Post
autor: grg474 » wt sie 09, 2011 09:28
misztan1, po 1 primo to podłączasz się pod drzwi kierowcy , po drugie to podłączasz się też pod np wtyczkę awaryjnych (kierunkowskazy) oraz dołączasz sobie napięcie, masę i co tam ci potrzeba.
Teraz sprawa kabli - nie na pisałeś jaki masz rok auta, jaki model komfortu - wiesz - kolorystyka kabli z tego co ja wiem niestety ulegała zmianie (miałem już do czynienia chyba z 3 wersjami kolorystyki ) dziwne bo w schematach są 2. W takim przypadku kolorystykę pomijamy a podpinamy się pod konkretne piny. Jeśli masz małe pojęci eo elektryce, lutownicy itede - daj innym zarobić 100-150zł niż potem 300 czy 400 za wymianę wiązki drzwi czy silniczka szyby czy komfortu.
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR

, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5