Jaki kabelek odpowiedzialny jest za tylny spryskiwacz
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jaki kabelek odpowiedzialny jest za tylny spryskiwacz
Wie ktoś może który kabelek odpowiedzialny jest za tylny spryskiwacz, ponieważ muszę go odciąć :green_fuck:
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Chodzi ci o elektryke? Przy tylniej lampie (od kierowcy) powinna byc luzna kostka lub dwie.. jedna jest od spryskiwacza a druga od zamka.. wypinaj z kostki po kolei i sprawdzaj ktory kolor jest od czego.. Kilka minut i wszystko wiesz.. po co zaraz ciac kabel.. chyba ze blizej kierownicy chcesz ciac..
Pozdro
Gitner
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Witam jeśli masz MK3 to tam nie ma tylnego spryskiwacza wszystko idzie z przodu tylko śilnik ma obroty prawo lewo i jak włączysz tylną wycieraczke to ta sama pompka tłoczy do tyłu .Tam jest przekaznik na tylny spryskiwacz a kable są takie 1 zielono-biały 2 brązowo- niebieski 3 zielono- czarny 3 czarno - czerwony
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Sorki po....lo mi sie z silniczkiem wycieraczki..Rafit pisze:Hmm przeciez kabel do spryskiwacza nie idzie do bagażnika to jak mogę tam szukać tego kabla.
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Przecież to jest bardzo łatwa sprawa:
W Golfie (3 i 4) jest jeden silniczek spryskiwacza a na którą szybę leci płyn, zależy od kierunku przepływu prądu przez silniczek a tym samym kierunku obrotów pompki.
Odpinanki przewodów wyeliminują całkowicie pracę spryskiwacza.
To trzeba inaczej, a mianowicie wystarczy przy silniczku spryskiwacza w dowolny jeden z jego kabelków wlutować diodę prostowniczą 5A (nie diodę LED ). Najpierw wlutowujemy na próbę w jednej polaryzacji i przeprowadzamy próbę: jeśli przestał działać przedni a nadal działa tylny - odwracamy diodę w kabelku; jeśli działa, zostawiamy jak jest, tylko starannie izolujemy.
To wszystko!
Ale jak będzie Kolega zraszał szybkę? Bo na sucho lepiej nie trzeć...
W Golfie (3 i 4) jest jeden silniczek spryskiwacza a na którą szybę leci płyn, zależy od kierunku przepływu prądu przez silniczek a tym samym kierunku obrotów pompki.
Odpinanki przewodów wyeliminują całkowicie pracę spryskiwacza.
To trzeba inaczej, a mianowicie wystarczy przy silniczku spryskiwacza w dowolny jeden z jego kabelków wlutować diodę prostowniczą 5A (nie diodę LED ). Najpierw wlutowujemy na próbę w jednej polaryzacji i przeprowadzamy próbę: jeśli przestał działać przedni a nadal działa tylny - odwracamy diodę w kabelku; jeśli działa, zostawiamy jak jest, tylko starannie izolujemy.
To wszystko!
Ale jak będzie Kolega zraszał szybkę? Bo na sucho lepiej nie trzeć...
Ostatnio zmieniony pn cze 14, 2010 21:12 przez Zico63b, łącznie zmieniany 2 razy.
Ten sposób który podajesz juz znalazłem wczesniej na forum jednak ja chciałbym to zrobic w sposób odwracalny bez ciecia. Wypiołem zielono-biały kabelek przy manetce dałem go do masy przód działa jednak razem z przednim spryskiem robi ruch tylna wycieraczka, i chce jeszcze wyeliminowac ten ruch.
Jezeli ktos ma jeszcze jakies pomysły to prosze o rady.
pozdr
Jezeli ktos ma jeszcze jakies pomysły to prosze o rady.
pozdr
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 111 gości