Swap...ale na co?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

1.8T czy 1.9TDI?

1.8T
53
45%
1.9TDI
66
55%
 
Liczba głosów: 119

wojt_bb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pt mar 31, 2006 11:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: wojt_bb » pt cze 16, 2006 20:15

czyli na upartego mozna wysnuc prosty wniosek: wybrac albo 130km albo 150km :D



jabart
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn cze 20, 2005 20:53
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Re: Swap...ale na co?

Post autor: jabart » pt cze 16, 2006 20:27

[quote="ygd"]Stoję właśnie przed dylematem... moc i szpan, czy oszczędność? ;)

Mam w kupnie dwa silniki 1.8T 150ps i 1.9TDI 110ps...oba w podobnej cenie...sam już nie quote]

Jeśli chodzi o mnie to brałbym 1.9 130PD gdzie na dzieńdobry seria ma ~ 140KM
Soft bezdymny to jest ok 170KM
Następnie wiekszy IC + program i jest 190KM
Obrazek
Potem wieksze turbo,wałek i wydech + soft i można dojśc do
Obrazek

To wszystko przy zachowaniu oszczędności TDi w spalaniu przy normalnej jeździ ebez butowania.
Silnik 1.8 T kręci się do 400KM.....

Wybór należy do Ciebie



Awatar użytkownika
paolo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 507
Rejestracja: śr sie 25, 2004 23:20
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

Post autor: paolo » pt cze 16, 2006 22:34

no chlopaki znacie sie czy nie? Motor TDI 90 km jest wersja na pompie rotacyjnej...ale jest takze wersja z pompowtryskami oznaczenie ANU...



jabart
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn cze 20, 2005 20:53
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: jabart » pt cze 16, 2006 22:50

paolo pisze:no chlopaki znacie sie czy nie? Motor TDI 90 km jest wersja na pompie rotacyjnej...ale jest takze wersja z pompowtryskami oznaczenie ANU...
Zgadza się ale ciężko ,żeby kolega kupił taki silnik (chyba siedzi dopiero w Golfie V) i modyfikował 90KM jak może zacząć od 130KM



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt cze 16, 2006 22:51

paolo pisze:ale jest takze wersja z pompowtryskami oznaczenie ANU
faktycznie, znalazł sie rodzynek - nie wiedziałem ze go do MK4 pakują - myslałem ze tylko w sharanie :)


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

wojt_bb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pt mar 31, 2006 11:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: wojt_bb » sob cze 17, 2006 00:15

dobra ale my tu mamy koledze poradzic co lepsze do mk2 i dobre pod mody a nie wymieniac wszystkie tdi jakie wypuscil vw...



Awatar użytkownika
paolo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 507
Rejestracja: śr sie 25, 2004 23:20
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

Post autor: paolo » sob cze 17, 2006 10:03

ja tylko wytlumaczylem koledze ze nie tylko na pompowtryskach sa 130 i 150 :)
ja wczesniej juz wypowiadalem sie, ze dla mnie tylko TDI.
Nie ma co modyfikowac takiego 105 (chlopaki podobno wyciagali w fabii okolo 150 km) tylko kupic odrazu 130 poniewaz koszty zakupu sa porownywalne a roznica spora :D



wojt_bb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pt mar 31, 2006 11:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: wojt_bb » ndz cze 18, 2006 01:11

no spoko :P wiedzialem ze sa slabsze ale tak jak napisales nie ma co o nich wspominac ze wzgledu na podobne koszty a spore roznice w osiagach/paremetrach...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości