz sty 30, 2005 00:39

Widzialem srodek firmy Liqui Moly ktory dolewa sie do oleju majacy za zadanie zmniejszyc/wyeliminowac halasuajce juz popychacze. U mnie delikatnie juz stukaja na zim,nym silniku tak maxymalnie 3sekundy wiec jeszcze mozna pojezdzic :jezor: Ale ten srodek drogi nie jest jest dobre firmy wiec czy warto go sprobowac??? Mial juz ktos do czynienia z czyms podobnym, pytam gdyz ja jestem sceptycznie nastawiony na takie wynalazki :grin:
Ostatnio zmieniony czw kwie 05, 2007 16:15 przez skuri, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » ndz sty 30, 2005 01:33

i prawidłowo
3 sek to normalne
mozliwe że ci olej spływa z kanału powyżej pompy i nim nabije cisnienie to tak masz


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
nawrotvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: śr sty 19, 2005 23:39
Lokalizacja: Koluszki
Kontakt:

Post autor: nawrotvw » ndz sty 30, 2005 03:24

Podłączam się pod post, czy ten środek coś daje? Czy wyrzucona kasa w błoto?



Awatar użytkownika
GEORG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 255
Rejestracja: śr gru 22, 2004 10:55
Lokalizacja: TYCHY
Kontakt:

Post autor: GEORG » ndz sty 30, 2005 09:32

Ja mam sceptyczne podejście do takich wynalazków. Może lepiej olej zmienić na gęstszy? Ostatnio była o tym gatka na forum i ktoś chyba BORYS wlał taki wynalazek i mówił że pomogło. :pub:



Awatar użytkownika
Piotro
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: sob paź 30, 2004 02:19
Lokalizacja: S-ce Śląskie
Kontakt:

Post autor: Piotro » ndz sty 30, 2005 13:19

ale przeciez zawsze po wlaczeniu silnika popychacze stukaja. To normalne.



Awatar użytkownika
nawrotvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: śr sty 19, 2005 23:39
Lokalizacja: Koluszki
Kontakt:

Post autor: nawrotvw » ndz sty 30, 2005 13:31

Problem z tym, że u mnie jeden z popychaczy stuka dłużej niż ustawa przewiduje i mechanik stwierdził, że zamiast robić to można dolać dodatek bo czasami pomaga. A u mnie jest 5 cylindrów więc wymieniać tyle popychaczy to tragedia cenowa.



dioob
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: dioob » ndz sty 30, 2005 14:09

U mnie też jeden stuka bardziej niz inne i za cholere nie zaleje silnika takimi wynalazkami. :chytry: wole pojeżdzic troche na stukającym ,odłożyć kase na wymiane niz lac do silnika jakies wynalazki a po 20tys płakać że trzeba bedzie remonick robic.
NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!


...pomału do celu......w planach Suka GS 500, na początek oby sił wystarczyło :hmm:

ryu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: śr sty 26, 2005 16:58
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: ryu » ndz sty 30, 2005 14:16

mi też jeden stukał, ale zmieniłem olej z Lotosa na Mobil- też mineralny i niedługo potem się uspokoiło. Stuka czasem przez 3 sec. ale jak sprzęt stoi tydzień nieodpalany. W drugim golfie mam to samo, tylko popychacz potrafi stukać przez 5 min. dopóki się silnik nie rozgrzeje, ale może po wymianie oleju się polepszy (Goebels nie wymieniał oleju chyba przez 5 lat, bo zlewał się jak woda i śmierdział benzyną- przez to pewnie nieźle silnik dostał po dupie). Na razie zalałem Lotosem a po 5tyś km zaleję Mobilem Super- mam nadzieję, że pomoże



Awatar użytkownika
nawrotvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: śr sty 19, 2005 23:39
Lokalizacja: Koluszki
Kontakt:

Post autor: nawrotvw » ndz sty 30, 2005 14:42

No właśnie u mnie jest tak, że nie stuka od razu po zapaleniu silnika, tylko dopiero podczas nagrzewania, a czasami trwa to parę minut. Boję się, żeby nic zaworowi się nie stało. A silnik zalewany jest dobrymi półsyntetykami, obecnie jeżdzi na Mobilu Super S 10w-40.



andrew2101

Post autor: andrew2101 » ndz sty 30, 2005 15:18

najlepszym środkiem zaradczym jest wymiana popychaczy,jest to koszt
200 zł kpl ostatnio wymieniałem(hurtownia fota oryginał niemiecki)



Awatar użytkownika
nawrotvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: śr sty 19, 2005 23:39
Lokalizacja: Koluszki
Kontakt:

Post autor: nawrotvw » pn sty 31, 2005 02:59

andrew2101 pisze:najlepszym środkiem zaradczym jest wymiana popychaczy,jest to koszt
200 zł kpl ostatnio wymieniałem(hurtownia fota oryginał niemiecki)
To fajnie, że tak mało bo do t-4 powiedzieli mi 60 zł za sztukę, a jest 5 cylindrów.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn sty 31, 2005 12:24

Są dwa powody stukania popychaczy: pierwszy to to, że się kończą, a drugi to to, że prowadnica popychacza czli otwór w głowicy ma już za duży rozmiar i olej w popychaczu ma mniejsze ciśnienie niż powinien. Kiedyś widziałem takie nadwymiarowe popychacze ale nie pamiętam gdzie. Na waszym miejscu bym zmienił i nic nie dolewał. Olej jest tak zrobiony, że ma jakieś swoje właściwości, a po dolaniu do niego jakiegoś wynalazku te właściwości mogą się zmienić i żywotność oleju spadnie znacząco.



Awatar użytkownika
lanumisu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 13:40
Lokalizacja: Kluczbork,Krefeld
Kontakt:

Post autor: lanumisu » pn sty 31, 2005 13:13

Najlepiej wymienic na nowe i to wszystkie. Kiedys wymienialem jak mialem jeszcze Mitsubishi Galanta silnik V6. Mial przejechane jedyne 110 tys. km. Za 24 popychacze musialem wydac 460 euro. Mysle ze w golfach tyle nie kosztuje, wiec warto zrobic i nic nie kombinowac.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn sty 31, 2005 13:39

Oryginalne kosztują po około 50zł sztuka. Produkuje je INA. Firma ta dostarcza popychacze do koncernu VAG od dawna.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 241 gości