Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
jak chcesz sie scigac i tylko po to budujesz auto to odrazu rób 4x4 .. a jak dla siebie na niedziele do powarjowania to ośka lepsza fajnie jest zapiac 2 bieg i upalic zalezy na co chcesz...
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
mam takie pytanko czy pompa paliwa z mk1 gti o nr: 171 906 061a(0 580 254 957) da rade do AUQ czy nie?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=271642
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Zobacz jaką ma wydajność i trzeba policzyć czy wystarczy.
Seryjna pompa z MK1 wystarczyła do 240KM, ale to był już jej koniec, poza tym nie pamiętam czy to ta sama którą podałeś.
Seryjna pompa z MK1 wystarczyła do 240KM, ale to był już jej koniec, poza tym nie pamiętam czy to ta sama którą podałeś.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
tak to seryjna pompa do mk1 1.6 EG, 1.8 DX/JJ, scirocco 1.6 EG, 1,8 JH/JJ, 16v PL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=271642
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
panowie nie wiem gdzie moge umiescic logi daje tu bo moze powie ktos co mojemu golfowi dolega Log (0 - 002,031,115)
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Witam wszystkich! zakupiłem właśnie dawce do moje mk3 jest to mk4 gti 1.8 20vt o oznaczeniu agu. Auto sprawne odpalające zarejestrowane, po lekkim dachu, climantronic, podgrzewane kubły recaro i inne pierółki za śmieszne pieniądze mam zamiar robić swapa do mk3 i teraz w związku z tym chciałbym zasięgnać porad osób które robił takowego swapa. a więc:
- ma być to w tym roku upchnięta kompetna seria, oprócz wydechu bo będzie zrobiony przelot 2,5'', ewentualnie fmic wstawie od razu pod dalsze mody.
- pózniej większe wtryski, turbo, pompa paliwa, megasquirt.
A teraz pytania:
- wiadomo skrzynka z mk4 więc pedał hydrauliczny, co jest wymagane, wiem ze moze byc golf III tdi ew passat b3, co z półosiami, czy podchodzą p&p
- co z łapami dokładnie którą przespawać.
- czy dużo kręcenia jest z wiązką żeby to odpalić, wiadomo immo out.
- i generalnie jak wygląda cała procedura, czy dużo rzeczy trzeba przekładać.
Swapa zaczynam w połowie września, więc mam troszkę czasu żeby się dokształcić poprostu nie znalazłem dokładnego opisu co jak i gdzie dlatego myślę że ten temat przyda się nie tylko mi. Oczywiście po skończeniu założę oddzielny temat z przebiegu swapa ( dokładnego przebiegu) co trza zmajstrowac jeżeli jest taki temat z dokładnymi przebiegami prac to proszę o odesłanie do niego i ew zamknięcie tematu. Pzdr 4 all
- ma być to w tym roku upchnięta kompetna seria, oprócz wydechu bo będzie zrobiony przelot 2,5'', ewentualnie fmic wstawie od razu pod dalsze mody.
- pózniej większe wtryski, turbo, pompa paliwa, megasquirt.
A teraz pytania:
- wiadomo skrzynka z mk4 więc pedał hydrauliczny, co jest wymagane, wiem ze moze byc golf III tdi ew passat b3, co z półosiami, czy podchodzą p&p
- co z łapami dokładnie którą przespawać.
- czy dużo kręcenia jest z wiązką żeby to odpalić, wiadomo immo out.
- i generalnie jak wygląda cała procedura, czy dużo rzeczy trzeba przekładać.
Swapa zaczynam w połowie września, więc mam troszkę czasu żeby się dokształcić poprostu nie znalazłem dokładnego opisu co jak i gdzie dlatego myślę że ten temat przyda się nie tylko mi. Oczywiście po skończeniu założę oddzielny temat z przebiegu swapa ( dokładnego przebiegu) co trza zmajstrowac jeżeli jest taki temat z dokładnymi przebiegami prac to proszę o odesłanie do niego i ew zamknięcie tematu. Pzdr 4 all
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Pedały z golfa mk3 GTi na skrzyni linlkowej najlepiej szukać z pompką sprzęgła, do skrzyni ori od AGU dajesz flansze napędowe ze skrzyni z mk3 GTI lub TDI bo są przykręcane tak samo jak w tej z 1.8T. Łapy możesz zostawić wszystkie od MK3 byle byś miał je od silnika 2.0 bo tylna pasuje idealnie, skrzyniowa łapka prawie pasuje, ale jak rozwiercisz w skrzyni jedną dziurę to masz to gotowe. Przednia łapa to rzeźba bo musisz mieć dłuższe śruby do rozrusznika i wtedy dajesz łapę od 2.0. Co do wiązki to jest trochę roboty i gotowca ci nikt tutaj nie da. Schematy możesz tu dostać ale n9e licz na opis co gdzie i jak. Nawet ja sam rzeźbiłem ponad tydzień.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Taz o co chodzi Ci z tą skrzyniową łapą? Ja normalnie przykręciłem łapę ze skrzyni 02A do skrzyni od mk4 i wszystko pasowalo idealnie. Chodzi Ci o lape ze skrzyni 020? Ja nic nie rozwiercałem, jedynie przednia łapa była przerabiana.
Dłuższe śruby do rozrusznika to nie wszystko. Żeby je spasowac z lapa z mk3 musza miec rowniez mniejsza srednice. Mniejsza srednica moze spowodowac ze sruby pokosi wewnatrz otworow w skrzyni i w efekcie koncowym je zetnie. Rozwiazania sa dwa, albo dawac sruby o mniejszej srednicy i dorabiac tuleje centrujące, ktore sie wsadza w otwor skrzyni albo gwintowac lape na wieksza srednice sruby. Ja wybralem pierwsze rozwiazanie bo akurat tak bylo mi wygodniej.
Dłuższe śruby do rozrusznika to nie wszystko. Żeby je spasowac z lapa z mk3 musza miec rowniez mniejsza srednice. Mniejsza srednica moze spowodowac ze sruby pokosi wewnatrz otworow w skrzyni i w efekcie koncowym je zetnie. Rozwiazania sa dwa, albo dawac sruby o mniejszej srednicy i dorabiac tuleje centrujące, ktore sie wsadza w otwor skrzyni albo gwintowac lape na wieksza srednice sruby. Ja wybralem pierwsze rozwiazanie bo akurat tak bylo mi wygodniej.
...it has so much torque,that could tear a whole in time
...this is not acceleration. It's TELEPORT
...this is not acceleration. It's TELEPORT
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
No właśnie bo też do końca nie zrozumiałem. Generalnie mam teraz u Siebie 020 4T ( już 6 skrzynka). Z tego co rozmawiałem z jednym gościem to mówił właśnie że tylko jedna łapa do poprawy, ale może wprowadzał mnie w błąd...
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
U mnie w skrzyni jeden otwór był za mały, żeby tą alu łapę przykręcić, musiałem rozwiercić nieco większym wiertłem. Ja przednią łapę mam na większe śruby i pasi idealnie, silnik mi siedzi na sztywnej poduszce. Co do skrzyni 6 biegowej to trzeba wykonać na nowo mocowanie do nadwozia.mabu79 pisze:Taz o co chodzi Ci z tą skrzyniową łapą? Ja normalnie przykręciłem łapę ze skrzyni 02A do skrzyni od mk4 i wszystko pasowalo idealnie. Chodzi Ci o lape ze skrzyni 020? Ja nic nie rozwiercałem, jedynie przednia łapa była przerabiana.
Dłuższe śruby do rozrusznika to nie wszystko. Żeby je spasowac z lapa z mk3 musza miec rowniez mniejsza srednice. Mniejsza srednica moze spowodowac ze sruby pokosi wewnatrz otworow w skrzyni i w efekcie koncowym je zetnie. Rozwiazania sa dwa, albo dawac sruby o mniejszej srednicy i dorabiac tuleje centrujące, ktore sie wsadza w otwor skrzyni albo gwintowac lape na wieksza srednice sruby. Ja wybralem pierwsze rozwiazanie bo akurat tak bylo mi wygodniej.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Ja mam przy AGU mniejszą niż ta twoja z 2E i jakoś daje radę, i silnik się nie grzeje.
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Rozumiem ale zostane może przy swoim niech jest nie ma problemu w razie czego z zamontowaniem IC z 1.8 T a pózniej założenie FMIC. Wiadomo narazie do wiosny chcę to upchnąć i zrobić przelot bez kata. a w przyszłym roku większe moce i będę myśleć jakiego FMIC założyć, tzn na jakie moce będzie mi potrzebny
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości