Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2

Post autor: t0mal » wt lip 26, 2011 23:28

Z tranzola się średnio nadaje, bo nie ma haczyka do którego zaczepiasz sprężynę od regulacji wolnych obrotów. Poszukaj sobie jakiejś pompy z dużą sekcją i regulacją obrotów z tyłu.



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2

Post autor: marcinas1983 » wt lip 26, 2011 23:53

t0mal pisze:Z tranzola się średnio nadaje, bo nie ma haczyka do którego zaczepiasz sprężynę od regulacji wolnych obrotów
moja ma :jezor: ... a dawcą haczyka była dźwignia dozownika od golfa jak i elementu do którego gov jest zaczepiany, do tego kumpel co mi to zespawał i po problemie.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

arwam

Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2

Post autor: arwam » śr lip 27, 2011 12:25

jeszcze lepsza bo nie trzeba jej przerabiać to dźwignia z Man'a



Awatar użytkownika
Orzeł_01
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob sie 07, 2010 11:12
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2

Post autor: Orzeł_01 » śr lip 27, 2011 18:27

arwam, znasz może nr. tej dźwigni z mana?


Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z

arwam

Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2

Post autor: arwam » czw lip 28, 2011 14:20

niestety nie mam ale jak cię to poratuje to mogę Ci podać nr pompy z której pochodzi.
z tym że to jak będę w domu bo teraz z pracy piszę



Awatar użytkownika
Orzeł_01
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob sie 07, 2010 11:12
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2

Post autor: Orzeł_01 » czw lip 28, 2011 15:41

arwam pisze:mogę Ci podać nr pompy z której pochodzi.
Będę wdzięczny, może uda mi się po nim dotrzeć.


Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2

Post autor: t0mal » czw lip 28, 2011 22:04

Nie wydaje mi się, że korektor dawki z ciężarówki to dobry pomysł - wróżę problemy z szarpaniem, wolnymi obrotami i pewnie będzie masakrycznie duża dawka startowa.



arwam

Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2

Post autor: arwam » pt lip 29, 2011 14:09

t0mal pisze:Nie wydaje mi się, że korektor dawki z ciężarówki to dobry pomysł - wróżę problemy z szarpaniem, wolnymi obrotami
to pierwsze przy nie umiejętnym obchodzeniu się z gazem jest zauważalne.
to drugie nie występuje.
co do dawki startowej to już zależy jak sobie wszystko wystroisz.
jak u siebie podkręcisz dawkę to nie mów że nie kopci ci przy odpalaniu.
ja mam dźwignię z Man'a i jakoś tylko mgiełka przy odpalaniu jest.
za to jak ruszysz gazem to jest zasłona dymna. :)
dlatego mam podkładkę pod LDA.
i nie muszę kręcić już dawką żeby móc sobie rozwiązać problem z za małą mocą.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości