Buczenie podczas jazdy, nawet na luzie

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

snabollskrieg
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: wt paź 05, 2010 19:34

Buczenie podczas jazdy, nawet na luzie

Post autor: snabollskrieg » śr lip 20, 2011 00:17

Witam, symptomy problemu są takie- podczas jazdy autem coś buczy, ma to miejsce nawet na luzie, więc to raczej ani silnik ani skrzynia. Dodatkowo zaobserwowałem na podnośniku, że tylne koła stawiają BARDZO duży opór przy próbie obrócenia w powietrzu, jaką przewidujecie diagnozę- łożyska? Auto to golf III 1,9GTD variant rocznik 1993. Jakie mogą być koszty naprawy?



Awatar użytkownika
jjaworskyy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: czw maja 05, 2011 19:31
Lokalizacja: WOLNE MIASTO GDAŃSK

Buczenie podczas jazdy, nawet na luzie

Post autor: jjaworskyy » śr lip 20, 2011 12:30

na moje to tak jak napisales beda to lozyska. jezeli bedziesz to sam robił to koszt jednego łozyska zaczyna sie od jakis 30 zl w góre. Wystarczy troche checi, klucze i piwko :)



snabollskrieg
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: wt paź 05, 2010 19:34

Re: Buczenie podczas jazdy, nawet na luzie

Post autor: snabollskrieg » śr lip 20, 2011 16:12

generalnie zaczynamy od sprawdzenia hamulców, ręczny jest luźny na lince, przy manewrowaniu na małej prędkości słychać piszczące hamulce,plus faktycznie cylinderki z tyłu się poca, więc tak czy siak trzeba to zrobić.



Herwolf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: ndz gru 05, 2010 03:26
Lokalizacja: Częstochowa

Buczenie podczas jazdy, nawet na luzie

Post autor: Herwolf » śr lip 20, 2011 22:49

tak to będą tylne łożyska nie są drogie za 35 dostaniesz komplet na jedno koło fag albo billstein. Przy wymianie musisz wiedzieć jak je ustawić inaczej zajedziesz każde łożysko po kilku set kilometrach. Jak będziesz ustawial musisz najpierw mocno je dokrecic do oporu a później z wyczuciem luzowac. Sprawdź też czop osi bo on też może być zurzyty i też będzie każde łożysko niszczył. Sama wymiana to nic trudnego. Zdejmujesz bęben po czym wybijasz starte pierścienie na ich miejsce wbijasz nowe łożyska smarujesz zakładasz i ustawiasz jak już wcześniej wspomniałem.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości