Garrett GT20

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Garrett GT20

Post autor: t0mal » czw kwie 21, 2011 11:16

Mam krótkie pytanie, czy turbo od sprintera 2.9, GT 20 na WG, będzie pasować do kolektora od TDI?



Daron7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: czw maja 06, 2010 20:18
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

Garrett GT20

Post autor: Daron7 » czw kwie 21, 2011 15:39

Wrzuc fotke tej turbawy. :bigok:



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Garrett GT20

Post autor: t0mal » czw kwie 21, 2011 22:04

Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz lip 31, 2011 18:34 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Daron7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: czw maja 06, 2010 20:18
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

Garrett GT20

Post autor: Daron7 » czw kwie 21, 2011 23:49

Patrząc po flanszy to będzie. Kolektor z AHU powinien spasować (jeżeli otwory montażowe się zgadzają, ale powinny).

Żebyś miał pewność to zmierz rozstaw pomiędzy śrubami (od środka otworów), to będziesz miał pewność, że spasuje :bigok:



glus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: ndz gru 13, 2009 12:46
Lokalizacja: Belgia

Garrett GT20

Post autor: glus » pt kwie 22, 2011 21:37

AHU lub 1Z ale dopuki nie pomiezysz rozstawu to tylko sugestie!


Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Garrett GT20

Post autor: t0mal » sob kwie 23, 2011 18:00

Tyle to jestem się sam w stanie domyślić...



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Garrett GT20

Post autor: Fahoo » ndz maja 22, 2011 10:43

t0mal, flansza to jeszcze nie wszystko,weż pod uwage kąt jaki będzie tworzyć muszka względem głowicy i bloku
poprostu może nie wejśc na silnik


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Garrett GT20

Post autor: t0mal » pt lip 29, 2011 10:21

Odkop dla zainteresowanych.

Turbo z mietka na trójkątną flanszę nie siądzie na kolektorze z TDI ani z AAZ, powiedziałbym nawet, że kolektor z tdi nie nadaje się do przeróbki, bo otwór wylotowy jest niewiele większy od pięciozłotówki, natomiast ten w GT20, (jak i K14 z OM606) jest półtora raza większy.

Mam zamiar zrobić flaszę na kolektor z 1.6
Ostatnio zmieniony ndz lip 31, 2011 10:41 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Garrett GT20

Post autor: arwam » sob lip 30, 2011 21:35

t0mal, w razie gdzybyś zrezygnował to daj znać.
bo niestety moje K16 nie chce usiąść ba jakbyś go nie poskładał to przy dużym dolocie zawsze o coś wadzi. gdybym chciał je na górze posadzić nie byłoby problemu ale na dole bez ingerencji w przednią ścianę kabiny jest to raczej nie możliwe choć w tym tygodniu bedzie jeszcze jedno podejście.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Garrett GT20

Post autor: t0mal » ndz lip 31, 2011 10:40

K16 to trochę duża locha, fajna bo na kulkowych i ma anti-surge, ale nie jestem pewien, czy 1.6 da radę to rozkręcić.



arwam

Garrett GT20

Post autor: arwam » ndz lip 31, 2011 17:15

Holset HX27W obsługiwał silniki o pojemnościach około 3,6-3,8l

K16 obsługiwała 4.2l 180KM w mercu Atego. dodatkową zaletą jest to że tam od bardzo niskich obrotó już ładowała więc myśle że K16 też spokojnie będzie hulać na 1.6 silniku hoć z trochę większym lagiem niż na 1.9 a zanim jeszcze włożyłem silnik do auta to przegawówka powodowała niezły przeciąg na wylocie z kompresora :)



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Garrett GT20

Post autor: t0mal » ndz lip 31, 2011 18:29

Dobry z ciebie mydlik :) tyle czasu ją masz i niej niej nie jeździsz :)



Daron7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: czw maja 06, 2010 20:18
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

Garrett GT20

Post autor: Daron7 » ndz lip 31, 2011 20:11

OT:

Jak wygląda/działa anti-surge ?



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Garrett GT20

Post autor: t0mal » pn sie 01, 2011 01:41




ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości