AHF i rura turbo - pytanie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
HugokopteR
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: pn paź 08, 2007 22:12
Lokalizacja: NEL
Kontakt:

AHF i rura turbo - pytanie

Post autor: HugokopteR » ndz lip 17, 2011 09:40

Wczoraj strzelila mi rura turbo - ic i jezeli chodzi o ksztalt znalazlem taka ale zauwazylem ze stara jest grubsza od nowej (nie org, jakis "rolniczy" zamiennik z ukladu chlodzenia). zastanawiam sie czy ta ciensza wytrzyma, czy szybko strzeli


chodzi mi o rure oznaczona nr12 (rusynek)
Obrazek



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

AHF i rura turbo - pytanie

Post autor: italiano_83 » ndz lip 17, 2011 10:42

HugokopteR pisze: zastanawiam sie czy ta ciensza wytrzyma, czy szybko strzeli
Nie patrz na grubość tylko na technologię wykonania, ori rura ma oplot i jest przystosowana do temperatury, oleju i wysokiego ciśnienia.
Jakoś ludzie jeżdżą i jakoś nie słychać aby nagminnie komuś pękały te węże, mimo że wielu użytkowników po programie ma podniesione ciśnienie doładowania. Ja bym sprawdził elementy mocowania układu doładowania, czy wszystko jest dobrze "przykręcone" i nic tam nie szarpię powodując zużycie mechaniczne.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 107 gości