1V kontra 1JR

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » pt cze 16, 2006 11:07

McMann pisze:Panowie a orientujecie się czy można tą trubinkę w tym 1V nieco podkręcić?? Rozglądamy się z kumplem za pompą od SB ma ktos taka na sprzedarz ??
mam pompe jakby cie interesowało to odezwij sie na pw pompka w idealnym stanie sprawdzana na stole.



Awatar użytkownika
McMann
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: czw cze 15, 2006 12:44
Lokalizacja: Sulejów / Łódź

Post autor: McMann » pt cze 16, 2006 11:24

Dobra Panowie poszedlem do ziomka i sprawdzilem ma Turbinke z wygrawerowanymi KKK. Jaka wartość można spokojnie ustawić ?? (żeby się nie rozsypała). I mam jeszcze jedno pytanie która śrubą zwiększa się dawke (u niego trzeba chyba podstawić bo .... nie raz sobie razem cioralismy w 2 i jak jechakem za nim to normalnie zero kopcenia totalne zero nie widzialem zeby to auto kiedys zakopciło - wydaje mi sie ze malo paliwa dostaje - spalanie max 5.2 l ) Mam tutaj fotke pompki która śruba zwieksza się dawkę??


Obrazek
Fotka pompy


There's a plan to make all of this rigth...
Velocity & Acceleration - It's my addiction....

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pt cze 16, 2006 11:34

do pompy idzie taki czerwony kabelek, do elektrozaworka. nad tym widać taką śrubkę zakontrowaną. tym sie zwiększa dawke, trzymasz kluczem albo śrubokrętem samą śrubę, odkręcasz kontre i potem ustawiasz i zakręcasz kontre z powrotem. jak już podniesiesz dawke to obroty ci podskoczą, więc trza ich ująć troche śrubką z tyłu pompy, taka ze sprężynką


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
McMann
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: czw cze 15, 2006 12:44
Lokalizacja: Sulejów / Łódź

Post autor: McMann » pt cze 16, 2006 11:40

Wkręcajać zwiększa się dawke czy zmniejsza ?? i jak myślisz o ile przestawić ??


There's a plan to make all of this rigth...
Velocity & Acceleration - It's my addiction....

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pt cze 16, 2006 12:08

jezeli sie nie myle to zwiększa wkrecając. a o ile ?? tak żeby nie dymił na wolnych. jak przesadzisz to stopią ci sie tłoki :bigok: nie żebym cie straszył...delikatnie sie z tym obchodź


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
McMann
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: czw cze 15, 2006 12:44
Lokalizacja: Sulejów / Łódź

Post autor: McMann » pt cze 16, 2006 12:23

Nie no spokojnie ... zacznę zwiększać o 1/5 obrotu Wielkie dzieki naprawdę to ja sie zabieram i idę u ziomka instalować Intercooler Pozdro 4 All


There's a plan to make all of this rigth...
Velocity & Acceleration - It's my addiction....

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pt cze 16, 2006 13:56

obawiam sie ze 1/5 obrotu może być za dużo na raz, lepiej zapal auto, kręć śrubką, słuchaj obrotów i patrz w wydech. przejedź sie i dopiero kombinuj dalej


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
McMann
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: czw cze 15, 2006 12:44
Lokalizacja: Sulejów / Łódź

Post autor: McMann » pt cze 16, 2006 14:03

Wielkie dzięki Cinek naprawdę świetnie. Zauważyłem że strasznie czuła jest pompa na kręcenie śrubka. Delikatnie podstawilem zakrecilem auto od razu inne
i o dziwo dalej nie kopci ani na postoju ani jak wcisniesz myślę żę robiąc to z głową i delikatnie uzyskam jakieś optymalne ustawienie (takie które nie stopi tłoków :P:P). Teraz tylko zanim to będe robił to potrzebny mi wkaźnik doładowania ... ale to już inny temat inny post :P Pozdro dizięki. (Nareszcie qumpel będzie zadowolony z auta ) Pozdro 4All


There's a plan to make all of this rigth...
Velocity & Acceleration - It's my addiction....

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pt cze 16, 2006 14:11

hehe no to powodzenia w dalszej dłubaninie


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » pt cze 16, 2006 15:47

a cisinienie ustawcie sobie z 0,8-1 bar odkrecasz kontre na zaworze upustowym i wkrecasz imbusem srube najlepiej uzyc do tego manometra



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt cze 16, 2006 15:53

o nadmiar paliwka z tej pompy bym sie nie bal. mozesz ustawic tak, zeby lekko dymil przy przygazowce, ale w czasiej jazdy nie moze dymic... Poza tym jesli chodzi o patrzenie na dym z wydechu to w 1V moze przeszkadzac katalizator


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
McMann
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: czw cze 15, 2006 12:44
Lokalizacja: Sulejów / Łódź

Post autor: McMann » pt cze 16, 2006 16:31

Co do kata to został wycięty przez mojego znajomka wcześniej. Narazie zostawimy z ziomkiem tak jak jest lekko więcej paliwka i trzeba zamowic na allegro jakis wskaźnik. (mieliśmy dzisaj zakładać intercooler ale stwierdził że najpierw zamówimy zegarek :D , a teraz robimy otworek w rurce od Intercoolera żeby było go gdzie wpiąć :P). Na allegro widze same drogie te (podobno są po 50 - 80 zeta niewiem który wybrać ) Może ktoś pomoże z wyborem i rzuci jakiś link ?? :D Pozdro 4All


There's a plan to make all of this rigth...
Velocity & Acceleration - It's my addiction....

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt cze 16, 2006 16:40

McMann, http://allegro.pl/item108713534_wskazni ... wania.html tu masz za 50zl, tyle, ze jednostka to PSI a nie BAR.

poza tym zanim zrobisz dziurke w rurze, sprawdz czy nie masz juz otworu w kolektorze. Tak jak pisalem w innym temacie


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
McMann
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: czw cze 15, 2006 12:44
Lokalizacja: Sulejów / Łódź

Post autor: McMann » pt cze 16, 2006 16:48

Zaraz pojde do sąsiada i lookne dzieki za link


There's a plan to make all of this rigth...
Velocity & Acceleration - It's my addiction....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 102 gości