bezpiecznik ??? w mk3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
SAMO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: pt lis 18, 2005 14:48
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Kontakt:

Post autor: SAMO » sob cze 17, 2006 16:53

ja u siebie mam tez kenwooda nie pamietam juz typ taki z obracanym, panelem do środka jak sie wyjmie kluczyk i odłaczy napiecie u mnie jest tak jak dłuzej postoi nieodpalany to trzeba go zresetowac żeby radyjko zaczeło działac tzn wyjac bezpiecznik nr 21 i włozyc ponownie wtedy zaczyna działec fakt ze od nowa musze ustawiac stacje...na poczatku tez nie wiedziałem ocb moze u siebie tez tak spróbuj pzdr :bigok:


http://inos.int.pl/zanim-napiszesz/
PAY ATTENTION WHEN YOU'RE DRIVE!!
http://www.youtube.com/watch?v=dMXkinfyV8k

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » sob cze 17, 2006 20:36

U mnie radio zgaslo jak zaczela szwankowac kostka stacyjki..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
SAMO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: pt lis 18, 2005 14:48
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Kontakt:

Post autor: SAMO » sob cze 17, 2006 20:39

nie zresetuje Ci nic czego bys nie chciał smiało spróbuj i zobacz jaki efekt tak jak mówiłe jedyne co u mnie sie dzieje to ustawienie stacji radiowych od nowa i tyle a reszta pozostaje bez zmian chodzi jedynie o reset radia

[ Dodano: Sob Cze 17, 2006 20:43 ]
22 oczywiście że odpowiada radiu nie ma róznicy w modelach własnie od niego powinienes zaczac i go sprawdzic czyli wyciągnąc u mnie tak jak mówiłem jak wyciągnąłem 21 i włozyłem radyjko na nowo ożyło nie twierdze że w każdym kenwoodzie jest tak samo dałem tylko propozycje jak jest u mnie ja mam poprostu kenwooda z podwójnym, zasilaniem jedno napiecie stałe drugie odłaczane w momencie wyjecia kluczyka ze stacyjki co pozwala odwrócic sie panelowi do tyłu i analogicznie po włożeniu odwrócic frontem i załaczyc samoistnie


http://inos.int.pl/zanim-napiszesz/
PAY ATTENTION WHEN YOU'RE DRIVE!!
http://www.youtube.com/watch?v=dMXkinfyV8k

Awatar użytkownika
SAMO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: pt lis 18, 2005 14:48
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Kontakt:

Post autor: SAMO » sob cze 17, 2006 20:46

aha sorki przypomniało mi sie że zrobisz równiez reset zegarka i chyba kilometrów dziennych ale nie na 1005 tyle że to w niczym nie zaszkodzi

[ Dodano: Sob Cze 17, 2006 20:48 ]
czyli nic nie słychac nawet radia tak? bo jak rozumiem radyjko da się właczyc i wyłaczyc z tego co piszesz jesli tak to wyjmij je i podłacz pod inne głosniki jak nie bedzie działac szukaj przyczyny w samym radiu

[ Dodano: Sob Cze 17, 2006 20:51 ]
może odłaczył sie którys z kabli od głośników a może zmień kasete :mrgreen:


http://inos.int.pl/zanim-napiszesz/
PAY ATTENTION WHEN YOU'RE DRIVE!!
http://www.youtube.com/watch?v=dMXkinfyV8k

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob cze 17, 2006 21:14

Panowie a skąd wiadomo jak jest radio podłączone, czy tylko w orginalnych kostkach kable przestawione, bo jest inny układ w fabrycznych radiach. Nie lepiej wyciągnąć radio, wypiąć kostkę z zasilaniem i mieć z głowy?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
SAMO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: pt lis 18, 2005 14:48
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Kontakt:

Post autor: SAMO » sob cze 17, 2006 21:29

spoko szukaj a znajdziesz pzdr dla regionu :metal: nomen omen w dąbrowie wesele me w pażdzierniku tekże tym :majkel: bardziej heheh


http://inos.int.pl/zanim-napiszesz/
PAY ATTENTION WHEN YOU'RE DRIVE!!
http://www.youtube.com/watch?v=dMXkinfyV8k

greg

Post autor: greg » sob cze 17, 2006 22:20

benny81, ja miałem w którymś z radyj że jak się za bardzo nagrzało (np z amocno podkręcane) to przestawało działć aż do ostygnięcia - to samo było w upały we Włoszech (45 w cieniu)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości