U mnie problem rozwiązany, auto dostało nowe mapy startowe i pali od strzała.Radek90 pisze:Witam
Golf IV TDI 110 koni zimny pali od strzała, cieply zakreci ze cztery razy zanim odpali. Mechanik powiedzial ze ten model z 98 roku tak ma ze cos trzeba tam jakiś moduł zmienić zeby ciepły palił na dotyk. Pierwszy raz sie z takim czymś spotkałem. Jest to możliwe???
TRUDNO/CIĘŻKO ODPALA ZIMNY/CIEPŁY. REGULAMIN STR 116.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: [TD, TDI] TRUDNO / CIĘŻKO ODPALA ZIMNY / CIEPŁY !!!
__________________________________
__________________________________
__________________________________
[TD, TDI] TRUDNO / CIĘŻKO ODPALA ZIMNY / CIEPŁY !!!
Koledzy, w którą stronę teraz iść bo nie wiem. zapowietrza mi się ewidentnie układ.
Byłem na kompie, kąt położenia idealny,
ciśnienia takie jakie mają być,
uszczelka pod vacum pompą od strony głowicy wymieniona,
założone zawory zwrotne na przewody paliwowe,
czy uszczelniacze wtrysków oraz uszczelka pod głowicą maja coś w tej kwestii do gadania?
Autko pali nie najlepiej, ale przy 5-6 heblu odpala, ale kurzy na biało.
Czasem jak je zgaszę na dosłownie 3 minuty pod sklepem to mimo, że jest ciepłe to potrafi kręcić długo nim zapali.
Byłem na kompie, kąt położenia idealny,
ciśnienia takie jakie mają być,
uszczelka pod vacum pompą od strony głowicy wymieniona,
założone zawory zwrotne na przewody paliwowe,
czy uszczelniacze wtrysków oraz uszczelka pod głowicą maja coś w tej kwestii do gadania?
Autko pali nie najlepiej, ale przy 5-6 heblu odpala, ale kurzy na biało.
Czasem jak je zgaszę na dosłownie 3 minuty pod sklepem to mimo, że jest ciepłe to potrafi kręcić długo nim zapali.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 577
- Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
- Lokalizacja: jastrzębie zdrój
[TD, TDI] TRUDNO / CIĘŻKO ODPALA ZIMNY / CIEPŁY !!!
uszczelnienia na pd maja duze znaczenie. dodatkowo moze cofac ci sie paliwko z vacu i tego zaworek zwrotny ci nie zatrzyma bo najczesciej scieka przewodem powrotnym
kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6
[TD, TDI] TRUDNO / CIĘŻKO ODPALA ZIMNY / CIEPŁY !!!
miałem bardzo duży problem z paleniem na zimnym, paliłem na 4-6 strzał, a teraz palę za pierwszym razem, ale kurze na siwo przy starcie, więc za co się teraz brać, za uszczelnienie wtrysków czy vacu?
[TD, TDI] TRUDNO / CIĘŻKO ODPALA ZIMNY / CIEPŁY !!!
mi tez przy odpalaniu kurzy na siwo.. i mało tego jak odpale to m usze lekko dawac gazu bo inaczej sie dusi i gasnie przelacze dopiero na gaz i jest dobrze.
[TD, TDI] TRUDNO / CIĘŻKO ODPALA ZIMNY / CIEPŁY !!!
kolego tedsonUst, w tym temacie rozmawiamy od dieslach
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 577
- Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
- Lokalizacja: jastrzębie zdrój
[TD, TDI] TRUDNO / CIĘŻKO ODPALA ZIMNY / CIEPŁY !!!
uszczelniacze na pd
kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6
Re: [TD, TDI] TRUDNO / CIĘŻKO ODPALA ZIMNY / CIEPŁY !!!
Wymienię komplet, ale ciekawi mnie to czy założenie pompy wstępnej do baku (tak jak mają bory i golfy po 2001r) pomoże? W końcu pompa ma zawór zwrotny sama w sobie i nie pozwoli na to, żeby się paliwo cofało.ronuch pisze:uszczelniacze na pd
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 577
- Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
- Lokalizacja: jastrzębie zdrój
[TD, TDI] TRUDNO / CIĘŻKO ODPALA ZIMNY / CIEPŁY !!!
teraz to juz nie wiem czy masz problemy z zapalaniem czy nie? pompa chyba nie pomorze bo jesli ma zawor to na ssaniu a pd paliwo czesciej cofa sie powrotem gdy uszkodzi sie zaworek w pompie przy glowicy
kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6
[TD, TDI] TRUDNO / CIĘŻKO ODPALA ZIMNY / CIEPŁY !!!
Mam problem bo muszę troszkę pokręcić, sprawa poprawiła się znacznie gdy wymieniłem uszczelkę pod vacu, teraz nadal nie jest idealnie bo kurzy na siwo przy starcie z zimnego oraz czasem gdy zostawię go na parę minut i chcę odpalić to kręci na sucho przez chwilkę i dopiero zaskakuje. Od wymiany uszczelki na vacu pali zawsze za pierwszym razem, ale z tym, że trzeba trochę pokręcić i strzela śnieżnobiałego dymka. Chcę to wyeliminować bo problem pojawił się po zimie, przy dyfrowaniu zero dymu, przebieg 180.000.
O którym zaworku w pompie przy głowicy mowa?
O którym zaworku w pompie przy głowicy mowa?
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 577
- Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
- Lokalizacja: jastrzębie zdrój
[TD, TDI] TRUDNO / CIĘŻKO ODPALA ZIMNY / CIEPŁY !!!
w kroccach pompy vacu sa zaworki kulowe (nie rozbieralne) na ssacym masz zwykly zwrotny a na powrotnym utrzymujacy cisnienie 1bar na powrocie z pd. Najczesciej pada zaworek na powrocie i wtedy jak chcesz zapalic to pd nie maja odpowiedniego cisnienia paliwka. ale zazwyczaj wyglada to tak ze auto przy rozruchu na ulamek sekundy zagada a potem juz tylko kreci na sucho, jak vacu nabije paliwa to stopniowo odpala na cylindry.
ja tez mam problem ze swoim ale u mnie wyglada sprawa tak ze jak zimne auto zapale i zaraz zgasze (np wjade do garazu bez uzywania gazu) a potem po nocy ide zapalic to musze pokrecic moze 3-4 sekundy. Ostatnio tak mialem i obiaw sie stopniowo nasilal az wkoncu nie zapalilem auta. okazalo sie ze wyrawalo mi pompowtrysk (wiadomo pd nie wypadnie) zrobil sie luz i pd ruszal sie w gniezdzie przez co wytarlo oringi, dlatego cale paliwko jakie podawala vacu uciekalo do cylidnra i pd nie mialy czego wtryskiwac. u mnie w glowicy sa slabe gwinty w ktorych mocuje sie pd i dlatego go wyrwalo (ktos poprzeciagal sroby), oringi jak najbardziej wymieniac ale tylko majac pewny klucz dynamometryczny na male momenty dokrecania. Siwe dymienie smierdzace nie spalonym paliwem moze byc objawem zjedzonych oringow!!
sproboj u siebie zapalic na chwilke zimne auto potem zgas i nastepnego dnia zapal, jak ci zapali.
wyrobione oringi na zasilaniu wychodza tez podobno jak postawi sie auto przodem w gore na noc!
ja tez mam problem ze swoim ale u mnie wyglada sprawa tak ze jak zimne auto zapale i zaraz zgasze (np wjade do garazu bez uzywania gazu) a potem po nocy ide zapalic to musze pokrecic moze 3-4 sekundy. Ostatnio tak mialem i obiaw sie stopniowo nasilal az wkoncu nie zapalilem auta. okazalo sie ze wyrawalo mi pompowtrysk (wiadomo pd nie wypadnie) zrobil sie luz i pd ruszal sie w gniezdzie przez co wytarlo oringi, dlatego cale paliwko jakie podawala vacu uciekalo do cylidnra i pd nie mialy czego wtryskiwac. u mnie w glowicy sa slabe gwinty w ktorych mocuje sie pd i dlatego go wyrwalo (ktos poprzeciagal sroby), oringi jak najbardziej wymieniac ale tylko majac pewny klucz dynamometryczny na male momenty dokrecania. Siwe dymienie smierdzace nie spalonym paliwem moze byc objawem zjedzonych oringow!!
sproboj u siebie zapalic na chwilke zimne auto potem zgas i nastepnego dnia zapal, jak ci zapali.
wyrobione oringi na zasilaniu wychodza tez podobno jak postawi sie auto przodem w gore na noc!
kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6
[TD, TDI] TRUDNO / CIĘŻKO ODPALA ZIMNY / CIEPŁY !!!
Tak, dokładnie miałem tak, że gdy auto postawiłem na podjeździe do garażu maską do góry na dosłownie 10 minut to odpaliłem dopiero za 10 razem.
Na pierwszy ogień uszczelnienie pompowtrysków! Wielkie dzięki za pomoc.
Na pierwszy ogień uszczelnienie pompowtrysków! Wielkie dzięki za pomoc.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 577
- Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
- Lokalizacja: jastrzębie zdrój
[TD, TDI] TRUDNO / CIĘŻKO ODPALA ZIMNY / CIEPŁY !!!
jak masz vaga to zobacz kat synchronizacji gr 4 pozycja 4 i na zimnym silniku najlepiej po nocy sprawdz temp paliwa plynu i powietrza powinne wszytkie byc zblizone do temp otoczenia. temp plynu mozesz tez porownac w instruments gr3 pozycja 1.
kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6
Re: [TD, TDI] TRUDNO / CIĘŻKO ODPALA ZIMNY / CIEPŁY !!!
Samochodzik AAZ 1,9 TD pali zawsze po 1/max 2 obrotach, ale tylko gdy odepnę mu czujnik(?) przy silniku po którym świece można przygrzać od 1-10 sec... normalnie z wpiętym przewodem świece grzeją 3 sec, przy czym rozrusznik musi się obrócić do 10 razy, żeby silnik załapał, a wystarczy bez wpiętego przewodu potrzymać go te 5-6 sec na grzaniu świec i odpala na dotyk... i stąd moje pytanie:
1) Czy można jeździć z wypiętym złączem zaznaczonym na poniższych zdjęciach?
2) Czy nie wpływa to negatywnie na same świece/ inne układy?
3) Czy świece po wypięciu tego złącza grzeją cały czas, ty tylko 10 sec póki nie zgaśnie kontrolka?
Zdjęcia złączki o której mowa:
1) Czy można jeździć z wypiętym złączem zaznaczonym na poniższych zdjęciach?
2) Czy nie wpływa to negatywnie na same świece/ inne układy?
3) Czy świece po wypięciu tego złącza grzeją cały czas, ty tylko 10 sec póki nie zgaśnie kontrolka?
Zdjęcia złączki o której mowa:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 142 gości