Cisnienie turbo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Cisnienie turbo

Post autor: IRAS AAZ » czw lip 14, 2011 21:33

Wtryski pól roczne. To pompe od silnika czy do silnika tak na chłopski rozum :bigok: Mam ustawiona na słuch ze ładnie cichutko chodzi :hmm:


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

arwam

Cisnienie turbo

Post autor: arwam » czw lip 14, 2011 21:56

pompę od silnik i turbo powinno lepiej wstawać. pytanie nr 2 czy jak idziesz na pełnym gazie np na czwartym biegu to masz dym za sobą przy jakichś 3000rpm czy nie masz?


co do wtrysków to pompiarz Ci nie ustawił przypadkiem na 130bar. bo dosć często to jest przyczyną słabego wstawania turbiny jak pompiarz omyłkowo ustawi po 130bar.



Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Cisnienie turbo

Post autor: IRAS AAZ » czw lip 14, 2011 22:42

Tak dym napewno jest jeszcze jutro sprawdze. Nie wiem na ile ustawiła ale obudowy sa 130 chyba to mógł na tyle ustawic :crazy:


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Cisnienie turbo

Post autor: IRAS AAZ » pt lip 15, 2011 19:26

Przestawiłem pompe i fakt szybciej wstaje od 2,5 ale szału nie ma bardzo wolno cisnienie idzie do góry. Ta turbina chyba tez cos nie chalo? Wirnik obraca sie bardzo leciutko


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

arwam

Cisnienie turbo

Post autor: arwam » pt lip 15, 2011 19:41

raczej nie turbinę bym obarczał jeśli nie ma nadmiernych luzów.
spróbuj jeszcze trochę opóźnić kąt wtrysku.
chybaże teraz nie bardzo chce pracować na wolnych obrotach.
to raz a dwa że trzeba sprawdzić ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy. jeśli pompiarz ustawił ciśnienie na 130 to nigdy nie dojdziemy ładu , jeśli Ci zacznie mówić że się po przestawieniu wtryskiwacze rozlecą to olej go i jedź do innego pompiarza.
dwa to na jakiej pompie śmigasz?
a trzy że w porównaniu to K14 będzie całkiem inne odczucia.
a i jeszcze jedno.
po opóźnieniu kąta jak auto jeździło?
lepiej niż wcześniej?

bo co do leżenia doładowania przy spokojnej jeździ to tym się nie przejmuj bo to zaleta T3 dzięki temu auto jeśli spokojnie je traktujesz wykazuje zalety wolnossącego Diesla a w razie potrzeby można zbudzić bestię :)



jeśli wirnik się lekko kręci to trzeba jeszcze szukać nieszczelności.
a co do szybkości wstawanie to zrób foto czy przypadkiem nie masz Airreserch na zimnej obudowie i czy nie masz przypadkiem nakrętki na ziwmnym wirniku na klucz 11mm.
może to wtedy oznaczać grubszy wałek który ma wtedy większą bezwładność.



Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Cisnienie turbo

Post autor: IRAS AAZ » pt lip 15, 2011 20:15

Bardziej juz nie moge opóznic bo przerywa, troche lepiej jedzie, wirnik chyba jest na 9mm 12kat. Nie chce mi sie juz tch wtrysków ruszac i znowu sie uzerac z tymi osłami :crazy: jak włorze k14 to da sie jezdzic normalnie?


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

arwam

Cisnienie turbo

Post autor: arwam » pt lip 15, 2011 20:37

IRAS AAZ, daj foto pompy, być może masz pomę która jest przeznaczona do pracy z turbinami K03 i T15 albo GT15
jeśli tak to one znacznie bardziej przyspiesza w górnych obrotach kąt wtrysku.



Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Cisnienie turbo

Post autor: IRAS AAZ » pt lip 15, 2011 21:44

w tej pompie ten drugi elektro zawór jes podłaczony pod ten od gaszenia, bo cos tam sie *#cenzura#* jakis modól czy cos Obrazek


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

n0name
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz sie 29, 2010 21:39

Cisnienie turbo

Post autor: n0name » pt lip 15, 2011 22:24

Panowie mam dwa golfy TDI 90km 1z w domu i po sprawdzeniu doładowania w obu wychodzi:

Golf zamulony przy na 2 biegu przy 2.000 obrotow pojawia sie 0.5bara , przy 2.500 jest 0.7 -0.8b i tak trzyma do samego konca obrotow .

W moim starym golfie ktory jezdzi dobrze na 2 biegu przy 2.000 obrotow jest 0.6bara a przy 2.500 jest juz 1.3 bara i tak sie utrzymuje do 3400obrotwo . Pozniej juz spada i zatrzymuje sie na 0.9bara

Skad takie roznice ?Mozliwe ze zawor wg jest zapieczony i sie zawiesil w pozycji otwartej . W tym zamulonym na kompie pokazuje blad g71 czujnika cisnienia doładowania w kolektrze dolotowym



maciyk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: pn mar 30, 2009 22:44
Lokalizacja: Brzegi

Re: Cisnienie turbo

Post autor: maciyk » sob lip 16, 2011 00:03

arwam pisze:IRAS AAZ, daj foto pompy, być może masz pomę która jest przeznaczona do pracy z turbinami K03 i T15 albo GT15
jeśli tak to one znacznie bardziej przyspiesza w górnych obrotach kąt wtrysku.
ja miałem w oryginale K03, teraz mam T3 i przy 2500obr na V biegu mam około 1bara, max doładowanie mam ustawione na 1,3bara



Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Cisnienie turbo

Post autor: IRAS AAZ » sob lip 16, 2011 05:58

Mój 1,3 nie jest w stanie nadmuchac :crazy:


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Cisnienie turbo

Post autor: Michał_1977 » sob lip 16, 2011 06:41

IRAS AAZ,nie chce mi się przewracać całego tematu,więc pytam-jakiego masz pina w pompie?
Ori od AAZ,czy z JR/SB?
Jeśli od 1,6,to jak masz go ustawionego?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Cisnienie turbo

Post autor: piotrekgal » sob lip 16, 2011 22:07

maciyk pisze:ja miałem w oryginale K03, teraz mam T3 i przy 2500obr na V biegu mam około 1bara, max doładowanie mam ustawione na 1,3bara
to chyba jak w tych obrotach momentalnie wcisniesz gaz w podloge.



arwam

Re: Cisnienie turbo

Post autor: arwam » sob lip 16, 2011 22:23

IRAS AAZ pisze:w tej pompie ten drugi elektro zawór jes podłaczony pod ten od gaszenia, bo cos tam sie ******* jakis modól czy cos Obrazek

na 90% trzeba lekko obniżyć ciśnienie w pompie wtryskowej to raz a dwa że tak jak Michał_1977 pisze jaki bost pin. i jeszcze jedno pytanie.
jak silnik pracuje na wolnych obrotach to podpięcie i odpięcie tego dolnego zaworu powoduje jakąś zmianę w pracy silnika?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 112 gości