Ile powinno kosztowac..
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Ile powinno kosztowac..
Sprawdzenie,podpiecie pod komputer,wykrycie jednej awarii Tzn czujnika temperatury,jego wymiana ,zresetowanie blędupo przez podpiecie ponowne pod komputer oraz wymiana filtra paliwa.
- kolodziejgsm
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: pt kwie 21, 2006 18:59
- Lokalizacja: Olsztyn
Drill napisal
czujnika temperatury nie sprawdza sie podpinajac golfa do komputera... co do samego podpinania to ja np. zaplacilem 30zl ale bylo to "przy okazji" innej robotki...
A wlasnie sprawdza i to jest najlepsze rozwiązanie,w moim przypadku komp wlasnie pokazal awarie czujnika temperatury(ten na 4 piny niebieski),za czujnik zaplacilem ok 30zl nowy,za filtr paliwa cos ok 40zl bosha. Robocizna z podlaczeniem kompa resetem,wymiana czujnika tem i wymianą filtra paliwa 100zl. Nie W ASO.
czujnika temperatury nie sprawdza sie podpinajac golfa do komputera... co do samego podpinania to ja np. zaplacilem 30zl ale bylo to "przy okazji" innej robotki...
A wlasnie sprawdza i to jest najlepsze rozwiązanie,w moim przypadku komp wlasnie pokazal awarie czujnika temperatury(ten na 4 piny niebieski),za czujnik zaplacilem ok 30zl nowy,za filtr paliwa cos ok 40zl bosha. Robocizna z podlaczeniem kompa resetem,wymiana czujnika tem i wymianą filtra paliwa 100zl. Nie W ASO.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
a własnie że nie bo VAG nie odróżni awarii czyjnika od jego kabli, oraz nie rozpozna małych przekłamań jego oporności. Najlepiej wziąć omomierz i opory czujnika sprawdzić w zalęzności od temperatury silnika, albo po wykręceniu w garnku z podgrzewaną woda i termometrem.dodo14 pisze:A wlasnie sprawdza i to jest najlepsze rozwiązanie
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Pwel Marek napisal
a własnie że nie bo VAG nie odróżni awarii czyjnika od jego kabli, oraz nie rozpozna małych przekłamań jego oporności. Najlepiej wziąć omomierz i opory czujnika sprawdzić w zalęzności od temperatury silnika, albo po wykręceniu w garnku z podgrzewaną woda i termometrem.
U mnie pomoglo wymienilem czujnik tem (komp pokazal ze jest nie sprawny )i skonczyl sie koszmar z odpalaniem cieplego silnika.
a własnie że nie bo VAG nie odróżni awarii czyjnika od jego kabli, oraz nie rozpozna małych przekłamań jego oporności. Najlepiej wziąć omomierz i opory czujnika sprawdzić w zalęzności od temperatury silnika, albo po wykręceniu w garnku z podgrzewaną woda i termometrem.
U mnie pomoglo wymienilem czujnik tem (komp pokazal ze jest nie sprawny )i skonczyl sie koszmar z odpalaniem cieplego silnika.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 569 gości