Panowie projekt juz na ukonczeniu silnik (golf 4 AHF 1999)poskladany na ta chwile siedzi w nim
-Gt2256v + IC wszystko orurowane polaczone czujniki podcisnienia itp,
-Nowa uszczelka , sruby ARP, nowe zawory sprezynki szklani, walek 260 stopni od Debilas Dynamics,
- Wtryski Bosio Race 520 Stage 2, Pompa 10->11mm (po przerobce)<
- rozwiercone i spolerowane kanaly dolot/wydech
-kolektor ARL + dolot K&N 57i
-nowy rozrzad komplet, swiece zarowe, termostat itp.
-Oliwa Motul 8100 excess
-Map sensor 3 bar
-Wydech pelen przelot 3,5 cala na customowym kolektorku+ downpipe
Wczoraj i dzis byla proba odburzenia i jest Problem dlatego potrzebuje waszej pomocy:
Auto kreci kopci ale nie chce odburzyc,
VAG-COM nie wykazuje zadnych bledów co udalo mi sie zaobserwowac do dawka paliwa na pompie cos nie tego podczas krecenia powinno byc 3-9 a jest 30+ przestawilem nastawnik w jedna strone do koncs 30+mg przestawilem w druga do konca 30+mg O CO KAMAN?
Domyslam sie ze powodem ze nie pali jest wlasnie dawka czy mam racje?
Dolaczam foto z VAGA podczas zrobione krecenia.
Z Góry dziekuje za pomoc!
Pomoc w ukonczeniu projektu AHF TDI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Pomoc w ukonczeniu projektu AHF TDI
Pacio19, gratuluj takiego machania nastawnikiem, jakby odpalilo to by polecialo po obrotach ....
po pierwsze ustaw go najblizej rozrzadu a potem lekko przesun mniej wiecej na srodek, przkrec, poluzuj naketki na wtrykach i krec poki nie pojawi sie paliwo.
druga sprawda to kat wtrysku, moze byc nieustawiony i wtedy tez bedzie problem z odpaleniem,
na upartego mozesz sprobowac odpalic na samostart, i jak odpali to sprawdzisz dawke i kat , jesli nie odpali to sprobuj przestawic lekko nastawnik w prawo, dotad az bedzie chodzil, i wtedy sprawdz kat wtrysku
po pierwsze ustaw go najblizej rozrzadu a potem lekko przesun mniej wiecej na srodek, przkrec, poluzuj naketki na wtrykach i krec poki nie pojawi sie paliwo.
druga sprawda to kat wtrysku, moze byc nieustawiony i wtedy tez bedzie problem z odpaleniem,
na upartego mozesz sprobowac odpalic na samostart, i jak odpali to sprawdzisz dawke i kat , jesli nie odpali to sprobuj przestawic lekko nastawnik w prawo, dotad az bedzie chodzil, i wtedy sprawdz kat wtrysku
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 160 gości