Cisnienie turbo
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- IRAS AAZ
- Użytkownik
- Posty: 301
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
- Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
- Kontakt:
Cisnienie turbo
Wtryski pól roczne. To pompe od silnika czy do silnika tak na chłopski rozum Mam ustawiona na słuch ze ładnie cichutko chodzi
Aktualnie skoda ale golfik w pamięci
Cisnienie turbo
pompę od silnik i turbo powinno lepiej wstawać. pytanie nr 2 czy jak idziesz na pełnym gazie np na czwartym biegu to masz dym za sobą przy jakichś 3000rpm czy nie masz?
co do wtrysków to pompiarz Ci nie ustawił przypadkiem na 130bar. bo dosć często to jest przyczyną słabego wstawania turbiny jak pompiarz omyłkowo ustawi po 130bar.
co do wtrysków to pompiarz Ci nie ustawił przypadkiem na 130bar. bo dosć często to jest przyczyną słabego wstawania turbiny jak pompiarz omyłkowo ustawi po 130bar.
- IRAS AAZ
- Użytkownik
- Posty: 301
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
- Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
- Kontakt:
Cisnienie turbo
Tak dym napewno jest jeszcze jutro sprawdze. Nie wiem na ile ustawiła ale obudowy sa 130 chyba to mógł na tyle ustawic
Aktualnie skoda ale golfik w pamięci
- IRAS AAZ
- Użytkownik
- Posty: 301
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
- Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
- Kontakt:
Cisnienie turbo
Przestawiłem pompe i fakt szybciej wstaje od 2,5 ale szału nie ma bardzo wolno cisnienie idzie do góry. Ta turbina chyba tez cos nie chalo? Wirnik obraca sie bardzo leciutko
Aktualnie skoda ale golfik w pamięci
Cisnienie turbo
raczej nie turbinę bym obarczał jeśli nie ma nadmiernych luzów.
spróbuj jeszcze trochę opóźnić kąt wtrysku.
chybaże teraz nie bardzo chce pracować na wolnych obrotach.
to raz a dwa że trzeba sprawdzić ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy. jeśli pompiarz ustawił ciśnienie na 130 to nigdy nie dojdziemy ładu , jeśli Ci zacznie mówić że się po przestawieniu wtryskiwacze rozlecą to olej go i jedź do innego pompiarza.
dwa to na jakiej pompie śmigasz?
a trzy że w porównaniu to K14 będzie całkiem inne odczucia.
a i jeszcze jedno.
po opóźnieniu kąta jak auto jeździło?
lepiej niż wcześniej?
bo co do leżenia doładowania przy spokojnej jeździ to tym się nie przejmuj bo to zaleta T3 dzięki temu auto jeśli spokojnie je traktujesz wykazuje zalety wolnossącego Diesla a w razie potrzeby można zbudzić bestię
jeśli wirnik się lekko kręci to trzeba jeszcze szukać nieszczelności.
a co do szybkości wstawanie to zrób foto czy przypadkiem nie masz Airreserch na zimnej obudowie i czy nie masz przypadkiem nakrętki na ziwmnym wirniku na klucz 11mm.
może to wtedy oznaczać grubszy wałek który ma wtedy większą bezwładność.
spróbuj jeszcze trochę opóźnić kąt wtrysku.
chybaże teraz nie bardzo chce pracować na wolnych obrotach.
to raz a dwa że trzeba sprawdzić ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy. jeśli pompiarz ustawił ciśnienie na 130 to nigdy nie dojdziemy ładu , jeśli Ci zacznie mówić że się po przestawieniu wtryskiwacze rozlecą to olej go i jedź do innego pompiarza.
dwa to na jakiej pompie śmigasz?
a trzy że w porównaniu to K14 będzie całkiem inne odczucia.
a i jeszcze jedno.
po opóźnieniu kąta jak auto jeździło?
lepiej niż wcześniej?
bo co do leżenia doładowania przy spokojnej jeździ to tym się nie przejmuj bo to zaleta T3 dzięki temu auto jeśli spokojnie je traktujesz wykazuje zalety wolnossącego Diesla a w razie potrzeby można zbudzić bestię
jeśli wirnik się lekko kręci to trzeba jeszcze szukać nieszczelności.
a co do szybkości wstawanie to zrób foto czy przypadkiem nie masz Airreserch na zimnej obudowie i czy nie masz przypadkiem nakrętki na ziwmnym wirniku na klucz 11mm.
może to wtedy oznaczać grubszy wałek który ma wtedy większą bezwładność.
- IRAS AAZ
- Użytkownik
- Posty: 301
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
- Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
- Kontakt:
Cisnienie turbo
Bardziej juz nie moge opóznic bo przerywa, troche lepiej jedzie, wirnik chyba jest na 9mm 12kat. Nie chce mi sie juz tch wtrysków ruszac i znowu sie uzerac z tymi osłami jak włorze k14 to da sie jezdzic normalnie?
Aktualnie skoda ale golfik w pamięci
Cisnienie turbo
IRAS AAZ, daj foto pompy, być może masz pomę która jest przeznaczona do pracy z turbinami K03 i T15 albo GT15
jeśli tak to one znacznie bardziej przyspiesza w górnych obrotach kąt wtrysku.
jeśli tak to one znacznie bardziej przyspiesza w górnych obrotach kąt wtrysku.
- IRAS AAZ
- Użytkownik
- Posty: 301
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
- Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
- Kontakt:
Cisnienie turbo
w tej pompie ten drugi elektro zawór jes podłaczony pod ten od gaszenia, bo cos tam sie *#cenzura#* jakis modól czy cos
Aktualnie skoda ale golfik w pamięci
Cisnienie turbo
Panowie mam dwa golfy TDI 90km 1z w domu i po sprawdzeniu doładowania w obu wychodzi:
Golf zamulony przy na 2 biegu przy 2.000 obrotow pojawia sie 0.5bara , przy 2.500 jest 0.7 -0.8b i tak trzyma do samego konca obrotow .
W moim starym golfie ktory jezdzi dobrze na 2 biegu przy 2.000 obrotow jest 0.6bara a przy 2.500 jest juz 1.3 bara i tak sie utrzymuje do 3400obrotwo . Pozniej juz spada i zatrzymuje sie na 0.9bara
Skad takie roznice ?Mozliwe ze zawor wg jest zapieczony i sie zawiesil w pozycji otwartej . W tym zamulonym na kompie pokazuje blad g71 czujnika cisnienia doładowania w kolektrze dolotowym
Golf zamulony przy na 2 biegu przy 2.000 obrotow pojawia sie 0.5bara , przy 2.500 jest 0.7 -0.8b i tak trzyma do samego konca obrotow .
W moim starym golfie ktory jezdzi dobrze na 2 biegu przy 2.000 obrotow jest 0.6bara a przy 2.500 jest juz 1.3 bara i tak sie utrzymuje do 3400obrotwo . Pozniej juz spada i zatrzymuje sie na 0.9bara
Skad takie roznice ?Mozliwe ze zawor wg jest zapieczony i sie zawiesil w pozycji otwartej . W tym zamulonym na kompie pokazuje blad g71 czujnika cisnienia doładowania w kolektrze dolotowym
Re: Cisnienie turbo
ja miałem w oryginale K03, teraz mam T3 i przy 2500obr na V biegu mam około 1bara, max doładowanie mam ustawione na 1,3baraarwam pisze:IRAS AAZ, daj foto pompy, być może masz pomę która jest przeznaczona do pracy z turbinami K03 i T15 albo GT15
jeśli tak to one znacznie bardziej przyspiesza w górnych obrotach kąt wtrysku.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Cisnienie turbo
IRAS AAZ,nie chce mi się przewracać całego tematu,więc pytam-jakiego masz pina w pompie?
Ori od AAZ,czy z JR/SB?
Jeśli od 1,6,to jak masz go ustawionego?
Ori od AAZ,czy z JR/SB?
Jeśli od 1,6,to jak masz go ustawionego?
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
Cisnienie turbo
to chyba jak w tych obrotach momentalnie wcisniesz gaz w podloge.maciyk pisze:ja miałem w oryginale K03, teraz mam T3 i przy 2500obr na V biegu mam około 1bara, max doładowanie mam ustawione na 1,3bara
Re: Cisnienie turbo
na 90% trzeba lekko obniżyć ciśnienie w pompie wtryskowej to raz a dwa że tak jak Michał_1977 pisze jaki bost pin. i jeszcze jedno pytanie.
jak silnik pracuje na wolnych obrotach to podpięcie i odpięcie tego dolnego zaworu powoduje jakąś zmianę w pracy silnika?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 105 gości