Problemy z odpaleniem po wumianie tulejki cięgna gazu 1.6d
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2011 22:18
- Lokalizacja: Łódź
Problemy z odpaleniem po wumianie tulejki cięgna gazu 1.6d
Witam, problem rozpoczął się od cieknącej pompy wtryskowej, po identyfikacji okazało się, że cieknie spod cięgna gazu. Kupiłem zestaw tulejki z oringiem i uszczelkami i dziś wymieniłem... złożyłem wszystko do kupy i... nic... (na zdjęciu pompa taka jaką ja mam tylko zdjęcie znalazłem w internecie)... mam dwie opcje, albo jest zapowietrzona albo do regulacji (ustawienia są takie jak przed awarią). Z góry dzięki za zainteresowanie...
Problemy z odpaleniem po wumianie tulejki cięgna gazu 1.6d
1) upewnij się, że pompa jest odpowietrzona - , zaciśnij przewód powrotny do filtra i odepnij od pompy przewód przelewowy od wtryskiwaczy i przeciągnij przez niego paliwo, np przy pomocy dużej strzykawki - jak pojawi się paliwo to pompa jest odpowietrzona i można wszystko popodpinać jak było.
2) Nie zakładaj dźwigni gazu - przekręć palcami ośkę w lewo, aż poczujesz opór i tak zostaw
3) Poluzuj nakrętki na wtryskach (nie odkręcaj)
4) Kręć silnikiem (nie czekaj na grzanie świec) aż zacznie bić paliwo z wtryskiwaczy.
5) Dokręć wtryski i odpalaj.
6) Silnik może mieć zbyt wysokie wolne obroty - albo zbyt niskie - ustaw ośkę gazu w takiej pozycji, żeby obroty biegu jałowego wynosiły ok 950, wyłącz silnik
7) Załóż rękawiczki i walnij kielicha na uspokojenie - musisz założyć dźwignię i sprężynę tak, żeby dźwignia oparła się na śrubie z tyłu, ale przy tym nie może się obrócić ośka gazu, bo inaczej będą problemy z wolnymi obrotami albo będzie "dziura w gazie"
2) Nie zakładaj dźwigni gazu - przekręć palcami ośkę w lewo, aż poczujesz opór i tak zostaw
3) Poluzuj nakrętki na wtryskach (nie odkręcaj)
4) Kręć silnikiem (nie czekaj na grzanie świec) aż zacznie bić paliwo z wtryskiwaczy.
5) Dokręć wtryski i odpalaj.
6) Silnik może mieć zbyt wysokie wolne obroty - albo zbyt niskie - ustaw ośkę gazu w takiej pozycji, żeby obroty biegu jałowego wynosiły ok 950, wyłącz silnik
7) Załóż rękawiczki i walnij kielicha na uspokojenie - musisz założyć dźwignię i sprężynę tak, żeby dźwignia oparła się na śrubie z tyłu, ale przy tym nie może się obrócić ośka gazu, bo inaczej będą problemy z wolnymi obrotami albo będzie "dziura w gazie"
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2011 22:18
- Lokalizacja: Łódź
Problemy z odpaleniem po wumianie tulejki cięgna gazu 1.6d
Dobra... mój golfik stał na podwórku które ma spad... no i stał przodem do góry... postąpiłem wg 1-5pkt...i nic... ale coś mnie tknęło i sprawdziłem filtr paliwa....pusty... zalałem mu tam paliwo postawiłem dziobem w dół... i kręce... paliwo jeszcze w baku jest... macie jakieś pomsły?
- Krystian GTD
- Ma gadane
- Posty: 170
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:37
- Lokalizacja: Gdańsk
Problemy z odpaleniem po wumianie tulejki cięgna gazu 1.6d
100% zapowietrzony układ wtryskowy. tOmal dobrze pisze żeby zdjąć sprężyny z ośki gazu.
Popuść nakrętki przy wtryskach. Poproś drugą osobę aby kręciła silnikiem. Kręć rozrusznikiem, po kilku obrotach tryśnie paliwo spod przewodów paliwowych. Dokręć nakrętki przewodów na wtryskach. Po całej operacji poskładaj ośkę gazu do kupy (sprężyny i dźwignie).
Wlepa jak wyregulować pomp wtryskową.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdro
Popuść nakrętki przy wtryskach. Poproś drugą osobę aby kręciła silnikiem. Kręć rozrusznikiem, po kilku obrotach tryśnie paliwo spod przewodów paliwowych. Dokręć nakrętki przewodów na wtryskach. Po całej operacji poskładaj ośkę gazu do kupy (sprężyny i dźwignie).
