mam pompe jakby cie interesowało to odezwij sie na pw pompka w idealnym stanie sprawdzana na stole.McMann pisze:Panowie a orientujecie się czy można tą trubinkę w tym 1V nieco podkręcić?? Rozglądamy się z kumplem za pompą od SB ma ktos taka na sprzedarz ??
1V kontra 1JR
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Dobra Panowie poszedlem do ziomka i sprawdzilem ma Turbinke z wygrawerowanymi KKK. Jaka wartość można spokojnie ustawić ?? (żeby się nie rozsypała). I mam jeszcze jedno pytanie która śrubą zwiększa się dawke (u niego trzeba chyba podstawić bo .... nie raz sobie razem cioralismy w 2 i jak jechakem za nim to normalnie zero kopcenia totalne zero nie widzialem zeby to auto kiedys zakopciło - wydaje mi sie ze malo paliwa dostaje - spalanie max 5.2 l ) Mam tutaj fotke pompki która śruba zwieksza się dawkę??
Fotka pompy
Fotka pompy
There's a plan to make all of this rigth...
Velocity & Acceleration - It's my addiction....
Velocity & Acceleration - It's my addiction....
do pompy idzie taki czerwony kabelek, do elektrozaworka. nad tym widać taką śrubkę zakontrowaną. tym sie zwiększa dawke, trzymasz kluczem albo śrubokrętem samą śrubę, odkręcasz kontre i potem ustawiasz i zakręcasz kontre z powrotem. jak już podniesiesz dawke to obroty ci podskoczą, więc trza ich ująć troche śrubką z tyłu pompy, taka ze sprężynką
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
jezeli sie nie myle to zwiększa wkrecając. a o ile ?? tak żeby nie dymił na wolnych. jak przesadzisz to stopią ci sie tłoki nie żebym cie straszył...delikatnie sie z tym obchodź
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
obawiam sie ze 1/5 obrotu może być za dużo na raz, lepiej zapal auto, kręć śrubką, słuchaj obrotów i patrz w wydech. przejedź sie i dopiero kombinuj dalej
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
Wielkie dzięki Cinek naprawdę świetnie. Zauważyłem że strasznie czuła jest pompa na kręcenie śrubka. Delikatnie podstawilem zakrecilem auto od razu inne
i o dziwo dalej nie kopci ani na postoju ani jak wcisniesz myślę żę robiąc to z głową i delikatnie uzyskam jakieś optymalne ustawienie (takie które nie stopi tłoków :P). Teraz tylko zanim to będe robił to potrzebny mi wkaźnik doładowania ... ale to już inny temat inny post Pozdro dizięki. (Nareszcie qumpel będzie zadowolony z auta ) Pozdro 4All
i o dziwo dalej nie kopci ani na postoju ani jak wcisniesz myślę żę robiąc to z głową i delikatnie uzyskam jakieś optymalne ustawienie (takie które nie stopi tłoków :P). Teraz tylko zanim to będe robił to potrzebny mi wkaźnik doładowania ... ale to już inny temat inny post Pozdro dizięki. (Nareszcie qumpel będzie zadowolony z auta ) Pozdro 4All
There's a plan to make all of this rigth...
Velocity & Acceleration - It's my addiction....
Velocity & Acceleration - It's my addiction....
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
o nadmiar paliwka z tej pompy bym sie nie bal. mozesz ustawic tak, zeby lekko dymil przy przygazowce, ale w czasiej jazdy nie moze dymic... Poza tym jesli chodzi o patrzenie na dym z wydechu to w 1V moze przeszkadzac katalizator
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
Co do kata to został wycięty przez mojego znajomka wcześniej. Narazie zostawimy z ziomkiem tak jak jest lekko więcej paliwka i trzeba zamowic na allegro jakis wskaźnik. (mieliśmy dzisaj zakładać intercooler ale stwierdził że najpierw zamówimy zegarek , a teraz robimy otworek w rurce od Intercoolera żeby było go gdzie wpiąć ). Na allegro widze same drogie te (podobno są po 50 - 80 zeta niewiem który wybrać ) Może ktoś pomoże z wyborem i rzuci jakiś link ?? Pozdro 4All
There's a plan to make all of this rigth...
Velocity & Acceleration - It's my addiction....
Velocity & Acceleration - It's my addiction....
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
McMann, http://allegro.pl/item108713534_wskazni ... wania.html tu masz za 50zl, tyle, ze jednostka to PSI a nie BAR.
poza tym zanim zrobisz dziurke w rurze, sprawdz czy nie masz juz otworu w kolektorze. Tak jak pisalem w innym temacie
poza tym zanim zrobisz dziurke w rurze, sprawdz czy nie masz juz otworu w kolektorze. Tak jak pisalem w innym temacie
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 124 gości