Dopiero kupiłem Golfika 1 i mam pare problemow/pytan
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Dopiero kupiłem Golfika 1 i mam pare problemow/pytan
Więc:
-na szybe i na nogi leci non stop gorace powietrze po mimo regulacji na zimne. - po bokach leci chlodne.
-chyba zmyka plyn w chlodnicy :] można to "naprawić"
-podswietlenie zegarow istnieje? czy poprosrtu jest takie slaby lub diody sie popalily? i czy da sie podswietlic jakos inaczej zeby sie same cyferki swiecily????
-nie jedzie(pali) na benzynie:/ (na gazie fruwa)
-pułka tylna. czy pasuje z innego modelu 2 lub 3?
-jak można go podwyższyć?
To narazie tyle. Teraz mecze sie z zainst. radia. Mam CLariona i chce je przymocowac na stale(doslownie) wkrecilem w radiator w radiu pręt gwintowany i zrobilem dziure na wylot do silnik przykrece radyjko do ramy :] tylko musze pociagnac zas i mase do radia. mam glosniczki JBL wiec cos musi je zasilic :- )
Bym był wdzieczny za odpowiedzi na te pytania. a szczegolnie o ogrzewanie bo "umieram" - sauna w środku.
Pozdrawiam
-na szybe i na nogi leci non stop gorace powietrze po mimo regulacji na zimne. - po bokach leci chlodne.
-chyba zmyka plyn w chlodnicy :] można to "naprawić"
-podswietlenie zegarow istnieje? czy poprosrtu jest takie slaby lub diody sie popalily? i czy da sie podswietlic jakos inaczej zeby sie same cyferki swiecily????
-nie jedzie(pali) na benzynie:/ (na gazie fruwa)
-pułka tylna. czy pasuje z innego modelu 2 lub 3?
-jak można go podwyższyć?
To narazie tyle. Teraz mecze sie z zainst. radia. Mam CLariona i chce je przymocowac na stale(doslownie) wkrecilem w radiator w radiu pręt gwintowany i zrobilem dziure na wylot do silnik przykrece radyjko do ramy :] tylko musze pociagnac zas i mase do radia. mam glosniczki JBL wiec cos musi je zasilic :- )
Bym był wdzieczny za odpowiedzi na te pytania. a szczegolnie o ogrzewanie bo "umieram" - sauna w środku.
Pozdrawiam
- Buniek85
- Gadatliwa bestia
- Posty: 617
- Rejestracja: czw sty 19, 2006 17:38
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp / Vic - Hiszpania
- Kontakt:
masz uszkodzone ciegno od reuulacji badz sie odczepilo od suwaka, rozbierz panelrekulacji i przejrzyj ciegnajakuk2 pisze:na szybe i na nogi leci non stop gorace powietrze po mimo regulacji na zimne. - po bokach leci chlodne.
poszukaj wyciekow,sprawdz chlodnice weze itd, weze mozna wymienic jak popekane, tak samo z chlodnica badz mozna urzyc srodkow uszczelniajacych ktore dodaje sie do plynu.jakuk2 pisze:-chyba zmyka plyn w chlodnicy :] można to "naprawić"
istnieje podswietlenie zapewne masz juz zarowki na wykonczeniu zaloz zarowki badz diody i bedzie okejjakuk2 pisze:podswietlenie zegarow istnieje? czy poprosrtu jest takie slaby lub diody sie popalily? i czy da sie podswietlic jakos inaczej zeby sie same cyferki swiecily????
Pierwszy problem jest jak najbardziej związany z drugim.spróbuj sprawdzić któredy ten płyn ucieka,mi uciekał kiedyś na złączce metalu z guma,ale moze uciekac w zasadzie wszedzie.Jak naprawisz przeciek i bnedziesz miał taka ilość płynu jak trzeba problem z ogrzewaniem powinien zniknąc.Poza tym to bardzo ważne bo kiedyś moze ci się zagotować woda i ,,wydmuchnąć " uszczelkę pod chłodnicą - a to już parę stówek w plecy.
Co do pozostałych pytań niestety nie mogę ci pomóc bo mam mk2 i się po prostu nie znam![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Pozdrawiam i witam w gronie szcześliwych użytkowników golfików![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Pozdrawiam i powodzenia.
Co do pozostałych pytań niestety nie mogę ci pomóc bo mam mk2 i się po prostu nie znam
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Pozdrawiam i witam w gronie szcześliwych użytkowników golfików
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Pozdrawiam i powodzenia.
[b]Volkswagen Team Łódź[/b]
jakuk2, o ile się nie myle to przez nagrzewnicę cały czas płynie gorący płyn. Regulacja odbywa się poprzez zamykanie i otwieranie klapek.Masz prawdopodobnie nieszczelne te klapki gdzie leci ciepłe powietrze.Tam są gąbki, u Ciebie pewnie ich już nie ma i przepuszczają ciepełko.
Oświetlenie licznika to 3 żarówki w oprawkach, sprawdź-pewnie się spaliły. A może masz całkiem przyciemnione?Koło wyłącznika świateł jest kółko do regulacji podświetlenia.
Co do zmiany podświetlenia licznika to jest z tym trochę roboty i kilka metod.Musisz poszukać.Ale pewnie tzreba będzie wymienić tarcze,zmienić rodzaj podświetlenia itd.
Co do "niepalenia" na benzynie to być może pompa paliwa odmówiła współpracy.
Zasilanie radia możesz pociągnąć bezpośrednio z aku ( nie zapomnij o bezpieczniku) a do głośników pociągnij jakieś rozsądne kabelki.
