Garrett GT20
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Garrett GT20
Mam krótkie pytanie, czy turbo od sprintera 2.9, GT 20 na WG, będzie pasować do kolektora od TDI?
Garrett GT20
Patrząc po flanszy to będzie. Kolektor z AHU powinien spasować (jeżeli otwory montażowe się zgadzają, ale powinny).
Żebyś miał pewność to zmierz rozstaw pomiędzy śrubami (od środka otworów), to będziesz miał pewność, że spasuje
Żebyś miał pewność to zmierz rozstaw pomiędzy śrubami (od środka otworów), to będziesz miał pewność, że spasuje
Garrett GT20
AHU lub 1Z ale dopuki nie pomiezysz rozstawu to tylko sugestie!
Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!
Garrett GT20
t0mal, flansza to jeszcze nie wszystko,weż pod uwage kąt jaki będzie tworzyć muszka względem głowicy i bloku
poprostu może nie wejśc na silnik
poprostu może nie wejśc na silnik
Garrett GT20
Odkop dla zainteresowanych.
Turbo z mietka na trójkątną flanszę nie siądzie na kolektorze z TDI ani z AAZ, powiedziałbym nawet, że kolektor z tdi nie nadaje się do przeróbki, bo otwór wylotowy jest niewiele większy od pięciozłotówki, natomiast ten w GT20, (jak i K14 z OM606) jest półtora raza większy.
Mam zamiar zrobić flaszę na kolektor z 1.6
Turbo z mietka na trójkątną flanszę nie siądzie na kolektorze z TDI ani z AAZ, powiedziałbym nawet, że kolektor z tdi nie nadaje się do przeróbki, bo otwór wylotowy jest niewiele większy od pięciozłotówki, natomiast ten w GT20, (jak i K14 z OM606) jest półtora raza większy.
Mam zamiar zrobić flaszę na kolektor z 1.6
Ostatnio zmieniony ndz lip 31, 2011 10:41 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
Garrett GT20
t0mal, w razie gdzybyś zrezygnował to daj znać.
bo niestety moje K16 nie chce usiąść ba jakbyś go nie poskładał to przy dużym dolocie zawsze o coś wadzi. gdybym chciał je na górze posadzić nie byłoby problemu ale na dole bez ingerencji w przednią ścianę kabiny jest to raczej nie możliwe choć w tym tygodniu bedzie jeszcze jedno podejście.
bo niestety moje K16 nie chce usiąść ba jakbyś go nie poskładał to przy dużym dolocie zawsze o coś wadzi. gdybym chciał je na górze posadzić nie byłoby problemu ale na dole bez ingerencji w przednią ścianę kabiny jest to raczej nie możliwe choć w tym tygodniu bedzie jeszcze jedno podejście.
Garrett GT20
K16 to trochę duża locha, fajna bo na kulkowych i ma anti-surge, ale nie jestem pewien, czy 1.6 da radę to rozkręcić.
Garrett GT20
Holset HX27W obsługiwał silniki o pojemnościach około 3,6-3,8l
K16 obsługiwała 4.2l 180KM w mercu Atego. dodatkową zaletą jest to że tam od bardzo niskich obrotó już ładowała więc myśle że K16 też spokojnie będzie hulać na 1.6 silniku hoć z trochę większym lagiem niż na 1.9 a zanim jeszcze włożyłem silnik do auta to przegawówka powodowała niezły przeciąg na wylocie z kompresora
K16 obsługiwała 4.2l 180KM w mercu Atego. dodatkową zaletą jest to że tam od bardzo niskich obrotó już ładowała więc myśle że K16 też spokojnie będzie hulać na 1.6 silniku hoć z trochę większym lagiem niż na 1.9 a zanim jeszcze włożyłem silnik do auta to przegawówka powodowała niezły przeciąg na wylocie z kompresora
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 26 gości