polerowana kwasowka (tak jak w ala mugen) wyglada identycznie jak pochromowany metal bynajmniej na zdjeciach
co do wyboru to nowy mugen kosztuje 200 zl czy potrzeba koncowke ??
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=40473325 sam ocen

a dac 400 za cos uzywanego hhhmm ja wolal bym nowe
co do strumionki za 70 zl wlasnie taka (stozkowa) zamontowalem kiedys w kancie 1,5 82 KM (wg fabryki) + tlumik sportowy, przed tym zabiegiem auto dusilo sie na wysokich obrotach (wrazenie jakby obroty trzymaly auto niepozwalajac sie rozpedzic), moc na niskich n/c, do tego auto szarpalo jadac bez gazu,
po zabiegu auto ozylo jakby mu ktos silnik zamienil, juz na niskich obrotach trzeba bylo uwazac na gaz tyl potrafil "latac" na zakretach, w baczkach na asfalcie 2 mielila bez zadnego problemu, miodzio sie jezdzilo no a ten dzwiek przy redukcjach

po tym wiedzialem ze moj golfik tez bedzie mial przerobiony wylot + dolot
za slaby przelot a niby jak to mozliwe?? mniejsza srednica przelotu w tlumiku niz srednica rury czy moze ktos uwaza ze brak puszki rezonansowej = slabemu przelotowi eeehhh
powiem tak mugeny widzialem slyszalem montowalem i uzywalem i mam o nich bardzo pozytywna opinie, ty chcesz 2 koncowki czyli mugen odpada nie wiem jaki model ma 2 koncowki bez puszki rezonansowej ktorej polecam unikac
do baklazana
mugeny tez sa uniwersalne bedzie zabawa przy montowaniu ja zazwyczaj robie obejme na tlumik i sztywno montuje. co do dedykowanych to zaoszczedzaja myslenia

jednak ta cena

nie napisze co bym wybral bo posadza mnie wkoncu o reklame
