kompresor juz jest ale zagosci dopiero jak buda bedzie wymalowana, tez jesstem ciekawy efektu jak kola beda zamontowane, czy za nowoczesne? mozliwe, ale nie byl to wybór przypadkowy, szukalem stalowki, przynajmniej 17-stki ( najwieksze sa od opla - szprychowe) ktora zostala poszerzona na 11,3 cala bo moim zamierzeniem mil byc duzy rant, opona mimo wszystko ma niski profil, bo 45 , ale przy szer 285 tak to wlanie wyglada Przednie kolo bylo dobierane pod tylne i w zasadzie wybór padl na 5 ramienne zapasowki od mercedesa 4,5 cala, i wydaje mi sie ze jako calosc da fajny efekt, a jak nie to kola zawsze mozna "zrobic" inne
z weekendu:
wyjalem silnik i skrzynie z polosiami:
spóźniony gwiazdor i prezenty od EMPI i bugpack'a , duperele do skrzyni i napedu
skrzynia w zasadzie gotowa, wyczyszczona, brakuje kilku srubek, wymienione uszczelki, manszety, lozyska, pomalowana, zostaly jeszcze do ogarniecia polosie ( lozyska, uszczelki) ,tarcze kotwicze, bebny poszly do przetoczenia.
dorwalem tez dluga maske ( dziadkowa) szukalem po calej Polsce a znalazlem na wiosce obok stan sredni ale do ogarniecia
niby detal a cieszy, niestety musze dwa odeslac bo nie do tego modelu przysłali
dzieje się coś w projekcie?
Od pewnego czasu zastanawiam się, czy w przyszłym roku nie zacznę budowy swojego garbiego, ale tylko z bokserem
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
znam te filmiki bardzo dobrze i sa napewno jakas inspiracja co do silnika to zawsze mozna zmienić, a taki jakbym chcial niestety z 15k ;/
co do postepów to blacharka narazie stoi, ale zawieszenia sa juz prawie gotowe,
tak jak mowilem, pol roku przerwy i znowu zaczynam cos grzebac, stojaki dokonczone mozna garba obracac jak kurczaka na roznie konserwuje podloge i wneke silnika. , tylko w weekendy moge dłubac... ;/
kilka fot:
Garbaty miał mała przejazdzke do blacharza
a wracajac do silnika zaczalem robic mały "clean"
po piaskowaniu i malowaniu proszkowym zawiecha przod:
Co do silnika...
napisałeś na początku ze to 1,8 z MKII chyba PF..
jednak to jest silnik na mechanicznym wtrysku czyli GX, JH, 2H lub DX..
i pisałeś ze ciezko pali zimny.. widzię zę mas zaslepiony wtrysk rozruchowy.. zaslepiona dziura w po lewej stronie kolektora ssacego... i to pewnie dlatego ten problem.
napisałem, że chyba bo sam nie wiem co to za silnik.
kumpel stwierdził, że może to byc 1.8 DZ , montowany w audi 80 ( 112KM) ale pewnosci nie ma...
no własnie nie wiem po co jest zaslepieony bo sie nie znam, wiec każde info mile widziane
po dłuższym czasie garbay wrócił po blacharce do swojego garażu, jest już w podkładzie i tak zostanie do wiosny, wtedy poprawki przed malowaniem i pójdzie w kolor ( cały czas nie wiem jaki ) w najbliższym czasie zajmę sie wnękami na silnik i zawieszenie. Wtedy założe już na stałe zawieszenie z przodu , skrznie i silnik. Najważniejsze ze jest juz blacharka bo moge w sumie powoli go składac i w końcu ruszyć projekt który jakby nie patrzeć zacząłem 2 lata temu ( moment zakupu ) ;/
witam cię SUCHY fajny projekt volksa ,słuchaj sam obnirzałes dach w garbie bo szukam kogos kto by mi pomógł w obnirzeniu dachu o 10 cm ,(a ty duzo obnizyłes swojego)czekam na odpowiedz . pozdrawiam i czekam na dalszą foto relacje volksroda
siema, widzialem, że pytałeś Tymona na garbiarni. Ja sobie nie obniżałem, juz takiego kupiłem, jedynie poprawilem kilka rzeczy, wiec niestety Ci nie pomoge bo nie znam sie na tym, tzn wiem jak to zrobić ale nie mam pratyki. Poszukaj na stronach związanych z tematem, np volksrods.com , kiedys własnie tam widzialem fotorelacje z obniżania. Moj garb jest obniżony o ok 12 cm. Pozdrawiam