1V kontra 1JR

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pt cze 16, 2006 17:04

Siemka!!! może ja wtrące swoje 3 grosze. Też jestem w trakcie modyfikacji 1V i powiem że nawet jak zmieniłem pompe na pompe z grzybkiem to daleko mi do JR. 1V szybciej się buja na biegach to znaczy na drugim biegu ciągne do 60 km\h szybciej niż JR ale im wyższy bieg tym jakby słabiej. Robie wyścigi z moją żoną i cały czas kontakt przez tel. ona ma na 3 biegu 120 km ja w 1V dochodzę do 95 i słabnie (myśle że otwiera się ten zawór bezpieczeństwa) JR buja się bez niczego do 160 km\h a 1V max "prułem" 155 ale od 140 km\h to sie toczył (ale nie wyje silnik i to mnie dziwi). na dniach będę wywalał kata i zamontuje ten wskaźnik doładowania i zobacze jak tam ciśnienie. wszystko mam tylko trzeba to zamontować i ustawić. McMann, powiedz koledze, że do JR jeszcze dużo pracy. Ty masz przecież JR sprowadz go na ziemię


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt cze 16, 2006 17:37

vw_vandal, zamontuj wskaznik i patrz co sie dzieje z cisnieniem, wtedy napisz... powinno byc duzo lepiej po zalozeniu pompy, bez porownania. Oczywiscie podlaczyles przewodzik z kolektora do pompy i dobrze ustawiles grzybek?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pt cze 16, 2006 17:56

Jak zamontowałem pompe z grzybkiem auto jest bez porównania, zrywniejsze i do 140 buja się moment. grzybek podłączyłem ale nic nie ustawiałem przy grzybku, co trzeba ustawić? Jak kupiłem pompe to odrazu zawiozłem do regeneracji tam ją uszczelniji i ustawili mam coś jeszcze ustawić? Wskaźnik mam ale nie ma czasu aby go zamontować niby mam urlop ale pracy w domu tyle że dnia nie starcza ale od poniedziałku zgrzewa browaru i śpie w garażu !!!


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt cze 16, 2006 18:10

odkrec 4 srobki na gorze pompy, i ustaw ten grzybek tak, zeby mial najwieksze wciecie obrocone w strone filtra powietrza, w sensie w lewo ;) poza tym, montuj wskaznik, pozniej zwiekszysz cisnienie i paliwko i auto zacznie jechac :) powodzenia


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pt cze 16, 2006 18:50

zaprzal, looknij na poczte.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
McMann
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: czw cze 15, 2006 12:44
Lokalizacja: Sulejów / Łódź

Post autor: McMann » pt cze 16, 2006 19:48

Co do tego 1V mojego znajomka to dziwi mnie jedno jechalem raz nim z nim 160 km/h do 120 to jak cie moge sie kiwal ale powyzej to sie tylko bujał... moje JR jest silniejsze o wiele powyzej 120 od jego podstawilem dzisiaj mu lekko pompę i sie okazało ze sie całkiem całkiem zaczoł kiwac az w szoku jestem. Ma zajebisty silnik widocznie dbany był dobre oleje części. Zaowocowało to widocznie swietną kompresją pomimo przebiegu. Najpierw pobawie się jego sprzętem i jak będzie dobry efekt to swojego będe ustawiał:P:P Pozdro 4All


There's a plan to make all of this rigth...
Velocity & Acceleration - It's my addiction....

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pt cze 16, 2006 20:17

no tak, jak zd....pić to lepiej czyjś :bigok: niezła technika


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
McMann
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: czw cze 15, 2006 12:44
Lokalizacja: Sulejów / Łódź

Post autor: McMann » pt cze 16, 2006 20:48

:P:P:P:P:P Nie no właśnie dlatego że czyjeś to ostrożnie bo swojego to bym raczej odważniej testował...


There's a plan to make all of this rigth...
Velocity & Acceleration - It's my addiction....

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob cze 17, 2006 09:26

McMann, 1V fabrycznie były zamulone i żadko kto go kupywał i mu wstawiał, przeważnie były kupowane do firm albo starsi ludzie się nimi bujali bo koncern VW w tamtych czasach reklamował go jako Ecodiesla który mało pali, więc te silnik są w dobrej kondycji. Tak słyszałem. Jak będziesz koledze grzebał to nie wstawiaj mu tylko pomału przyzwyczajaj do większego obciążenia. Ja zamontowałem pompe z grzybkiem i pendzel to wywaliło mi uszczelke z pod klawiatury i zaczął tukać jeden hydrosztos.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
mat.i.tom
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: śr sie 18, 2004 21:40
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: mat.i.tom » pn sie 07, 2006 14:45

vw_vandal pisze:McMann, 1V fabrycznie były zamulone i żadko kto go kupywał i mu wstawiał, przeważnie były kupowane do firm albo starsi ludzie się nimi bujali bo koncern VW w tamtych czasach reklamował go jako Ecodiesla który mało pali, więc te silnik są w dobrej kondycji. Tak słyszałem. Jak będziesz koledze grzebał to nie wstawiaj mu tylko pomału przyzwyczajaj do większego obciążenia. Ja zamontowałem pompe z grzybkiem i pendzel to wywaliło mi uszczelke z pod klawiatury i zaczął tukać jeden hydrosztos.
czyli zwykłymi dieslami jezdzli dziadkowie ponad 100 letni ????

tu nie chodziło o "mulastosc" tylko o E2 w kazdym dieslu, bo do JR to cały czas był dodatek... a jesli E2 to mniejsze opłaty, w efekcie jeździ ich troche...


http://www.vwmk1-garage.pl

Użytkownik vwgolf.pl nr 19 Dołączył: Sro Sie 18, 2004 9:40 pm


3x Golf 1 GL
1x Rabbit L
1x Golf 2 CL BB
1x Golf 2 GTD Special
1x Golf 3 Otmar Alt 1 z 1000

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pn sie 07, 2006 15:27

mat.i.tom, czegoś nie rozumiem przecież 1V spełniało wszystkie te normy i za niego mało się płaciło podatku. Dlatego powino go być w brud !! Ale jak ja bym mniał kupywać to wybrał bym coś co jest zrywne i dynamiczne, co najmniej JR i tak samo jak ja myśleli niemcy !! Dlatego 1V wybierali albo emeryci dla których każdy cen się liczy albo do firm. Z taką opinią spotkałem się w niemczech.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 129 gości