Oświetlenie licznika to 3 żarówki w oprawkach, sprawdź-pewnie się spaliły. A może masz całkiem przyciemnione?Koło wyłącznika świateł jest kółko do regulacji podświetlenia.
Co do zmiany podświetlenia licznika to jest z tym trochę roboty i kilka metod.Musisz poszukać.Ale pewnie tzreba będzie wymienić tarcze,zmienić rodzaj podświetlenia itd.
Co do "niepalenia" na benzynie to być może pompa paliwa odmówiła współpracy.
Zasilanie radia możesz pociągnąć bezpośrednio z aku ( nie zapomnij o bezpieczniku) a do głośników pociągnij jakieś rozsądne kabelki.
jakuk2 pisze:na szybe i na nogi leci non stop gorace powietrze po mimo regulacji na zimne. - po bokach leci chlodne
z tego co pamiętam w moim mkI też tak było że na szybe leciało ciepłe powietrze a z boku zimne, tak mam porobione kanały, co do drugiego tekstu to sie nie zgodze, to nie renówka. W mkI na wężu od głowicy silnika biegnącego do nagrzewnicy powinien znajdować się zaworek regulacji i do niego powinna być przyczepiona linka (cięgło) biegnąca do suwaków regulacji. Prawdopodobnie albo nie masz tego zawora w ogóle(ja swój wymontowałem na zime bo mam diezla i sie kiepsko grzeał na krótkich odcinkach), albo masz urwany mechanizm od regulacji ma tym zaworze, dość często się do zdaża w rocznikach sprzed 1980 roku bo tam montowali to z plastiku, potem "wodzik" był z metalu. Co do gąbek to poprzednik ma racje założe sie że jak nikt ich nie robił od nowości to ich na pewno już nie ma (bardzo łatwo je dorobić z kawałka filcu i przynajmniej sie tak szybko nie wyrobią jak gąbka). Jak rozbierzesz kiedyś cały mechanizm regulacji przepływu powietrza to zrób ten element, wbrew pozorom przydaje sie dokładne sterowanie przepływem powietrzabodzio_j pisze:o ile się nie myle to przez nagrzewnicę cały czas płynie gorący płyn. Regulacja odbywa się poprzez zamykanie i otwieranie klapek.Masz prawdopodobnie nieszczelne te klapki gdzie leci ciepłe powietrze.Tam są gąbki, u Ciebie pewnie ich już nie ma i przepuszczają ciepełko.
u mnie były akurat 2 zarówki bo nie mam obrotomieża (klekocikjakuk2 pisze:podswietlenie zegarow istnieje? czy poprosrtu jest takie slaby lub diody sie popalily? i czy da sie podswietlic jakos inaczej zeby sie same cyferki swiecily????
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
A no w bardzo łatwy sposób, kupujesz sprężyny od audi (ja mam bodajrze od 80) i pakujesz je do golfa, oczywiście amory pozostawiasz te same. Bajer nie straszne ci żadne wertepy, mój jeździł po ornym i dał radejakuk2 pisze:jak można go podwyższyć?
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
od mk3 raczej nie, od mk2 może być lekko za szeroka. Mam taką pułke od mkI ale to do obgadania prywatnie bo to nie miejsce na tojakuk2 pisze:pułka tylna. czy pasuje z innego modelu 2 lub 3?
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
Sprawdz połączenia węży z nagrzewnicą i samą nagrzwnice czy nie cieknie. - jak nie znajdziesz wycieków. Oczywiście wycieków szukaj gdy silnik jest zimny - sprawa oczywista.jakuk2 pisze:chyba zmyka plyn w chlodnicy :] można to "naprawić"
A tak na marginesie to wszystko da sie naprawić, zależy to od dwuch rzeczy:
1. Ilości kasy w porwelu
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
2. Sprytu i uporu w dążeniu do celu gdy brak kasy
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
A tak na marginesie gdy ci wykoczy lewarek zmiany biegów przez podłoge to daj znać poradze ci jak to tanio a wręcz bezkosztowo naprawić, to samo sie tyczy gdybyś miał duże luzy na jabłku lewarka. To taka mała dygresja
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Powodzenia w pracy
Ps.
Sorki za ortografie ale mam taki defekt
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
A no w bardzo łatwy sposób, kupujesz sprężyny od audi (ja mam bodajrze od 80) i pakujesz je do golfa, oczywiście amory pozostawiasz te same. Bajer nie straszne ci żadne wertepy, mój jeździł po ornym i dał rade
wiec mozna kupic tylko sprezyny? wejda bez wiekszych utrudnien??
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
od mk3 raczej nie, od mk2 może być lekko za szeroka. Mam taką pułke od mkI ale to do obgadania prywatnie bo to nie miejsce na tojakuk2 pisze:pułka tylna. czy pasuje z innego modelu 2 lub 3?
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
wiec mozna kupic tylko sprezyny? wejda bez wiekszych utrudnien??
jak u mnie weszły to u ciebie też powinny a i sprzężynki mam od audi 80, biega o to że sa troszke wyzsze (z tego co kojaże, kupe lat temu to robiłem) no i oczywiście twardzsze.jakuk2 pisze:wiec mozna kupic tylko sprezyny? wejda bez wiekszych utrudnien??
SPRZEDAM CZESCI DO MK1 GTI i nie tyko http://www.vw-youngtimer.pl/forum/viewtopic.php?t=4606&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=56976 Posiadacze mk1 łączcie się ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=56976 Posiadacze mk1 łączcie się ;)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 117 gości