Wlepa jak wyregulować pomp wtryskową.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdro
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2011 22:18
- Lokalizacja: Łódź
Problemy z odpaleniem po wumianie tulejki cięgna gazu 1.6d
HA ha!!! Udało się chłopaki! zaklekotał!!! Jak będziecie przez Łódź przejezdem to zapraszam na pifko ;>
Stokrotne dzięki!!! Ale żeby nie było za wesoło, to chciałem go wyregulować... i moje pierwsze pytanie jest takie: czy zaworek od gazy ma być zamknięty maksymalnie kiedy chcę założyć dźwignię? reszta jutro bo już ciemno trochę;D
jeszcze raz dzięki... chylę czoła..
Stokrotne dzięki!!! Ale żeby nie było za wesoło, to chciałem go wyregulować... i moje pierwsze pytanie jest takie: czy zaworek od gazy ma być zamknięty maksymalnie kiedy chcę założyć dźwignię? reszta jutro bo już ciemno trochę;D
jeszcze raz dzięki... chylę czoła..
Problemy z odpaleniem po wumianie tulejki cięgna gazu 1.6d
Który zaworek?
Przyspieszacz ma być schowany, silnik nagrzany, ustaw sobie palcami ośkę, tak żeby były odpowiednie wolne obroty i zakładaj dźwignię i sprężyny.
Przyspieszacz ma być schowany, silnik nagrzany, ustaw sobie palcami ośkę, tak żeby były odpowiednie wolne obroty i zakładaj dźwignię i sprężyny.
Jak przeciągasz podciśnieniem przez powrót filtr może być pusty - napełni się, musisz mieć nieszczelności.postąpiłem wg 1-5pkt...i nic... ale coś mnie tknęło i sprawdziłem filtr paliwa....pusty
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2011 22:18
- Lokalizacja: Łódź
Problemy z odpaleniem po wumianie tulejki cięgna gazu 1.6d
no od gazu, od cięgna gazu.Który zaworek?
mam regulować od zamkniętego gazu, czy od otwartego " maksymalnego gazu, wciśniętego pedału".
Chodzi mi o to w jakiej pozycji mam zakładać dźwignię i sprężyny...
Problemy z odpaleniem po wumianie tulejki cięgna gazu 1.6d
Masz założyć tak, żeby dźwignia oparła się na śrubie z tyłu i żeby nie przekręcić ośki od gazu, obroty jak pisałem wcześciej ustaw obracając palcami tę ośkę, na pracującym silniku.
- Krystian GTD
- Ma gadane
- Posty: 170
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:37
- Lokalizacja: Gdańsk
Problemy z odpaleniem po wumianie tulejki cięgna gazu 1.6d
swierku20001 Musisz skasować tzw martwy ruch ośki przyśpieszacza. Przekręć palcami ośkę max w lewo (pedał gazu w spoczynku). Załóż dźwignie wraz z sprężynami (uważaj mają potężny naciąg i mogą zrobił ałaaa). Po całej operacji wyreguluj wydatek resztkowy i obroty na biegu jałowym. Pozdro
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2011 22:18
- Lokalizacja: Łódź
Problemy z odpaleniem po wumianie tulejki cięgna gazu 1.6d
Dobra...wszysko niby w porządku ale śruby na regulacje wolnych obrotów i kąta wtrysku nie reagują...czemu?
ps. ile wynosi spalanie golfika z taką pompą?
ps. ile wynosi spalanie golfika z taką pompą?
Problemy z odpaleniem po wumianie tulejki cięgna gazu 1.6d
Chodzi o tę regulację z tyłu pompy? Albo oparła się o ogranicznik (dwie szpilki M6 z kontrą na klucz 10, tuż obok regulacji biegu jałowego), albo wykręciłeś ją z uchwytu na dole.
Albo przy składaniu zapomniałeś zaczepić sprężynkę od regulacji obrotów do korektora dawki.
Albo przy składaniu zapomniałeś zaczepić sprężynkę od regulacji obrotów do korektora dawki.
Ostatnio zmieniony śr sie 03, 2011 22:19 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2011 22:18
- Lokalizacja: Łódź
Problemy z odpaleniem po wumianie tulejki cięgna gazu 1.6d
t0mal
a zdradzisz jak wyrególować to krok po kroku?
a zdradzisz jak wyrególować to krok po kroku?
Problemy z odpaleniem po wumianie tulejki cięgna gazu 1.6d
Kiedy naciśniesz dźwignię zaznaczoną na zielono to obroty mają się podnieść, jeśli się nie podnoszą, a dźwignia nie jest oparta o ogranicznik (jeden z nich zaznaczony czerwoną strzałką) to pompa jest źle złożona.
W takiej pozycji jak jest na obrazku nie da się zmniejszyć obrotów biegu jałowego, bo dźwignia od wolnych obrotów oparła się na szpilce.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 86 gości