MK5 1.9 105 PS Ciśnienie oleju.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- ŁukaszMan
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: czw gru 07, 2006 19:05
- Lokalizacja: Byczyna/OPOLSKIE
- Kontakt:
MK5 1.9 105 PS Ciśnienie oleju.
Witam.
Panowie w moim golfie jest to MK5 z 2004 silnikiem 1.9TDI 105 PS pojawił się ostatnio taki problem.
A mianowicie po włączeniu zapłonu i pozostawieniu go włączonego po jakiś 30sekundach zaczyna mrugać i piszczeć kontrolka oleju. Gdy zapale auto wszystko jest ok. Kontrolka gaśnie i nie piszczy. Jednak wcześniej czegoś takiego nie było i troszkę ten objaw mnie martwi. Wymieniałem olej na CASTROL pełny syntetyk. Zrobiłem na nim może z 2tyś km. Ale czy zmiana oleju byłaby przyczyna takiego zachowania.
Z góry dzieki za wszelkie rady co z tym zrobić aby ta kontrolka się uspokoiła.
Panowie w moim golfie jest to MK5 z 2004 silnikiem 1.9TDI 105 PS pojawił się ostatnio taki problem.
A mianowicie po włączeniu zapłonu i pozostawieniu go włączonego po jakiś 30sekundach zaczyna mrugać i piszczeć kontrolka oleju. Gdy zapale auto wszystko jest ok. Kontrolka gaśnie i nie piszczy. Jednak wcześniej czegoś takiego nie było i troszkę ten objaw mnie martwi. Wymieniałem olej na CASTROL pełny syntetyk. Zrobiłem na nim może z 2tyś km. Ale czy zmiana oleju byłaby przyczyna takiego zachowania.
Z góry dzieki za wszelkie rady co z tym zrobić aby ta kontrolka się uspokoiła.
- ŁukaszMan
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: czw gru 07, 2006 19:05
- Lokalizacja: Byczyna/OPOLSKIE
- Kontakt:
MK5 1.9 105 PS Ciśnienie oleju.
Poziom jest ok tak jak wlałem przy wymianie tak cały czas jest. A kontrolka zapala sie czerwona.
- ŁukaszMan
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: czw gru 07, 2006 19:05
- Lokalizacja: Byczyna/OPOLSKIE
- Kontakt:
MK5 1.9 105 PS Ciśnienie oleju.
A Vag nic nie znalazł. Cały czas wyrzuca bład przepływomierza ale tak już mam od dawna. Tyle że przepływomierz niema nic wspólnego z ciśnieniem oleju. Zastanawia mnie to dlaczego dzieje sie tak tylko na włączonym zapłonie. Bo jak zapale auto to wszystko jest ok. Gdyby było odwrotnie to mógłbym szukac przyczyny w czujniku oleju, słabym cisnieniu, zapchanym smoku olejowym, ewentualnie pompie. A tak to nie wiem od czego zacząć.
MK5 1.9 105 PS Ciśnienie oleju.
Sciagni na probe kostkę z alternatora i zobacz czy dalej będzie tak robił Ogólnie objaw jest normalny ponieważ przy długim kręceniu rozrusznikiem gdy silnik nie chce odpalić to ta kontrolka zaczyna się wtedy pojawiać i piszczeć nie wiem czy kiedys tego doświadczyłeś ale tak jest Tylko w Twoim przypadku tak nie powinno być ze na włączonym zapłonie po 30 sekundach piszczy Sprawdź jeszcze przewód na czujniku czy jest dobrze włożony
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
MK5 1.9 rok 2007 ZAMIANA USTAWIEŃ
Szukam kogos z Warszawy kto moze mi pomoc w zmianie ustawien np.domykanie szyb po zamknieciu auta,blokowaniu drzwi po przekroczeniu danej predkosci
Z gory dziekuje
Z gory dziekuje
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 168 gości