
Jaka felga na tor
Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP
Jaka felga na tor
Ten Golf na N'ringu poszedł grubą bombą
I podobno ma bardzo dobre semi-slicki Dunlopa, ale nie pamiętam modelu opony..

2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Jaka felga na tor
Zawias przebudowany potężnie, popatrzcie na układ przednich opon. Pewnie amortyzatory zabetonowane, stabelka jak szyna kolejowa...MatthewG pisze:Ten Golf na N'ringu poszedł grubą bombą I podobno ma bardzo dobre semi-slicki Dunlopa, ale nie pamiętam modelu opony..
Odnośne semislicków, to z wyglądu przypominają federal fz-201, ale de facto są to raczej dunlopy direzza:
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Jaka felga na tor
Tylko ten Dunlop kosztuje tyle co komplet federali, z tego co pamiętam...
Pozdrawiam
Michał [vRS]
Manual Devil
Michał [vRS]
Manual Devil

Jaka felga na tor
A tak to jedzie:
[youtube][/youtube]
W kwestii opon to te Tomkowe wynalazki mają świetny stosunek cena/jakość i według Jarka jest przepaaaaść między seryjnymi oponami na jego potworze, a tymi Federalami
Może też się na takie skusze, kiedyś...
[youtube][/youtube]
W kwestii opon to te Tomkowe wynalazki mają świetny stosunek cena/jakość i według Jarka jest przepaaaaść między seryjnymi oponami na jego potworze, a tymi Federalami

2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Jaka felga na tor
Nie przesadzałbym z tymi felgami. Różnice w cenie zainwestować w Ułęż lub szkolenie u Wróbla i efekt lepszy.
Z tego co rozumiem vRS nie ma zamiar zmienić swojej Rki w torową bestię. Mija się to chyba z celem. Można popatrzeć na forum.subaru.pl, ludzie modyfikują STI, GTki albo co gorsza WRXy i koszty zaczynają rosnąć. Później zaczynają starty i nagle się okazuje, że ktoś kupił za 50, włożył 30 i na przejechanie 5-8 trackday'ów w roku potrzebuje kolejne 20-30 tys. Turbo, napędy, skrzynia, elementy zawieszenia, problemy z silnikiem itd. No się nagle okazuje, że może lepiej było kupić jakąś N-grupę starszą
Jak się nie ma własnego zaplecza warsztatowego to koszty są naprawdę konkretne.
Wiem ,że trochę odległa perspektywa, ale tak to właśnie się zaczyna od kupna felg
Powracając do tematu lekkie i wytrzymałe. W Ułężu trudno coś uszkodzić, chyba, że się wypadnie z toru. Jeśli już ktoś planuje wypadać z toru no to chyba nie nówką sztuką R bo trochę jej szkoda. Więc nie ma sensu koniecznie szukać super wytrzymałej jeśli auto będzie się poruszać tylko po Ułężu i podobnych, równych jak stół nawierzchniach i nie będzie ochoty na wycieczkę w pole. Chyba, że ktoś będzie korzystał z tego zestawu na co dzień. Zawsze można też zadać sobie pytanie, co lepiej zgiąć, felgę czy wahacze
ps. co do tego Golfa z jutuba, to Golf24 VW Motorsport kręci czas 8.55 na torze dłuższym o 5 km (25 vs 20) podczas Adac Nurburgring 24h, średnia prędkość większa o 11km/h
, chociaż trudno to przełożyć bo jak odnieść ten kawałek torowy do tej reszty Nurburgring, Scirocco z GT24-CNG z m.in. Carlosem Sainzem jechało wolniej. 9.27. To są czasy najlepszych okrążeń.
Z tego co rozumiem vRS nie ma zamiar zmienić swojej Rki w torową bestię. Mija się to chyba z celem. Można popatrzeć na forum.subaru.pl, ludzie modyfikują STI, GTki albo co gorsza WRXy i koszty zaczynają rosnąć. Później zaczynają starty i nagle się okazuje, że ktoś kupił za 50, włożył 30 i na przejechanie 5-8 trackday'ów w roku potrzebuje kolejne 20-30 tys. Turbo, napędy, skrzynia, elementy zawieszenia, problemy z silnikiem itd. No się nagle okazuje, że może lepiej było kupić jakąś N-grupę starszą

Wiem ,że trochę odległa perspektywa, ale tak to właśnie się zaczyna od kupna felg

Powracając do tematu lekkie i wytrzymałe. W Ułężu trudno coś uszkodzić, chyba, że się wypadnie z toru. Jeśli już ktoś planuje wypadać z toru no to chyba nie nówką sztuką R bo trochę jej szkoda. Więc nie ma sensu koniecznie szukać super wytrzymałej jeśli auto będzie się poruszać tylko po Ułężu i podobnych, równych jak stół nawierzchniach i nie będzie ochoty na wycieczkę w pole. Chyba, że ktoś będzie korzystał z tego zestawu na co dzień. Zawsze można też zadać sobie pytanie, co lepiej zgiąć, felgę czy wahacze

ps. co do tego Golfa z jutuba, to Golf24 VW Motorsport kręci czas 8.55 na torze dłuższym o 5 km (25 vs 20) podczas Adac Nurburgring 24h, średnia prędkość większa o 11km/h

Jaka felga na tor
No wreszcie ktoś kto myśli podobnie do mnie. Ja chyba zostanę w ogóle przy mechanicznej serii. Moim zdaniem nie samochód jest problemem tylko kierowca.JJacek pisze:Nie przesadzałbym z tymi felgami. Różnice w cenie zainwestować w Ułęż lub szkolenie u Wróbla i efekt lepszy.
Z tego co rozumiem vRS nie ma zamiar zmienić swojej Rki w torową bestię. Mija się to chyba z celem.
Pozdrawiam
Michał [vRS]
Manual Devil
Michał [vRS]
Manual Devil

Jaka felga na tor
Świnto prowdo...vrs pisze:Moim zdaniem nie samochód jest problemem tylko kierowca.
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Jaka felga na tor
Mati,naprawdę warto.Na początku myślałem,że te gumy to jakaś wydumka Tomka,bardziej dla oka niż do jazdy.Ale jak wsiadłem do jego auta i ruszyłem to pierwsza rzecz jaka mi przyszła do głowy to taka,że układ kierowniczy jest dwa razy bardziej precyzyjny,ale zaraz się puknąłem w czoło i myślę sobie:przecież to takie same samochody tylko guma inna.A to jak się klei w zakrętach to bania mała.Jak tylko zakupię nowe fele to z mety zapodaję tego typu gumę.Dla seryjnego Golfa R standartowa opona może i starcza,ale dla wzmocnionego już na pewno nie.No i kolejny raz się okazało,że Tomek to praktyczny facetMatthewG pisze: według Jarka jest przepaaaaść między seryjnymi oponami na jego potworze, a tymi FederalamiMoże też się na takie skusze, kiedyś.

Jaka felga na tor
vrs pisze:No wreszcie ktoś kto myśli podobnie do mnie. Ja chyba zostanę w ogóle przy mechanicznej serii. Moim zdaniem nie samochód jest problemem tylko kierowca.
To jak zamykamy ten dział Rzlos pisze:Świnto prowdo...


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Jaka felga na tor
Matt, masz rację w momencie tym:

Ja zażywam jutro. 10.30 w deszczu spotkanie z mokrym Wrooblem
tyle, że my nie dochodzimy. Taki wiek, że do dobrego dojścia niebieska piguła jest niezbędnaMatthewG pisze:dochodzi się do takiego poziomu umiejętności gdzie ciężko jest doszukać się jakichś błędów

Ja zażywam jutro. 10.30 w deszczu spotkanie z mokrym Wrooblem

Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Jaka felga na tor
Tylko tym, a tak się produkowałemzlos pisze:Matt, masz rację w momencie tym:

Na całe szczęście ja sobie jakoś radzę bez tej pigułki, taki młodzieńczy wiek

2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Jaka felga na tor
Ja niebieską pigułę mam w garażuzlos pisze:Taki wiek, że do dobrego dojścia niebieska piguła jest niezbędna

A do tematu to moim zdaniem najpierw kierowca a potem samochód
Pozdrawiam
Michał [vRS]
Manual Devil
Michał [vRS]
Manual Devil

Jaka felga na tor
Ależ Ty musisz chlać, żeby taką pigułkę popićvrs pisze:Ja niebieską pigułę mam w garażu

Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości