coś dzwoni w obu kołach po nierównościach.

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
szybkivw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: czw lut 03, 2011 17:58

coś dzwoni w obu kołach po nierównościach.

Post autor: szybkivw » sob lip 23, 2011 16:46

ja robiłem trasy po 400 km nic się stało, więc możesz jechac jak zdiagnozuje co to jest to proszę napisz albo tutaj albo na pw, bo ja powiem szczerze do tego nie doszedłem.. :/


Choćbym Pędził Ciemną Doliną, Zła Się Nie Ulęknę Bo Halogen W Golfie MymTkwi :)
TDI ASZ+++ 290KM 540NM
Diesel musi dymić ! A na gaz to kuchenki :D

immuno
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr maja 25, 2011 22:24

coś dzwoni w obu kołach po nierównościach.

Post autor: immuno » sob lip 23, 2011 18:38

Z tym, że na to muszę poczekać do 3 sierpnia, bo wcześniej nie wyrwę się z pracy. Ale napiszę na pewno o co kaman. Pozdro!



Awatar użytkownika
szybkivw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: czw lut 03, 2011 17:58

coś dzwoni w obu kołach po nierównościach.

Post autor: szybkivw » ndz lip 24, 2011 12:47

no to czekam ja już się z tym męcze którys miesiąc.. mój sposób radio głośniej i zamknięte okna ;p


Choćbym Pędził Ciemną Doliną, Zła Się Nie Ulęknę Bo Halogen W Golfie MymTkwi :)
TDI ASZ+++ 290KM 540NM
Diesel musi dymić ! A na gaz to kuchenki :D

immuno
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr maja 25, 2011 22:24

coś dzwoni w obu kołach po nierównościach.

Post autor: immuno » pt sie 05, 2011 14:08

Witam, byłem u mechanika z wymianą rozrządu i chciałem, żeby popatrzył co tak może dzwonić no i niestety miałem odłamane około 10 cm lewej sprężyny od amora :/ Odłamana cześć leżała cały czas na półce o którą oparta jest sprężyna i dzwoniła na wybojach.
No i tak do 200 zł za wymianę rozrządu doszło 650 za amory i sprężyny, bo wszystko było już ledwo ciepłe...
Ale dla pocieszenia powiem, że porobili mi też parę innych drobiazgów i o wiele lepiej mi się jeździ :)



Awatar użytkownika
szybkivw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: czw lut 03, 2011 17:58

coś dzwoni w obu kołach po nierównościach.

Post autor: szybkivw » sob sie 06, 2011 14:26

jakie to drobiazgi ? u mnie sprężyny są całe..


Choćbym Pędził Ciemną Doliną, Zła Się Nie Ulęknę Bo Halogen W Golfie MymTkwi :)
TDI ASZ+++ 290KM 540NM
Diesel musi dymić ! A na gaz to kuchenki :D

wojciech_69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob sty 23, 2010 15:33
Lokalizacja: lubeskie

coś dzwoni w obu kołach po nierównościach.

Post autor: wojciech_69 » sob sie 06, 2011 17:14

Kurcze, ja również słyszę stukanie podczas jazdy i mój problem również zaczepia o tematykę pękniętych sprężyn jak w tym wątku:
wojciech_69 pisze:Witam!
Również mam niepokojący problem z przednimi sprężynami w moim golfie 1.4 16V. Jakieś dwa lata temu pękła mi prawa sprężyna przednia i mechanik wymienił mi tylko tą jedną. Od tamtej pory (tak przynajmniej mi się wydaje) słychać dziwne stukanie w trakcie jazdy po nierównej nawierzchni. Podarowałem to sobie bo myślałem, że to może być wina np luzów na drążku czy zużytego wahacza, jednak teraz jakiś miesiąc temu pękła mi ponownie druga sprężyna (oryginalna, koloru czerwonego) i mechanik wymienił mi tym razem obie (na które czekałem dwa dni bo były zamawiane rzekomo oryginalne i stąd ta zwłoka). Prowadząc auto do naprawy cały czas myślałem, że w końcu to uporczywe stukanie ustanie i auto będzie jak niegdyś... jednak się myliłem, stukanie nadal słychać a sprężyny które mi wsadzono (koloru czarnego)podniosły auto o ok. 5cm w górę. I jak samo jak u kolegi: "auto dojdzie do normalnego położenia po pewnym czasie"- jak stwierdził mechanik. Ostatnio byłem u innego mechanika, który powiedział mi, iż to stukanie może być spowodowane podwyższeniem auta i stukaniem podwozia w skutek nieoryginalnych sprężyn (coś z amortyzatorami i sprężynami mi tłumaczył i ich wspólnej pracy).
Czy to prawda? Doradźcie proszę bo już sam nie wiem co zrobić. Aha, sprężyny będę wymieniał na niższe - widziałem na allegro jakieś przykładowe koloru czerwonego ale obniżane - mierzyłem swoją starą pękniętą i miała ok 29 cm wysokości a ta którą teraz mi wymienił (razem z tą pękniętą) miała ok 34 cm....
Ładna różnica, prawda? Aż boję się pomyśleć co teraz tam siedzi...



immuno
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr maja 25, 2011 22:24

Re: coś dzwoni w obu kołach po nierównościach.

Post autor: immuno » pn sie 08, 2011 14:42

szybkivw pisze:jakie to drobiazgi ? u mnie sprężyny są całe..
Drobiazgi były niezwiązanie z tym tematem:
oczyszczenie i uszczelnienie odmy silnika,
uszczelnienie głowicy silnika,
wymiana filtra paliwa,
dolewka płynu do wspomagania
i jeszcze facet jak jeździł po naprawach samochodem, żeby wszystko osłuchać to zauważył, że sprzęgło się będzie powoli kończyło, ale tak coś podregulował, że chodzi lżej.

No i wiadomo: nowe amory KYB + sprężyny, rozrząd + pompa.

Po całej wymianie samochód chodzi płynniej, lepiej przyspiesza i na trasie Krasnystaw-Warszawa miałem dziś spalanie 6,1 l/100, a poprzednio jechałem 4 razy i miałem 6,7 l/100.



Awatar użytkownika
szybkivw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: czw lut 03, 2011 17:58

coś dzwoni w obu kołach po nierównościach.

Post autor: szybkivw » pt wrz 02, 2011 10:11

u mnie wszytsko ok ze sprężynami, a drążki kierownicze a właściwie końcówki mogą tak sobie stukać?


Choćbym Pędził Ciemną Doliną, Zła Się Nie Ulęknę Bo Halogen W Golfie MymTkwi :)
TDI ASZ+++ 290KM 540NM
Diesel musi dymić ! A na gaz to kuchenki :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości