Cisnienie turbo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

maciyk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: pn mar 30, 2009 22:44
Lokalizacja: Brzegi

Re: Cisnienie turbo

Post autor: maciyk » ndz lip 17, 2011 01:50

piotrekgal pisze:
maciyk pisze:ja miałem w oryginale K03, teraz mam T3 i przy 2500obr na V biegu mam około 1bara, max doładowanie mam ustawione na 1,3bara
to chyba jak w tych obrotach momentalnie wcisniesz gaz w podloge.
no wiadomo,że nie przy spokojnej jeździe tylko z gazem w podłogę :D



Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Cisnienie turbo

Post autor: IRAS AAZ » ndz lip 17, 2011 15:51

pin od 1,6 obrucony najbardziej agresywnie obracałem go to nic nie daje. Byłem w trasie i auto jedzie do 3tys i przy 3 przestaje ciagnac i zaczyna dymic :kac: Wykonczy mnie nerwowo :grrr: Nie wiem co robic juz, i musze troche pompe cofnac z powrotem bo jak zimny to przerywa i dymi na niebiesko :panna:


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Cisnienie turbo

Post autor: IRAS AAZ » ndz lip 17, 2011 19:34

Patrzałem przy około 2tys obrotów po odłaczaniu i załanczaniu tego dolnego elektrozaworu silnik zaczyna bardzo delikatnie głosniej klepac. Pompe cofnełem o połowe togo co predzej przestawiłem


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

arwam

Cisnienie turbo

Post autor: arwam » ndz lip 17, 2011 23:14

a na wolnych obrotach jest różnica?



Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Cisnienie turbo

Post autor: IRAS AAZ » pn lip 18, 2011 16:59

na wolnych nie ma


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

arwam

Cisnienie turbo

Post autor: arwam » pt lip 22, 2011 10:48

możesz mieć jeszcze lekko przypieczony zawór WG i nie domyka się do końca albo lekko wypalone gniazdo i przez to turbi będzie wolniej wstawać



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 74 gości