MK5 1.9 105 PS Ciśnienie oleju.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ŁukaszMan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: czw gru 07, 2006 19:05
Lokalizacja: Byczyna/OPOLSKIE
Kontakt:

MK5 1.9 105 PS Ciśnienie oleju.

Post autor: ŁukaszMan » sob sie 06, 2011 17:27

Witam.

Panowie w moim golfie jest to MK5 z 2004 silnikiem 1.9TDI 105 PS pojawił się ostatnio taki problem.
A mianowicie po włączeniu zapłonu i pozostawieniu go włączonego po jakiś 30sekundach zaczyna mrugać i piszczeć kontrolka oleju. Gdy zapale auto wszystko jest ok. Kontrolka gaśnie i nie piszczy. Jednak wcześniej czegoś takiego nie było i troszkę ten objaw mnie martwi. Wymieniałem olej na CASTROL pełny syntetyk. Zrobiłem na nim może z 2tyś km. Ale czy zmiana oleju byłaby przyczyna takiego zachowania.

Z góry dzieki za wszelkie rady co z tym zrobić aby ta kontrolka się uspokoiła.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10581
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

MK5 1.9 105 PS Ciśnienie oleju.

Post autor: doggie » sob sie 06, 2011 17:47

ale która kontrolka - żółta czy czerwona? Sprawdzałeś poziom oleju?



Awatar użytkownika
ŁukaszMan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: czw gru 07, 2006 19:05
Lokalizacja: Byczyna/OPOLSKIE
Kontakt:

MK5 1.9 105 PS Ciśnienie oleju.

Post autor: ŁukaszMan » sob sie 06, 2011 18:05

Poziom jest ok tak jak wlałem przy wymianie tak cały czas jest. A kontrolka zapala sie czerwona.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10581
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: MK5 1.9 105 PS Ciśnienie oleju.

Post autor: doggie » sob sie 06, 2011 18:27

a co na to VAG?



Awatar użytkownika
ŁukaszMan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: czw gru 07, 2006 19:05
Lokalizacja: Byczyna/OPOLSKIE
Kontakt:

MK5 1.9 105 PS Ciśnienie oleju.

Post autor: ŁukaszMan » sob sie 06, 2011 18:34

A Vag nic nie znalazł. Cały czas wyrzuca bład przepływomierza ale tak już mam od dawna. Tyle że przepływomierz niema nic wspólnego z ciśnieniem oleju. Zastanawia mnie to dlaczego dzieje sie tak tylko na włączonym zapłonie. Bo jak zapale auto to wszystko jest ok. Gdyby było odwrotnie to mógłbym szukac przyczyny w czujniku oleju, słabym cisnieniu, zapchanym smoku olejowym, ewentualnie pompie. A tak to nie wiem od czego zacząć.



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

MK5 1.9 105 PS Ciśnienie oleju.

Post autor: jeryk10 » ndz sie 07, 2011 09:37

Sciagni na probe kostkę z alternatora i zobacz czy dalej będzie tak robił Ogólnie objaw jest normalny ponieważ przy długim kręceniu rozrusznikiem gdy silnik nie chce odpalić to ta kontrolka zaczyna się wtedy pojawiać i piszczeć nie wiem czy kiedys tego doświadczyłeś ale tak jest Tylko w Twoim przypadku tak nie powinno być ze na włączonym zapłonie po 30 sekundach piszczy Sprawdź jeszcze przewód na czujniku czy jest dobrze włożony


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

BZYK07
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn lut 02, 2009 23:30
Lokalizacja: WAWA

MK5 1.9 rok 2007 ZAMIANA USTAWIEŃ

Post autor: BZYK07 » wt sie 09, 2011 08:31

Szukam kogos z Warszawy kto moze mi pomoc w zmianie ustawien np.domykanie szyb po zamknieciu auta,blokowaniu drzwi po przekroczeniu danej predkosci
Z gory dziekuje



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 124 gości