BORA Jarzma hamulcowe tył
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
BORA Jarzma hamulcowe tył
Mam takie pytanie, czy jarzma hamulcowe do bory do tylu są takie same z obu stron?
Etka pokazuje dwa rożne numery, ale w hurtowni maja tylko jeden i nie potrafię ustalić czy jest strona lewa i prawa czy oba są takie same.
Etka pokazuje dwa rożne numery, ale w hurtowni maja tylko jeden i nie potrafię ustalić czy jest strona lewa i prawa czy oba są takie same.
Czas na jakiś zabytek :>
BORA Jarzma hamulcowe tył
kol.Pawlos, to co Etka sie myli?? Masz dwa numery strona lewa i strona prawa 1JO 615425D TO STRONA LEWA 1JO615426C TO STRONA PRAWA Wiec masz problem tylko z ludzmi co nie wiedzą co sprzedają ..Gdybys chciał zamienić jarzma na osi prawa/lewa to zobacz w którym miejscu miałbys czpień prowadzący a powinien byc zawsze u góry, bo inaczej nie pasujePawlos pisze:Etka pokazuje dwa rożne numery,
Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!
BORA Jarzma hamulcowe tył
Ja jestem po wymianie własnie z tyłu w swojej Borze.
Kupiłem TRW, są identyczne z oryginałami. Za sztukę zapłaciłem 100zł.
Nie ma czegoś takiego jak jarzmo lewe czy prawe bo jest ono idealnie symetryczne.
Kupiłem TRW, są identyczne z oryginałami. Za sztukę zapłaciłem 100zł.
Nie ma czegoś takiego jak jarzmo lewe czy prawe bo jest ono idealnie symetryczne.
BORA Jarzma hamulcowe tył
No wlaśnie jest w ETCE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 04&start=0" onclick="window.open(this.href);return false; w innym przypadku piszą jeden numer razy dwa . cztery itpJacekB pisze: lewe czy prawe
Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!
BORA Jarzma hamulcowe tył
Kup prawe i lewe, porównaj czym się różnią. Ja pracowałem w Inter Cars swego czasu żeby dorobić na studia i wiem o czym pisze. Sam u siebie wymieniałem i porównywałem. Wiadomo zaciski muszą się różnić ale jest to spowodowane tylko i wyłącznie sposobem podłączenia przewodów i umiejscowieniem w najwyższym punkcie zaworu odpowietrzającego. Jarzmo nie zawiera żadnych układów, ma jedynie prowadnice, dla których położenie nie ma nic wspólnego z działaniem. I lewe i prawe zbudowane są identycznie. Nie mają żadnego kierunku działań wytyczonego bo pracują w dwóch w jednym kierunku ale o dwóch zwrotach.
Aha, do TRW są dołączane blaszki na których pracują klocki oraz śruby i smar. Pamiętaj o nasmarowaniu blaszek od strony klocków smarem miedziowym
Aha, do TRW są dołączane blaszki na których pracują klocki oraz śruby i smar. Pamiętaj o nasmarowaniu blaszek od strony klocków smarem miedziowym
BORA Jarzma hamulcowe tył
Samo jarzmo jest symetryczne, ale w prowadnicach siedzą różne trzpienie. Przynajmniej tak jest w oryginale.JacekB pisze:Kup prawe i lewe, porównaj czym się różnią.
Górny trzpień różni się od dolnego tym, że ma takie jakby schodki. Więc jeśli jarzmo damy na drugą stronę to ten górny schodkowany trzpień znajdzie się na dole. Oczywiście trzpienie można zamienić miejscami, ale domyślam się, że z tego właśnie względu w etce występują te elementy, jako lewy/prawy
BORA Jarzma hamulcowe tył
No ale to nadal nie ma żadnego znaczenia co do działania układu hamulcowego, jest to różnica kosmetyczna, chyba wynikająca z odlewu elementu
o dziwo w ETOSie nie ma nic na temat jarzma lewego i prawego
o dziwo w ETOSie nie ma nic na temat jarzma lewego i prawego
BORA Jarzma hamulcowe tył
Tak wyglądają trzpienie w zacisku:
Foto zapożyczone. Mam nadzieję, że autor nie będzie miał mi za złe
Trzpień po lewej na zdjęciu siedzi w dolnej prowadnicy. Ten z prawej ze schodkami w górnej i nie wierzę, że umiejscowienie tych trzpieni jest przypadkowe, więc o jakiej kosmetyce mowisz?
Oczywiście tak jak mówię trzpienie da się zamienić miejscami i problem nie istnieje, ale nie wyobrażam sobie żeby pan sprzedawca w ASO zamieniał nam te trzpienie na miejscu na ladzie. Dla tego są dwa nr’y dla lewego i prawego. Tak to widzę
Foto zapożyczone. Mam nadzieję, że autor nie będzie miał mi za złe
Trzpień po lewej na zdjęciu siedzi w dolnej prowadnicy. Ten z prawej ze schodkami w górnej i nie wierzę, że umiejscowienie tych trzpieni jest przypadkowe, więc o jakiej kosmetyce mowisz?
Oczywiście tak jak mówię trzpienie da się zamienić miejscami i problem nie istnieje, ale nie wyobrażam sobie żeby pan sprzedawca w ASO zamieniał nam te trzpienie na miejscu na ladzie. Dla tego są dwa nr’y dla lewego i prawego. Tak to widzę
BORA Jarzma hamulcowe tył
Na trzpieniach TRW/LUCAS nie było schodków bo je smarowałem smarem. Nie wiem więc w czym jest problem.
Jak chcesz to kup do swojego samochodu oryginałki w ASO i zapłać po 600zł za sztukę, ja wolę kupić zamiennik z najwyższej półki po 100zł za sztukę bez tych faz na trzpieniach i nie czuć różnicy w pracy układu, ale czuć po kieszeni. Pozdrawiam
Jak chcesz to kup do swojego samochodu oryginałki w ASO i zapłać po 600zł za sztukę, ja wolę kupić zamiennik z najwyższej półki po 100zł za sztukę bez tych faz na trzpieniach i nie czuć różnicy w pracy układu, ale czuć po kieszeni. Pozdrawiam
BORA Jarzma hamulcowe tył
Człowieku daj na luz
ja tylko staram się sensownie wyjaśnić, dla czego etka pokazuje dwa różne numery dla jarzma, bo pytał o to autor tematu:
ja tylko staram się sensownie wyjaśnić, dla czego etka pokazuje dwa różne numery dla jarzma, bo pytał o to autor tematu:
A Ty się z tego wszystkiego aż purpurowy chyba zrobiłeś?Pawlos pisze:Etka pokazuje dwa rożne numery
BORA Jarzma hamulcowe tył
Nie, dlatego, że etka wiele razyy mnie już zawiodła i stosuje Etos, a ten pokazuje jeden rodzaj jarzem, po za tym nie mam się czemu robić purpurowy bo u siebie to wymieniłem i mam z głowy
BORA Jarzma hamulcowe tył
JacekB, to przepłaciłeś że hej! już są za 67 zł .. Ale można zarzucić że podróbyJacekB pisze:Za sztukę zapłaciłem 100z
I tu masz rację juz powyżej napisałem ,bo wymieniałem kilka tygodni temu i sam sie naocznie przekonałem o tych trzpieniach . A w temacie który zamieściłem w linku powyżej tak nie do końca powiedziano dlaczego są dwa numery o czpieniach nie wspomniano Dopiero jak zacząłem to robić u siebie to sobie przypomniałem i przekonałem w czym różnicakiss pisze:Samo jarzmo jest symetryczne, ale w prowadnicach siedzą różne trzpienie. Przynajmniej tak jest w oryginal
JacekB pisze: Kup prawe i lewe, porównaj czym się różnią. Ano kol..JacekB, numerami TRW/LUK http://autolech.net/Start.asp?WCU=MU*BD ... 0%20%20TRW" onclick="window.open(this.href);return false; http://autolech.net/Start.asp?WCU=MU*BD ... 0%20%20TRW" onclick="window.open(this.href);return false; I pod tymi numerami sa sprzedawane u innych sprzedawców prawy /lewy Więc różnica jest prawda??
A na koniec powiedzenie, każdy orze jak może ważne by pasowało . Ja mam tak jak być powinno ma pasować nic nie szlifować ,obracać itp.. wsadzić i cieszyć się z zatrzymania przed kotem
Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!
Re: BORA Jarzma hamulcowe tył
Jeśli TRW/LUCAS są za 67zł/szt to masz świetne dojścia bo cena rzeczywiście bardzo niska.
Nie wiem o co chodzi z tym szlifowaniem, ale OK.
Po za tym kolego nie pouczaj mnie, że lubisz mieć wszystko na tip-top bo ja u siebie w aucie innych części niż SKF, Lemforder, ATE czy INA nawet nie przymierzam, więc wiem o czym piszesz.
Nie wiem o co chodzi z tym szlifowaniem, ale OK.
Po za tym kolego nie pouczaj mnie, że lubisz mieć wszystko na tip-top bo ja u siebie w aucie innych części niż SKF, Lemforder, ATE czy INA nawet nie przymierzam, więc wiem o czym piszesz.
BORA Jarzma hamulcowe tył
Kol.JacekB, i tak trzymać Już nie zamieszczę Ci linku z jarzmami TRW za 64 pln by Cię nie denerwowaćJacekB pisze:SKF, Lemforder, ATE czy INA
Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 10 gości