golf 1.6TD 44KW vin:W V W Z Z Z 1 G Z M W !!SZUKAM INFO!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

marek44kw

golf 1.6TD 44KW vin:W V W Z Z Z 1 G Z M W !!SZUKAM INFO!

Post autor: marek44kw » sob sty 29, 2005 13:46

POMOCY szukam danych o moim aucie :) i wszelkich informacji pomocnychw w eksploatacji. Z GÓRY DZIĘKUJE!!!!! przebieg 153 000 Z GÓRY SERDECZNIE DZIĘKUJĘ
Ostatnio zmieniony ndz sty 30, 2005 21:15 przez marek44kw, łącznie zmieniany 4 razy.



MaLiBU
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 549
Rejestracja: czw gru 16, 2004 22:56
Lokalizacja: W-wa/Radom
Kontakt:

Post autor: MaLiBU » sob sty 29, 2005 13:55

jeszcze podaj gdzie samochod zostawiasz, nr rejestracyjny i zostaw klyczyki na oponie, dowod sobie juz wyrobimy majac VIN :panna:
:panna: :panna: :panna:

Nie podawaj calego... przynajmniej ostatnie cyferki skasoj :panna:


[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]

marek44kw

Post autor: marek44kw » sob sty 29, 2005 14:03

oki juz niema



Pan Japuk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: sob lis 20, 2004 20:49
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Pan Japuk » sob sty 29, 2005 21:22

Podaj chociaż mniej więcej co Cię interesuje to zobaczymy co się da zrobić w tej kwestii.



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » ndz sty 30, 2005 01:55

oznaczenie silnika 1V
60km 110Nm 17s do 100km/h vmax 151
tzw Ekodiesel z katalizatorem turbina daje cisnienie 0.4bara brak intercoolera 153tys to jeszcze sporo mozesz ganiac tylko licznik napewno nie byl krecony?
bo cos malo tych km.
dbaj o turbine :chytry:



marek44kw

Post autor: marek44kw » ndz sty 30, 2005 21:07

dziekuje nie był napewno:) dziadek zmarł i babka sprzedawała jako 1.6 D



marek44kw

Post autor: marek44kw » ndz sty 30, 2005 21:09

a jaki olej był by optymalny?? ?????????????



marek44kw

Post autor: marek44kw » ndz sty 30, 2005 21:10

i jechałem nim 160:) a z górki nawet 170:)



marek44kw

Post autor: marek44kw » ndz sty 30, 2005 21:14

JAK DBAĆ O TURBINKE?? Z



Awatar użytkownika
chochoł
Eastside Society
Posty: 147
Rejestracja: czw lis 11, 2004 03:04
Lokalizacja: beeftown
Kontakt:

Post autor: chochoł » pn sty 31, 2005 02:06

na zimnym silniku starać sie nie przekraczać 2.500 i zmieniać na wyższy bieg po dłuższej jeżdzie nie gasić silnika od razu poczekać chwilke (i tu w zależności od stylu jazdy dobrać odpowiednio czas)i to chyba wszystko
bo niekiedy są różne zdania co do marki oleju w każdym bądz razie używaj takiego jaki uważasz za najlepszy oby był przystosowany do silnika diesla i miał akceptacje vw (bodaj 505 czy jakoś tak) wymieniaj go regularnie to znaczy co 7.500 jak zaleca producent w tego typu silniku i to by było chyba na tyle bynajmniej to mi teraz przychodzi do głowy



Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » pn sty 31, 2005 10:43

Jak nie wiesz jaki olej był lany to zalej mineralnym 15W40. wymiana oleju co 7.500 bez filtra a po kolejnych 7.500 z filtrem oleju (pod warunkiem, że zostajesz przy tym samym oleju).

Wypadało by zmienić pasek zębaty rozrządu z npinaczem, o ile jeszcze tego nie zrobiłeś.

A z dbaniem o turbo:
- nie zapominać o wynianie oleju
- nie przeciągać gazować jak silnik nie jest rozgrzany
- nie gasić odrazu auta po zatrzymaniu, przy niezłym butowaniu zaleca się aby silnik popracował sobie ok 3-5 minu.


Nissan Patrol K160

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 409 gości