[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- CichyGTI
 - Niesolidny sprzedawca

 - Posty: 71
 - Rejestracja: sob cze 02, 2007 16:15
 - Lokalizacja: Wa-wa/Laski
 - Kontakt:
 
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
Na razie będzie seria z tego co mi wiadomo. Więc 4T jest na wodziki i sprzęgło na linkę, tak?
			
									
									- LeadPCT-V.A.G
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 929
 - Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
 - Lokalizacja: Trzcianka
 
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
tak , ale przerobić na linki to nie żaden problem , wystarczy zakupić cały ten mechanizm albo dogadać się ze sprzedającym jeżeli ma to żeby sprzedał w komplecie ze skrzynią
			
									
									Mój paszczurek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
						http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
- CichyGTI
 - Niesolidny sprzedawca

 - Posty: 71
 - Rejestracja: sob cze 02, 2007 16:15
 - Lokalizacja: Wa-wa/Laski
 - Kontakt:
 
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
To ta skrzynia T4 jest na wodziki ale nie na sprzęgło sterowane linką tylko hydraulicznie ? A jak w takim razie można taką skrzynie przerobić żeby było sprzęgło na linkę ???
			
									
									[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
SKRZYNIA 4t jest na wodziki i jest na linke !! na hydraulike już nowsze skrzynie są np z TDI aff asd itp
			
									
									tdi 1z 228KM 514 nm mk2
						- 
				twromek
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 739
 - Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
 - Lokalizacja: Oderwalde
 - Kontakt:
 
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
Tak jak mówią, najlepsza 4T bo jest na przeguby 90, więc niczego rzeźbić nie trzeba w MK1. Przełożenia najlepsze z skrzyń 020, do miasta dobra. Przy modzonym AAZ będzie i trochę za krótka, ale moim zdaniem większym problemem będzie sprzęgło, bo to przecież nie 1,6.
			
									
									- LeadPCT-V.A.G
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 929
 - Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
 - Lokalizacja: Trzcianka
 
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
twromek,  dobrze mówisz , sprzęgło na pewno nie ogarnie modzonego aaz .... o czym niedługo Was poinformuje jak tylko wyjadę moim modzonym aaz 
Póki co stawia opory , dzisiaj chodził , później zgasł i od tej pory nie chce gadać ;/ rozrząd sprawdzałem , poprawiałem i jeszcze raz sprawdzałem i jest na 100% dobrze ... elektrozawór w pompie działa , paliwko podpompowane pompką i kręcę i nie chce odpalić , od czasu do czasu coś chwyci i to tyle
			
									
									Póki co stawia opory , dzisiaj chodził , później zgasł i od tej pory nie chce gadać ;/ rozrząd sprawdzałem , poprawiałem i jeszcze raz sprawdzałem i jest na 100% dobrze ... elektrozawór w pompie działa , paliwko podpompowane pompką i kręcę i nie chce odpalić , od czasu do czasu coś chwyci i to tyle
Mój paszczurek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
						http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
- 
				arwam
 
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
Michał_1977 pisze:ASD ma 100-ki,a 4T 90-ki.
były skrzynki 4T z przegubami 100mm.
ja z takowego auta miałem wcześniej półosie
ja mam ASD ale jeśli lubisz sprinty a nie chcesz iść w koszty żeby wykrzesać pożar z silnika 1.9 to poszukaj albo CYP albo ATH o ile się nie mylę
długa skrzynia osłabia przyspieszenia choć nie powiem że bardzo przyjemnie się jeździ w trasie na takiej skrzyni
- 
				twromek
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 739
 - Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
 - Lokalizacja: Oderwalde
 - Kontakt:
 
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
arwam, 4T miały setki, owszem. W jednym przypadku - jak ktoś je zmienił z 90.
ATH to to samo co 4T (przełożenia), tyle że flansze setki i nieistotne szczegóły.
			
									
									ATH to to samo co 4T (przełożenia), tyle że flansze setki i nieistotne szczegóły.
- LeadPCT-V.A.G
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 929
 - Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
 - Lokalizacja: Trzcianka
 
Re: [Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
LeadPCT-V.A.G pisze:twromek, dobrze mówisz , sprzęgło na pewno nie ogarnie modzonego aaz .... o czym niedługo Was poinformuje jak tylko wyjadę moim modzonym aaz
Póki co stawia opory , dzisiaj chodził , później zgasł i od tej pory nie chce gadać ;/ rozrząd sprawdzałem , poprawiałem i jeszcze raz sprawdzałem i jest na 100% dobrze ... elektrozawór w pompie działa , paliwko podpompowane pompką i kręcę i nie chce odpalić , od czasu do czasu coś chwyci i to tyle
panowie co z tym można zrobić ?? dodam że jak ustawie rozrząd (wałek i pompa zablokowana) poskręcam wszystko zrobię obrót koła zamachowego o 360 stopni sprawdzam rozrząd i pompa nie jest ustawiona tak jak powinna być
Mój paszczurek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
						http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
- 
				arwam
 
- Michał_1977
 - _

 - Posty: 14310
 - Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
 - Lokalizacja: Leżajsk
 - Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
 - Kontakt:
 
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
Zapowietrzony dziadyga...
Pewnikiem pompę słabo zalałeś ON.
Popuść rurki przy wtryskach i kręć rozrusznikiem z gazem w podłodze.Jak paliwo pojawi się na wszystkich wtryskiwaczach,dokręć rurki,grzej świece i pal
 
Jak już zapali będzie się tłukł metalicznie,dodaj gazu,bo wtryski mogą "wisieć",a w ten sposób paliwo przepchnie je.
			
									
									Pewnikiem pompę słabo zalałeś ON.
Popuść rurki przy wtryskach i kręć rozrusznikiem z gazem w podłodze.Jak paliwo pojawi się na wszystkich wtryskiwaczach,dokręć rurki,grzej świece i pal
Jak już zapali będzie się tłukł metalicznie,dodaj gazu,bo wtryski mogą "wisieć",a w ten sposób paliwo przepchnie je.
- LeadPCT-V.A.G
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 929
 - Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
 - Lokalizacja: Trzcianka
 
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
wał jest na 100%  dobrze ustawiony , tym razem znaki się zgadzają , on już odpalił , pochodził , zgasł i nie chce palić
Michał_1977, jutro to sprawdzę dzisiaj niestety nie mam już czasu
			
									
									Michał_1977, jutro to sprawdzę dzisiaj niestety nie mam już czasu
Mój paszczurek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
						http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
- CichyGTI
 - Niesolidny sprzedawca

 - Posty: 71
 - Rejestracja: sob cze 02, 2007 16:15
 - Lokalizacja: Wa-wa/Laski
 - Kontakt:
 
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
Nawiazując do skrzyni do 1.9 td AAZ, piszecie że najlepsza by była skrzynia 4T ewentualnie z piątym biegiem od FF.I co sądzicie o całej skrzyni FF do tego silnika.Mam jeszcze skrzynie 9A z jetty 2 US 1.8 112KM może ta by podpasowała. I mam jeszcze skrzynie 7A z RABBITA 1.5D. Co wy na to???
			
									
									- LeadPCT-V.A.G
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 929
 - Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
 - Lokalizacja: Trzcianka
 
[Mk2] 1.9TD AAZ + graty od JR + szkrzynia TDI
sprawdzę panowie wtryski jeszcze bo coś mi tam nie pasuje ... zawsze jak ręczną pompką pompowałem to było OK a teraz troszkę popompuje i tak jak by się coś blokowało i nie idzie pompować ....
			
									
									Mój paszczurek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
						http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=479855
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości

