[b3 80 1.9SD ]obroty+czujnik niebieski(golfowska wiązka)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[b3 80 1.9SD ]obroty+czujnik niebieski(golfowska wiązka)
witam was . mam pytanie bo moj k-jet skacze na zimnym i gasnie , na cieplym jest lepiej ale i tak nim telepie , czy niebieski czujnik ma wplyw na obroty w k-jetcie? . dodam ,ze przy czujniku czarnym obok niebieskiego dochodzi napiecie a do niebieskiego nie... dodam jeszcze jedno ,ze jak mierze czujnik miernikiem przy 20V to pojawia sie napiecie od ok5V i spada tak do 1.8V a niebieski ani drgnie. ma to cos wspolnego razem? . Jak najlepiej sprawdzic czy dolot jest szczelny ? ja wzialem dolot pod prysznic i lałem wode, nigdzie nic nie przepuszczało wody..
Re: [b3 80 1.9SD ]obroty+czujnik niebieski(golfowska wiązka)
Witam.
Podłączę się pod temat aby nie zakładać takiego samego.
Mój samochód to GOLF II 1.3 NZ 1989
Mam problem z falującymi obrotami na biegu jałowym, do tego nie raz podczas jazdy obroty potrafią spaść do zera! i co za tym idzie silnik gaśnie.
Ostatnio wymieniałem przepływomierz bo już nie dawało w ogóle rady jechać, teraz jest już niby dobrze ale faluje na niskich obrotach. Nie raz podczas jazdy potrafią się zawiesić lub spaść do zera i silnik gaśnie. Zastanawiam się czy aby czujnik temperatury-niebieski nie jest tego przyczyną.
Z obrotami na biegu jałowym wygląda to mniej więcej tak jak na poniższym filmiku
-> " onclick="window.open(this.href);return false;
Dodam tylko, że gdy odłączę niebieski czujnik obroty idą do góry i są stabilne, wtedy pracuje silnik naprawdę dobrze.
Dziś pomierzyłem czujnik, o to wartości:
Rezystancja:
Silnik wyłączony zimny: 2,53 Ω
Włączony ciepły: 0,30 Ω
Wyłączony ciepły: 0,23 Ω
Napięcie wyłączony 4,93 V
Napięcie włączony ok. 6,30 V
Tak to właśnie wygląda.
Liczę na pomoc, z góry dzięki
Pozdro
Podłączę się pod temat aby nie zakładać takiego samego.
Mój samochód to GOLF II 1.3 NZ 1989
Mam problem z falującymi obrotami na biegu jałowym, do tego nie raz podczas jazdy obroty potrafią spaść do zera! i co za tym idzie silnik gaśnie.
Ostatnio wymieniałem przepływomierz bo już nie dawało w ogóle rady jechać, teraz jest już niby dobrze ale faluje na niskich obrotach. Nie raz podczas jazdy potrafią się zawiesić lub spaść do zera i silnik gaśnie. Zastanawiam się czy aby czujnik temperatury-niebieski nie jest tego przyczyną.
Z obrotami na biegu jałowym wygląda to mniej więcej tak jak na poniższym filmiku
-> " onclick="window.open(this.href);return false;
Dodam tylko, że gdy odłączę niebieski czujnik obroty idą do góry i są stabilne, wtedy pracuje silnik naprawdę dobrze.
Dziś pomierzyłem czujnik, o to wartości:
Rezystancja:
Silnik wyłączony zimny: 2,53 Ω
Włączony ciepły: 0,30 Ω
Wyłączony ciepły: 0,23 Ω
Napięcie wyłączony 4,93 V
Napięcie włączony ok. 6,30 V
Tak to właśnie wygląda.
Liczę na pomoc, z góry dzięki
Pozdro
[b3 80 1.9SD ]obroty+czujnik niebieski(golfowska wiązka)
u mnie to samo ale ja kręciłem imbusem w przepływce i tak się stało. odepnij lambde i może bedzie lepiej. ja dodatkowo ustawiłem przepływkę by miała 0.85v przy 1000obr na minute czyli na ajłowych i póki co tak latam. gdzieś wyczytałem że bez lambdy ten silnik chodzi idealnie. a mógłbyś zmierzyć napięcie na 3 pinie w przepływce jak odepniesz lambdę??? pomógłbyś mi sprawić by silnik chodził dobrze z lambdą .dzieki z góry
Marcin . gg 15601350
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości