Witam! Opisze mój bardzo dziwny przypadek . Auto A4 b6 avant BDG 163km od zakupu był uszkodzony włącznik świateł wstecznych i nie zapalały się one po dochodzeniu co to, okazało się że jest zawieszony włącznik i ktoś wyciągnął bezpiecznik ponieważ by wkładało się bezpiecznik światła wsteczne bez przerwy się paliły. Drugą nie wyjaśnioną sprawą byłą paląca się kontrolka CHECK ENGINE. Trzecią nie wyjaśnioną sprawą był błąd przepływomierza. Podsumowując
1 uszkodzony włącznik wstecznych
2 palący się CHECK ENGINE
3 Błąd przepływomierza nr 553 - G70
I teraz najlepsze kupiłem dziś włącznik oryginalny zamontowałem bezpiecznik włożyłem wszystko fajne światłą się palą . Spoglądam na tablice i banan na pysku CHECK ENGINE zgasło . No to ucieszony jadę ale czuje że samochód nie ma mocy. Zatrzymałem się myślę wyciągnę bezpiecznik. Wyciągam kontrolka CHECK znowu świeci ale samochód odzyskał moc . Aha a teraz jak włożyłem bezpiecznik to dalej się pali CHECK i nie chce zgasnąć mimo że wsteczne są już ok . Czarujcie panowie bo ja nie mam na to wyjaśnienia
Brak mocy po naprawie swiateł wstecznych ??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Brak mocy po naprawie swiateł wstecznych ??
Skoro pali się Check to najwięcej może powiedzieć diagnostyka komputerowa. Jest jakiś błąd w sterowniku...
Brak mocy po naprawie swiateł wstecznych ??
Ale jak jechałem zamulonym na początku to się nie świecił check a samochód mulił , dopiero jak znowu wyciągnąłem pojeździłem już z odzyskaną mocą to później chciałem włożyć bezpiecznik żeby znowu zgasło , to nie zgasło ;( narazie wyciągną
łem bezpiecznik bo nie będę zamulonym jeździł.
łem bezpiecznik bo nie będę zamulonym jeździł.
Krakulec
Brak mocy po naprawie swiateł wstecznych ??
bezpiecnzik ten odpowiada za:Krakulec pisze:I teraz najlepsze kupiłem dziś włącznik oryginalny zamontowałem bezpiecznik włożyłem wszystko fajne światłą się palą .
1. czujnik wstecznego
2. przekaźnik für Anlaßsperre und wstecznego
3. miernik masy powietrza G70
4. przełącznik multifunkcji
5. automatyczna skrzynia biegów
Pewnikiem rozumiesz, że jak wkładasz bezpiecznik to silnik wychodzi z trybu awaryjnego czy jakiego innego i dlatego masz problem z mocą. Wskazane by było podłączyć jednak kabel i zobaczyć co tam się dzieje poza miernikiem masy powietrza
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Brak mocy po naprawie swiateł wstecznych ??
Zamiast zdjąć wtyk z włącznika - wyjęli bezpiecznik. Trwało to tak długo, aż komp się przyzwyczaił i może przeszedł "na stałe" w tryb awaryjny?
Brak mocy po naprawie swiateł wstecznych ??
Podejrzewam że trzeba spróbować skasować ten błąd od przepływomierza. Bo wcześniej on nie chciał się skasować. Ja mam manuala. Dziwi mnie że ten check wcześniej zgasł a teraz coś nie chce.
Kiedyś coś czytałem na temat że jak silnik jest w trybie awaryjnym i jak coś z przepływomierzem jest nie tak to komputer dostaje jakieś awaryjne stałe dane co do przepływu powietrza. Czy coś takiego Zaraz jeszcze włożę bezpiecznik i odepnę przepływomierz i zobaczymy czy dalej będzie mulił czy będzie jechał . A tak już się cieszyłem że znikła mi ta kontrolka CHECK
A i teraz dodam że jak wkładam bezpiecznik i odłączam kostkę od przepływomierza to jedzie normalnie , podpinam to muli. A CHECK świeci cały czas
Wszystko się wyjaśniło . CHECK Został skasowany vagiem. I teraz jakby ktoś miał błąd nr 553 przepływomierz g70 przerwa lub styk do masy . Zanim kupicie drugą przepływke sprawdźcie czy macie wsteczny i czy macie cały bezpiecznik . Zasilanie przepływomierza jest na bezpieczniku od świateł wstecznych, a kto by pomyślał
Kiedyś coś czytałem na temat że jak silnik jest w trybie awaryjnym i jak coś z przepływomierzem jest nie tak to komputer dostaje jakieś awaryjne stałe dane co do przepływu powietrza. Czy coś takiego Zaraz jeszcze włożę bezpiecznik i odepnę przepływomierz i zobaczymy czy dalej będzie mulił czy będzie jechał . A tak już się cieszyłem że znikła mi ta kontrolka CHECK
A i teraz dodam że jak wkładam bezpiecznik i odłączam kostkę od przepływomierza to jedzie normalnie , podpinam to muli. A CHECK świeci cały czas
Wszystko się wyjaśniło . CHECK Został skasowany vagiem. I teraz jakby ktoś miał błąd nr 553 przepływomierz g70 przerwa lub styk do masy . Zanim kupicie drugą przepływke sprawdźcie czy macie wsteczny i czy macie cały bezpiecznik . Zasilanie przepływomierza jest na bezpieczniku od świateł wstecznych, a kto by pomyślał
Krakulec
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 84 gości