Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Forum entuzjastów Golfa R, R32

Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: MatthewG » czw lip 07, 2011 00:12

A gdzie u nas jest chłodnica oleju?


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

gluszcz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1565
Rejestracja: sob lis 10, 2007 18:24
Lokalizacja: EBE
Kontakt:

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: gluszcz » czw lip 07, 2011 08:36

MatthewG pisze:A gdzie u nas jest chłodnica oleju?

zapewne w podstawce filtra oleju macie ten wymiennik ciepła /silnikowy/ :grin:
Ostatnio zmieniony czw lip 07, 2011 13:11 przez gluszcz, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: zlos » czw lip 07, 2011 08:39

MatthewG pisze:A gdzie u nas jest chłodnica oleju?
Chodzi o olej silnikowy czy przekładniowy?


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
vrs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pn gru 06, 2010 13:51
Lokalizacja: Warszawa

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: vrs » czw lip 07, 2011 15:38

Ad dodatkowej chłodnicy oleum (silnikowego oczywiście)
http://www.vagsg.com/forums/showthread. ... 854&page=3" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... st-Results" onclick="window.open(this.href);return false;

mk5 co prawda ale chodzi o ogólny pogląd


Pozdrawiam
Michał [vRS]

Manual Devil :twisted:

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: MatthewG » pt lip 08, 2011 23:53

Przekładnie mnie nie interesuje Tomku bo ja się manualem wożę :jezor: Silnika oczywiście.


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: zlos » ndz lip 10, 2011 11:15

OK. Pooglądałem i (niestety) zmieniam:

- intercooler z S3 na APR (link)
- dolot powietrza, osłona filtra, osłona termiczna (izoluje DP / wydech od dolotu) Evoms Intake System:
Obrazek

Powody:
- seryjny IC z S3 praktycznie ma identyko pojemność cieplną jak seria w R20; wymiana polega więc na polepszeniu nastroju właściciela oraz stanu kieszeni sprzedawcy; silnik dalej się poci w temparaturach +20 st. C.
- dolot Evoms jest na razie opcją, zanim go kupię to będę próbować zabawy w izolację termiczną pokrywy silnika z R20 (taśmy, folie, ceramiki itp. są na stole analizatora i wkrótce wybiorę coś i spróbuję zaizolować);
- jeśli izolacja termiczna g.wno da, to wleci dolot Evoms + dodatkowa izolacja termiczna by złoś; zaletą wielką Evoms jest to, że akumulator zostaje na miejscu

Zamawiam na dniach i będzie coś więcej o efektach :)


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

siwy_mag
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pt maja 13, 2011 22:16
Lokalizacja: wawa

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: siwy_mag » ndz lip 10, 2011 12:33

analizowałeś intercooler THS jest trochę tańszy THS



Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: MatthewG » ndz lip 10, 2011 18:23

Sam nie wiem co napisać, powiem tyle: gdybyście mnie posłuchali to już mielibyście rakiety :jezor: Trochę nieskromnie..


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: zlos » pn lip 11, 2011 11:20

MatthewG pisze:Sam nie wiem co napisać, powiem tyle: gdybyście mnie posłuchali to już mielibyście rakiety Trochę nieskromnie..
No właśnie widać, że nie wiesz co napisać... :smoke:
siwy_mag pisze:analizowałeś intercooler THS jest trochę tańszy THS
Porównywanie temperatur:

APR:
Obrazek

THS:
Obrazek

Myślałem, że THS-ów chwilowo nie ma w sprzedaży, stąd wybór APR. Z wykresów wynika, że są identyko wydajne, więc zostają tylko argumenty ceny i problemów przy montażu.

Ceny:
THS 2700 zł + transport
APR 4400 zł + transport

APR ma jedną istotną różnicę w konstrukcji w porównaniu do THS-a, mianowicie gorące powietrze jest konstrukcyjnie inaczej dzielone i wdmuchiwane na rdzeń. W ten sposób cały rdzeń ma identyko temperaturę, bez gorętszych punktów blisko wlotu. Ale to bardziej technologiczny bajer do poprawienia samopoczucia kupującego, bo w testach wydajność jest identyczna.

EDIT: THS zamówiony, przy okazji z kitem z zewnętrznym filtrem powietrza ITG.


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: MatthewG » pn lip 11, 2011 12:40

zlos pisze:No właśnie widać, że nie wiesz co napisać... :smoke:
Hahaha, zerknij lepiej na tą porcję informacji, która wam wysłałem :kac:


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
vrs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pn gru 06, 2010 13:51
Lokalizacja: Warszawa

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: vrs » pn lip 11, 2011 13:28

zlos pisze:THS 2700 zł + transport
Kurcze przystępna ta cena... :bajer:
To już jest z rurkami, gotowy do montażu ?


Pozdrawiam
Michał [vRS]

Manual Devil :twisted:

gre
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: śr cze 01, 2011 10:28
Lokalizacja: ŁÓDŻ
Kontakt:

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: gre » pn lip 11, 2011 14:08

TEN DOLOT I Tk się bedzie grzał, ma on jakis dopływ powietrza z zewnątrz ?
fajnie jakby dało się go wydłużyć w nadkole gdzieś ...
ZŁOŚ, CS mówi że nie warto zmieniać fimca z s3 poniżej 400 koni ... idziesz w większą moc ?



Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: MatthewG » pn lip 11, 2011 15:28

vrs pisze:Kurcze przystępna ta cena... :bajer:
To już jest z rurkami, gotowy do montażu ?
Cena na ich stronie to 610 funtów. Tak, to już jest komplet.
gre pisze:ZŁOŚ, CS mówi że nie warto zmieniać fimca z s3 poniżej 400 koni ... idziesz w większą moc ?
Myślę, że najlepiej będzie jak takie pytania będziesz zadawał mu osobiście ;)


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
vrs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pn gru 06, 2010 13:51
Lokalizacja: Warszawa

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: vrs » pn lip 11, 2011 15:32

gre pisze:TEN DOLOT I Tk się bedzie grzał, ma on jakis dopływ powietrza z zewnątrz ?
Tam jak masz tą rurkę jest wlot powietrza z przodu do komory silnika
MatthewG pisze: Cena na ich stronie to 610 funtów. Tak, to już jest komplet.
To jest to propozycja warta rozważenia, skoro IC z S3 z rurkami to około 1,6K PLN (nowy) to już lepiej dać ten 1K więcej i mieć porządny IC :grin:


Pozdrawiam
Michał [vRS]

Manual Devil :twisted:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Golf R”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości