Mam pytanie ktore wtryski w silniku 1.8 GTI sa lepsze???
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Mam pytanie ktore wtryski w silniku 1.8 GTI sa lepsze???
Mam silnik 1800 (112 PS) GTi od Jetty i mam zamiar go zapakowac do Golfa mk2.Znajomy mechanik powiedzial ze ten silnik jest dobry ale jego mankament to mechaniczne wtryski Powiedzial ze dysze przez brudne paliwo sie zapychaja czy to jest prawda??? Warto jest wsadzic ten silnik do samochodu i czy duzo pali???
Silnik jaki teraz mam to 1800 Gt (90PS) duzo bedzie mieszania przy zmianie??
Prosze o pomoc
Silnik jaki teraz mam to 1800 Gt (90PS) duzo bedzie mieszania przy zmianie??
Prosze o pomoc
Nord-vag.pl
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Gt to nie jest oznaczenie silnika tylko serii wyposażeniowej, podobnie jak GTi. Mechaniczny wtrysk ma dobrą opinię, działa lata niezawodnie. Ale ponoć nie za bardzo dobrze znosi LPG gdybyś miał taki zamiar. Jak masz silnik z osprzętem to się nie narobisz za dużo w związku z brakiem elektroniki sterującej w tym wtrysku. Spalanie jest jak w każdym VW: odpowiednie.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
a jakbys podal naprzyklad oznaczenie silnika np:RV itd... byloby prosciej z typem zasilania np: digifan itd... ja sam mam digifanta <RV> i silniczek se chwale pyka i nic sie wiele nie dzialo tylko z obrotami chwile byl problem ale to byl szczegól digifanta polecam
a moze fotke masz????
a moze fotke masz????
Ostatnio zmieniony sob cze 17, 2006 20:14 przez kocurxxl, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
zapewne. Ale żeby ktoś ci więcej podpowiedział to musisz zapodać oznaczenie silnika. Ten od jetty to pewnie masz EV 112km na k-jetroniku, ale ten obecny to sprecyzuj.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- ygd
- Prezes vwgolf.pl
- Posty: 1832
- Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
- Lokalizacja: Siedlce
- Auto: Audi S3
- Silnik: AFN
- Kontakt:
Niestety nie tylko tym się rózniPoncek17 pisze:Nie wiem jaki jest ten obecny bo ja sie znie znam jest taki sam jak ten 112 ps tylko rozni sie kolektorem, filtrem powietrza,komputerem i wtryskami tez jest 8v
[ Dodano: Sob Cze 17, 2006 20:16 ]
nie mam fotek silnika
VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
niestety nikt ci w takiej sytuacji nie pomoże. Ale oczywiście rzecz jest do zrobienia i wydaje mi się że dość bezproblemowo. Popytaj jeszcze o skrzynkę, może do wersji 112 km miała inne przełożenia
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
No to zapewne masz RP na monotrnicu. Czemu chcesz to zmieniać. Padaka silnika? Bo w sumie cofasz się z elektroniki na mechanikę. Te parę koni więcej cię rajcuje?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 235 gości