witam
Po przeczytaniu paru tematów podjąłem próbę znalezienia problemu
auto nie ma iskry
Odrzuciłem kostkę stacyjki ponieważ po przekręceniu pojawia się napięcie na czujniku halla(3 piny0 czyli na + i - jest 12v jak wyłączę zapłon ginie . To samo przy cewce wysokiego napięcia- więc z elektryką wszystko chyba ok
natomiast wymontowałem aparat podłączyłem pod + plusa z aku pod - masę z akumulatora natomiast pod 0 i + przy aparacie miernik - kręcę aparatem i napięcie skacze raz od 4v do 12 raz od 5 do 12 nigdy nie chce zejść poniżej 4,7v powoli kręciłem szybko nie da się ustawić żeby było 0 -czy to oznacza że padł Hall?
jak zmierzyć cewkę wysokiego napięcia jej oporności - mam miernik ale z elektryki jestem laikiem ??
I czy taka sytuacja jest normalna jak u mnie że hall nie rozłącza napięcia ???
brak iskry t4 2.5benzyna
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
brak iskry t4 2.5benzyna
Wystarczy ze kawakiem kabla zrobisz cos takiego na wlaczonym zaplonie Jeden koniec kabla do masy a drugi do srodkowego pinu 0 halla dotykajac impulsowo powinna przeskakiwac iskra jezeli bedzie przeskakiwac to hall padl jezeli nie bedzie przeskakiwac to cos z cewka lub z kablami nie tak
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości