Lekkie drgania w kierownicy... Mk4

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Siwy z ...
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 19:29
Lokalizacja: PZL vel Złotów k/Piły
Kontakt:

Lekkie drgania w kierownicy... Mk4

Post autor: Siwy z ... » ndz cze 18, 2006 21:56

Witam!
Mam "klopocika"...
Przy wiekszych predkosciach (powyzej 100 km/h) moj kierownik dostaje lekkich drgan. Dziwne przy tym wszystkim jest to, ze nie dzieje sie to zawsze. Przyspiesze i lekko drzy, potem zwolnie i znow przyspiesze i jest wszystko elegancko... potem moge znowu przyspieszyc i kierownica drga jeszcze mocniej niz za pierwszym razem. Mozna dostac "w leb"...
Dodam jeszcze, ze mam 99 tkm na liczniku, '02.11, a od 7 tkm jezdze z lekko skrzywiona piasta lewego przedniego kola (gora kola pochyla sie w kierunku komory silnika)... ale drgania mam od ok. 2 tkm ...
Please!!!
Help!!!
Pomocy!!!
Ostatnio zmieniony ndz cze 18, 2006 22:39 przez Siwy z ..., łącznie zmieniany 1 raz.


:-)

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz cze 18, 2006 22:01

niewyważona nierówno zdarta albo wybulona opona, skrzywiona felga, skrzywiona półośka, duże luzy na przegubach napedowych


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz cze 18, 2006 22:03

najpierw wywaz wszystkie 4 kola jak nie pomoze pytaj dalej pisalismy dosc duzo o tym na tym forum



Siwy z ...
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 19:29
Lokalizacja: PZL vel Złotów k/Piły
Kontakt:

Post autor: Siwy z ... » ndz cze 18, 2006 22:38

Ale to raz jest,raz tego nie ma... i to jest dla mnie nielogiczne...


:-)

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz cze 18, 2006 22:41

jesli niewiesz co jest przyczyna to zaczyna sie od sprawdzania luzow w zawieszeniu jesli jest wszystko ok. to zaczynasz od najprostrzych najtanszych zeczy,ale najpierw dokladne ogledziny zawieszenia opon



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz cze 18, 2006 22:44

to jest bardzo logiczne bo koło czy tam półoś wpada w rezonans zależnie od różnych warunków jak nawierzchnia, gęstość smaru w przegubach, ciśnienie w oponie zleżne od temperatury itd. Miałem takie coś nieraz. Zacznij od wizyty w serwisie ogumienia, lub chociaż zamień koła z tyłem, potem martw się dalej.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Siwy z ...
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 19:29
Lokalizacja: PZL vel Złotów k/Piły
Kontakt:

Post autor: Siwy z ... » ndz cze 18, 2006 22:53

Paweł Marek pisze:Zacznij od wizyty w serwisie ogumienia, lub chociaż zamień koła z tyłem
No wlasnie... przez ta skrzywiona piaste, opona dostala "niezlych zabkow" na zewnetrznej stronie...

Dzieki panowie :pub: ... ale to jest dopiero mozliwe za miesiac. Ja sie na tym nie znam, tu maja "kosmiczne" ceny... Za miesiac jade do Polski. Mam nadzieje, ze nic "strasznego" do tego czasu sie nie stanie...


:-)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości