Olej przekładni i przewody wysokiego napięcia.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Olej przekładni i przewody wysokiego napięcia.
Witam mam zamiar wymienić olej w przekładni mojego MKII 1.8 RP(rok 1989),ponieważ auto stało 2 lata w garażu,a olej pewnie nie był wymieniany od dawien dawana.
I tu mam pytanie,ponieważ wiem że olej syntetyk 75W90 Gl4 lub Gl4/Gl5,a na pewno nie lać Gl5.Ale i le wchodzi tego oleju do skrzyni 5 biegowej,jedni piszą że nie całe 2 litry inni że prawie 3?Nie wiem na ile się przygotować.Jakiej marki olej polecacie? Wiem,że był temat o oleju do przekładni ale jestem świeżym kierowcą i posiadaczem goferka więc chcę się upewnić
Mam jeszcze pytanie co do przewodów wysokiego napięcia,na pewno kwalifikują się do wymiany,ale nie wiem jakie brać.Przewody NGK kosztują ok 150 zł,ale widziałem też mniej znanych firm za 70/60 zł.Czy wystarczą te tańsze czy jednak brać NGK?
Miałem też wczoraj nieciekawą sytuację,natomiast,podczas ruszania pod górkę auto zgasło,mówię sobie OK dałem za mało gazu.Więc depnąłem pedał do połowy puszczam sprzęgło znowu zdechł,udało się ruszyć chyba za 5 razem.Przejechałem ok 30 km i na skrzyżowaniu sytuacja się powtarza(tym razem nie było pod górkę),zaczęło szarpać na 1 przestało,przyspieszyłem wbiłem 2 i koniec zaczęło mną szarpać jak chorego na padaczkę.
Przewody zapłonowe na bank mają przebicia i są do wymiany,ale czy one by płatały takie figle,dodam że po tych incydentach zacząłem czuć dziwny zapach.Coś jak spalenizna :/
Podczas jazdy po trasie problemu nie ma silnik pracuje równo,nie szarpie ładnie przyspiesza.
I tu mam pytanie,ponieważ wiem że olej syntetyk 75W90 Gl4 lub Gl4/Gl5,a na pewno nie lać Gl5.Ale i le wchodzi tego oleju do skrzyni 5 biegowej,jedni piszą że nie całe 2 litry inni że prawie 3?Nie wiem na ile się przygotować.Jakiej marki olej polecacie? Wiem,że był temat o oleju do przekładni ale jestem świeżym kierowcą i posiadaczem goferka więc chcę się upewnić
Mam jeszcze pytanie co do przewodów wysokiego napięcia,na pewno kwalifikują się do wymiany,ale nie wiem jakie brać.Przewody NGK kosztują ok 150 zł,ale widziałem też mniej znanych firm za 70/60 zł.Czy wystarczą te tańsze czy jednak brać NGK?
Miałem też wczoraj nieciekawą sytuację,natomiast,podczas ruszania pod górkę auto zgasło,mówię sobie OK dałem za mało gazu.Więc depnąłem pedał do połowy puszczam sprzęgło znowu zdechł,udało się ruszyć chyba za 5 razem.Przejechałem ok 30 km i na skrzyżowaniu sytuacja się powtarza(tym razem nie było pod górkę),zaczęło szarpać na 1 przestało,przyspieszyłem wbiłem 2 i koniec zaczęło mną szarpać jak chorego na padaczkę.
Przewody zapłonowe na bank mają przebicia i są do wymiany,ale czy one by płatały takie figle,dodam że po tych incydentach zacząłem czuć dziwny zapach.Coś jak spalenizna :/
Podczas jazdy po trasie problemu nie ma silnik pracuje równo,nie szarpie ładnie przyspiesza.
Sprzedam felgi stalowe VW 13" ,komplet 100 zł.
Kontakt na PW.
Kontakt na PW.
Olej przekładni i przewody wysokiego napięcia.
Spalenizna - to pewnie tarcza sprzęgła dostawała w
Co do przewodów WN - tylko ORI i tylko drogie jak nie chcesz ich wymieniać ponownie w krótkim czasie
Co do przewodów WN - tylko ORI i tylko drogie jak nie chcesz ich wymieniać ponownie w krótkim czasie
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Olej przekładni i przewody wysokiego napięcia.
No tak ruszałem jak typowy kursant na pierwszej lekcji jazdy inaczej się nie dało.W pobliskim mieście koleś ma sklep z częściami do aut zachodnich,myślę że tam dostanę ORI.
A z tym olejem to co polecacie?I ile tego wchodzi?
A z tym olejem to co polecacie?I ile tego wchodzi?
Sprzedam felgi stalowe VW 13" ,komplet 100 zł.
Kontakt na PW.
Kontakt na PW.
Olej przekładni i przewody wysokiego napięcia.
OLEJ MK2 - skrzynka przekładniowa http://mk2.vwgolf.pl/porada46.html" onclick="window.open(this.href);return false; powinno pomóc
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Olej przekładni i przewody wysokiego napięcia.
2 litry z małym haczykiem, wlejesz normalnie do poziomu korka. Przewody określone jako ORI to obecnie niewiele mówi, do ASO po nie nie pójdziesz tylko kupisz przewody dobrej firmy. Beru,a jeśli to będzie za drogo to Sentech czy Janmor ( tylko nie najtańsze jest kilka rodzajów różniących się ceną)
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Olej przekładni i przewody wysokiego napięcia.
Janmora to ja pier....Za dużo złego się o nich naczytałem i usłyszałem.
A te Sentech,to jak?Używał ich ktoś,jak się spisują?
A mam pytanie gdybym sam zabrał się za wymianę oleju i nalał za mało,np. wchodzi 2 l z hakiem a wlałbym 2 litry?
I co stałoby się gdybym wlał za dużo?
A te Sentech,to jak?Używał ich ktoś,jak się spisują?
A mam pytanie gdybym sam zabrał się za wymianę oleju i nalał za mało,np. wchodzi 2 l z hakiem a wlałbym 2 litry?
I co stałoby się gdybym wlał za dużo?
Sprzedam felgi stalowe VW 13" ,komplet 100 zł.
Kontakt na PW.
Kontakt na PW.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Olej przekładni i przewody wysokiego napięcia.
Jest korek wkręcany do jego poziomu nalewasz i tyle, serwisówka podaje 2 do 2.2 litra odrobina więcej lub mniej znaczenia niema. Janmory to ja testowałem i to te najtańsze, wcale nie jest szajs w sensie samych kabli. Miałem je 2 lata (ok 40 tys.) i do końca działały dobrze, niestety mają kiepsko wykonane zakończenia i jak nieostrożnie pociągnąłem za jeden z kabli chcąc zdjąć go ze świecy - to się urwał i było po zawodach.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Olej przekładni i przewody wysokiego napięcia.
Ok więc jutro wezmę się za to wszystko.
A co z kopułką rozdzielacza wymieniać ją przy okazji?Stara ma już kilka/kilkanaście lat więc chyba lepiej ją też wymienić.
A co z kopułką rozdzielacza wymieniać ją przy okazji?Stara ma już kilka/kilkanaście lat więc chyba lepiej ją też wymienić.
Sprzedam felgi stalowe VW 13" ,komplet 100 zł.
Kontakt na PW.
Kontakt na PW.
Olej przekładni i przewody wysokiego napięcia.
Na pewno nie zaszkodzi
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Olej przekładni i przewody wysokiego napięcia.
Dobra wymieniłem kopułkę,kable kupiłem też palec ale okazało się że jest zły,ma za małą dziurkę,muszę to wymienić.
Mam pytanie na opakowaniu od kopułki i palca(firmy beru) jest napis Diesel Cold-Start Technology.Czy to może oznaczać że kopułka jest do silników diesla?Czy kopułki do tych silników różnią się?Dodam że wszystko jest ok,auto pali i jeździ,nie ma żądnych przerw w zapłonie.
Mam pytanie na opakowaniu od kopułki i palca(firmy beru) jest napis Diesel Cold-Start Technology.Czy to może oznaczać że kopułka jest do silników diesla?Czy kopułki do tych silników różnią się?Dodam że wszystko jest ok,auto pali i jeździ,nie ma żądnych przerw w zapłonie.
Sprzedam felgi stalowe VW 13" ,komplet 100 zł.
Kontakt na PW.
Kontakt na PW.
- adamtb
- Ma gadane
- Posty: 194
- Rejestracja: pt sty 14, 2011 05:07
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Kontakt:
Re: Olej przekładni i przewody wysokiego napięcia.
Gdzie masz kopułkę i palec w dieslu ???Bryla pisze:Mam pytanie na opakowaniu od kopułki i palca(firmy beru) jest napis Diesel Cold-Start Technology.Czy to może oznaczać że kopułka jest do silników diesla?Czy kopułki do tych silników różnią się?Dodam że wszystko jest ok,auto pali i jeździ,nie ma żądnych przerw w zapłonie.
Olej przekładni i przewody wysokiego napięcia.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Olej przekładni i przewody wysokiego napięcia.
OK spaliłem
Mam jeszcze jedno pytanie,ponieważ nie działa mi wskaźnik paliwa,Jak sprawdzić czy winą jest czujnik czy wskaźnik?Po przekręceniu kluczyka wskazówka nawet nie drgnie.
Mam jeszcze jedno pytanie,ponieważ nie działa mi wskaźnik paliwa,Jak sprawdzić czy winą jest czujnik czy wskaźnik?Po przekręceniu kluczyka wskazówka nawet nie drgnie.
Sprzedam felgi stalowe VW 13" ,komplet 100 zł.
Kontakt na PW.
Kontakt na PW.
Olej przekładni i przewody wysokiego napięcia.
Szukałem po stacjach paliw,sklepach z częściami i wszędzie tylko pół-syntetyki i mineralne.Więc zamierzam zamówić olej na allegro.I tu mam pytanko czy ten olej będzie nadawał się do mojego Golfa?
http://allegro.pl/castrol-syntrans-tran ... 70755.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/castrol-syntrans-tran ... 70755.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprzedam felgi stalowe VW 13" ,komplet 100 zł.
Kontakt na PW.
Kontakt na PW.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości