Michał_1977 pisze:Czyli trzeba,czy nie trzeba?
jak nie dążysz do hydro to nie trzeba przerabiać.
ja w przyszłości bedę dążył do zainstalowania elektroniki i układów ABS/EDS jak również powiązać z nimi ASR.
dlatego u mnie będzie hydro, to raz a dwa że jeszcze do niedawna miałem tylko jedno auto i dlatego musiałem mieć trochę komfortu bo sprzęgło na linkę chodzi trochę ciężej niż hydro a po mieście jeździło isę całkiem sporo dlatego założyłem hydro.
Michał_1977 pisze: arwam napisał(a):jak chcesz żeby Ci silnik długo służył to denka tłoków wypoleruj na lustro
Hehe,a Ty rozdzierałbyś dobry silnik po to,żeby tylko wypolerować tłoki?
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
Mój GTD
jeśli bym miał go kręcić to tak. jeśli miałby chodzić jako totalna seria to nie .
zresztą mój dupowóz też miałbyć totalną serią a już nie jest
![food :food:](./images/smilies/food.gif)
i mam ochotę na więcej ale i tak moje zapędy tdo tamtego auta są hamowane sktecznie skrzynią automatyczną bote nie lubią zbytnich przyrostów mocy.
i takie było zamierzenie bo u mnie każde auto które robię dla siebie szybko przestaje się seryjnymi osiągami legitymować.
ale jak na 2.5 l pojemności i w automacie jeździ się całkiem przyjemnie, mogło by się jeszcze tylko poniżej 100km/h lepiej zbierać bo jak na "115KM" w ciężkiej budzie jeździ naprawdę nieźle. mimo automatu wrażenie robi ogromna elastyczność i to że ładnie prędkośći nabiera powyżej 140km/h aż po koniec zegarka czyli niemal 240km/h potem już jest odcinka.
a dwa że chcę mieć auto które będzie moje zapędy do mocy hamować bo będzie mi wiecznie mało. podejrzewam że jak osiągnę cel nadal będą myśli jak tu jeszcze trochę dodać aż silnik odejdzie w niebyt.
a tak auto o "cywilnych" osiągach uczy szacunku do mocy i daje porónanie że jest naprawdę dobrze.
choć jak jechałem z osobą która jest obyta z tymi autami nie chciała słyszećże pod maską jest tylko 115PS. najbiedniej 140ps i to raczej też nie ori
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)