 a dodatkowo wkurza mnie to że jak się zagrzeje to mi falują obroty
 a dodatkowo wkurza mnie to że jak się zagrzeje to mi falują obroty  co jeszcze może być nie tak ?
 co jeszcze może być nie tak ?Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
 a dodatkowo wkurza mnie to że jak się zagrzeje to mi falują obroty
 a dodatkowo wkurza mnie to że jak się zagrzeje to mi falują obroty  co jeszcze może być nie tak ?
 co jeszcze może być nie tak ?

pompa wody wymieniana razem z rozrządem jakieś 30 tys km temu no właśnie to jest dziwne bo sprawdzałem termometrem i gotując termostat i zaczynał się otwierać od 84 stopni czyli tak jak na nim pisze a dolni wąż od chłodnicy jest letni gdy załącza się wiatrak a powinien być gorącygracek1906 pisze:pompa wody lub w słabym stanie chłodnica, abu ogólnie ma bardzo małą chłodnicę, sprawdź jeszcze jakimś manualnym termometrem rtęciowym np z pieca co przy jakiej temp otwiera sie termostat i wiatrak załącza .

no tak tylko wymieniałem już 3 termostatygracek1906 pisze:powinien być gorący, jeżeli jesteś pewien czujnika w chłodnicy a wszystko wskazuje na to że jest dobry to wina termostatu.
 raz wahlera z temp otwarcia 87 stopni później wymieniłem na jakiś francuski z temp otwarcia 84 stopnie i woda w chłodnicy się gotowała i zmieniłem go na wahlera o temp otwarcia 84 stopnie i dalej się grzeje
 raz wahlera z temp otwarcia 87 stopni później wymieniłem na jakiś francuski z temp otwarcia 84 stopnie i woda w chłodnicy się gotowała i zmieniłem go na wahlera o temp otwarcia 84 stopnie i dalej się grzeje  słuchajcie a ten górny wąż co idzie do chłodnicy powinien robić się ciepły razem z silnikiem ?? bo chwile po odpaleniu robi się ciepły a dolni wąż co wychodzi z chłodnicy robi się gorący przy ok 80 stopniach na postoju a jak dotknę go po jeździe to jest on tylko letni o.O
 słuchajcie a ten górny wąż co idzie do chłodnicy powinien robić się ciepły razem z silnikiem ?? bo chwile po odpaleniu robi się ciepły a dolni wąż co wychodzi z chłodnicy robi się gorący przy ok 80 stopniach na postoju a jak dotknę go po jeździe to jest on tylko letni o.O


 jeździłem już różnymi samochodami i w każdym było podczas jazdy temp na środku skali lub delikatnie niżej a u mnie skacze co chwile od środka skali do 100 stopni
 jeździłem już różnymi samochodami i w każdym było podczas jazdy temp na środku skali lub delikatnie niżej a u mnie skacze co chwile od środka skali do 100 stopni jak spuszczałem płyn chłodniczy to wyleciało kilka takich jak by płatów, przy wymianie płynu nic nie wyleciało dopiero jak odkręciłem cały korpus to wyleciało z niego wydaje mi się że właśnie to blokowało termostat i dlatego się mógł grzać :O
 jak spuszczałem płyn chłodniczy to wyleciało kilka takich jak by płatów, przy wymianie płynu nic nie wyleciało dopiero jak odkręciłem cały korpus to wyleciało z niego wydaje mi się że właśnie to blokowało termostat i dlatego się mógł grzać :OUżytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości